INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Advertisements

BUCĂTĂRIA SI DOTAREA ACESTEIA FACTORI DE CONFORT ÎN BUCĂTĂRIE
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
RAPORT DE ACTIVITATE BIROU
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Educație financiară Internet banking.
BINE AŢI VENIT !.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
APARATE ELECTRICE CASNICE
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Viaţa în Irlanda şi UK lucrând ca şi asistent medical generalist
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Statistica evenimentelor produse în judeţul Vrancea în anul 2011
Nu este o lecție de istorie
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
CENTRUL NAŢIONAL DE INFORMARE ŞI PROMOVARE
Paul Mitroi Director general
Să știi mai multe, să fii mai bun
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
TEHNICA OrganizarII departamentului de cazare
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Asigurarea afacerii si Managementul Riscului
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
MOTORUL ELECTRIC Dispozitivul care exercită lucru mecanic atunci când consumă energie electrică.
Găseşte răspunsul corect
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
Cafetieră incorporabilă CVA 6805 Caracteristicile produsului
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SISTEMUL DE ECOCONDIŢIONALITATE DIN ROMÂNIA Martie 2019.
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
August 2009 LUNI MARŢI MIERCURI JOI VINERI SÂMBĂTĂ DUMINICĂ
CAMPANIE PENTRU EFICIENȚA ENERGETICĂ
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Contractul de voluntariat
Google Earth – vedere Hotel Savoy, Statiunea Mamaia
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
Instrumentar de formare privind APE 7. 4
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Caracteristicile produsului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA Anul scolar: 2010 -2011 Clasa: a X-a Ruta: directa Profil: Servicii Domeniul: turism si alimentatie Calificarea profesionala: tehnician in turism Perioada de desfasurare/ nr. ore: 3 saptamani/ 90 ore

UC6 : LUCRUL IN ECHIPA C 1: Îşi precizează poziţia într-o echipă de lucru pe baza activităţilor desfăşurate C 2: Îşi asumă rolurile care revin în echipă C 3: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor

UC9 : TRANZITIA DE LA SCOALA LA LOCUL DE MUNCA C 1: Îşi evaluează nivelul de pregătire în raport cu cerinţele unui loc de muncă C 2: Îşi asumă responsabilitatea faţă de sarcina primită C 3: Se instruieşte continuu în vederea îmbunătăţirii propriei performanţe C 4: Manifestă mobilitate ocupaţională faţă de schimbările de pe piaţa muncii

Societatea Cooperativă de Consum Vălenii de Munte, b-dul Nicolae Iorga, nr. 75 Telefon: 0244/280915 Fax: 0244/280915 E-mail: coopconsumvaleni@yahoo.com Site: http://www.hotelciucascoop.ro/contact.htm

Posibilitati de acces: Cu autoturismul: DN 1A de la Ploieşti- Cheia - Braşov  Cu trenul: gara Vălenii de Munte de pe linia ferata Ploieşti - Măneciu-Ungureni 

Obiectul de activitate prevăzut în statutul unităţii este de alimentaţie publică, activitate hotelieră şi turism intern, pachetul de servicii turistice oferit clienţilor fiind alcătuit din: - cazare în cadrul hotelului, clasificat la categoria 1 stea; - alimentaţie (mic dejun, dejun şi cină) în cadrul restaurantului, clasificat la 2 stele.

Capacitatea hotelului este de 99 locuri de cazare situate în următoarele categorii de spaţii de cazare: - 4 camere cu un pat, - 29 camere cu 2 paturi, - 3 camere cu 3 paturi, - 6 camere cu 4 paturi - 2 apartamente.

Camerele sunt dotate cu TV color prin cablu, centrale termice proprii amplasate pe fiecare nivel, asigurând in permanenta apa calda precum