EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Proiectul vietii si asigurarile de viata
Advertisements

“FINANŢE INTERNAŢIONALE”
Sistemul de pensii facultative - oportunitati si provocari 2008
Modificarea şi completarea unor acte normative - OUG nr.114/2018
CARDURILE.
Educație financiară Internet banking.
ORGANIZAŢIILE DE MICROFINANŢARE Realizări, oportunităţi şi provocări
Evolutii recente ale sistemului bancar
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Cadru legislativ Fondurile deschise de investitii
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Mai mult decat finantare, un pachet de servicii
„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!
România 2008 PENSIILE PRIVATE o evaluare la start
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Aurel Netin, Secretar de stat
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
INFRASTRUCTURA DE ACCEPTARE A CARDURILOR 2006 SUB SEMNUL EMV!
Provocari si oportunitati in industria platilor
PROCESE FEEDBACK FUNDAMENTALE
Conferinţele Finmedia Piaţa creditului
<Solutii de recuperare a creantelor comerciale>
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Online Banking în România - cercetare eFinance
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Ziua ASIGURĂRILOR de VIAŢĂ & SĂNĂTATE
Perspectivele bancassurance-ului
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
PROIECTUL DE FINANTARE RURALA
3D Secure Un standard care s-a impus cu autoritate în România,
Rolul sistemului bancar în finanţarea dezvoltării economiei
Fonduri specializate si conturi administrate
Parteneriatul Broker – Asigurator
Corina Necula Director Direcția Monitorizare Investigare
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
Riscuri operationale - definitie
PRIVATIZARE PRIN PIATA DE CAPITAL
ECONOMISIREA SI CREDITAREA PENTRU DOMENIUL LOCATIV
Structura emitentilor listati la BVB
PIATA CREDITULUI IN ROMANIA – FAST FORWARD >>
Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”
Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor
Servicii de Comert Electronic
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
Pachetele de cont curent dedicate segmentului de clienti Micro si PFA
SME INTL Pachetul tranzactional SME INTL, contine: CONTURI CURENTE
SME BASIC Pachetul tranzactional SME BASIC, contine: CONTURI CURENTE
TRANSACTIONAL BANKING
SME FULL Pachetul tranzactional SME FULL, contine: CONTURI CURENTE
prin Banca Transilvania
Posibilităţi de garantare a creditelor acordate
SME ADVANCED Pachetul tranzactional SME ADVANCED, contine:
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Posibilităţi de garantare prin F.G.C.R.
Evolutia produsului si pietei de leasing din Romania
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Instrumente financiare (IF)
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
Sistemul de pensii facultative Oportunitati si provocari 2008
Robert C. Rekkers Director General, Banca Transilvania
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
2005 – ANUL IMM-urilor BANCA TRANSILVANIA Bucuresti, 22 martie 2005.
administrate de F.G.C.R. – IFN S.A.
PENSIILE PRIVATE, START 2007! IN PIATA FONDURILOR DE PENSII
Transcriere de prezentare:

EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT Februarie 2005

I. PIATA ROMANEASCA -EMITERE EMITERE BRANDURI – JUCATORI – TIPURI DE CARDURI Visa, Branduri: MasterCard/Cirrus Maestro, American Express Emitenti: 22 banci Tipuri de carduri: debit, charge card, co-branded, credit card

II. PIATA ROMANEASCA -ACCEPTARE ACCEPTARE BRANDURI – JUCATORI – TIPURI DE CARDURI Branduri: Visa, MasterCard/Cirrus Maestro, American Express, Diners Club, JCB Acceptatori: Banca Tiriac BCR, BRD-Societe Generale, Raiffeisen Bank Banc Post Banca Transilvania

III. CARACTERISTICILE PIETEI Procentaj redus al persoanelor titulari de cont bancar Discrepante intre categoriile de clienti Cresterea permanenta a retelei de comercianti desi gradul de utilizare a cardurilor pentru tranzactii de cumparare bunuri si servicii ramane scazut Investitii mari ale bancilor in infrastructura specifica activitatii cu carduri

IV. POTENTIALUL PIETEI ROMANESTI 40,000 COMERCIANTI 7 MILIOANE POSIBILI UTILIZATORI CARD Peste 5,5 MIL. CARDURI EMISE LA SFARSITUL ANULUI 2004

V. EVOLUTIA PIETEI SI PREMIZELE INTRODUCERII CARDULUI DE CREDIT Emiterea de carduri a parcurs in Romania pasii clasici: CARDURI DE DEBIT CARDURI DE DEBIT CU FACILITATE DE OVERDRAFT (1,3,6 SALARII) Premizele orientarii pietei Romanesti catre emiterea de credit carduri: Dezvoltarea pietei creditului de consum Dezvoltarea de produse complexe ca rezultat al maturizarii pietei Influenta exercitata de dezvoltarea pietelor din zona geografica in care este situata Romania

VI. TIPURILE SI EVOLUTIA CARDULUI DE CREDIT PE PIATA ROMANEASCA Cum a evoluat pe piata? CARDUL DE CREDIT REVOLVING FARA PER. DE GRATIE CARDUL DE CREDIT CU PERIOADA DE GRATIE ACTUALIZAREA UNOR PRODUSE EXISTENTE In prezent se emit 9 produse tip card de credit revolving cu sau fara perioada de gratie

VII. CREDIT CARD VS DEBIT CARD acces la credit revolving raport de activitate exista o limita de creditare utilizat pentru plati curente si ocazionale, acces la fondurile proprii extras de cont emis lunar puterea de cumparare legata direct de banii existenti in cont utilizat pentru plati curente si retrageri de numerar

VIII.CARACTERISTICI GENERALE ALE CREDIT CARDULUI Dobanda cu perioada de gratie (cu respectarea conditiilor contractuale) Stimuleaza utilizarea cardului la comercianti prin: dobanzi mai mari la retrageri de numerar fara perioada de gratie la retrageri de numerar Taxe si comisioane mai mari decat la cele aferente debit cardurilor

IX. TENDINTE IN DEZVOLTAREA PIETEI ROMANESTI REDIMENSIONAREA PRODUSELOR EXISTENTE Aparitia de produse combinate card Co-branded programe de loialitate si de recompensa atasate produselor existente TEHNOLOGII NOI cip carduri

X. BANCA TIRIAC - CREDIT CARDUL MASTERCARD GLOBALITATE INCREDERE ACCESIBILITATE 520927 01/06 INDEPENDENTA SECURITATE SIMPLICITATE

XI. CARACTERISTICILE CARDULUI OFERIT DE BANCA TIRIAC Tip card: Card de Credit Destinat: Persoanelor Fizice, PFA Limita de creditare : Lei / Revolving Aria de utilizare : In tara si strainatate Perioada de gratie: Pana la de 45 zile pentru tranzactii la comercianti & retrageri de numerar Minim lunar de rambursat: 5% + dobanda Mediul de acceptare: Electronic-ATM, POS si manual –Imprinter Termen de valabilitate: 2 ani Utilizare: -Cumpararea de bunuri si servicii de la comercianti, extrageri de numerar de la ATM-uri si ghisee bancare -Plati facturi utilitati de la ATM-urile Bancii Tiriac

XII. AVANTAJELE OFERITE DE CARDUL DE CREDIT BANCA CLIENT Maximizarea profitabilitatii Flexibilitate in abordarea clientului Monitorizarea portofoliului pentru identificarea zonelor de oportunitate Acces rapid la fonduri Convenabilitate si siguranta Modalitate simplificata de imprumut Statut social

XIII. BENEFICIILE EMITENTULUI Diversificarea portofoliului de produse Instrument de mentinere a relatiilor cu clientii –customer service imbunatatit Oportunitati de vanzare incrucisata Venituri sporite Comisioane carduri, taxa de interschimb, etc.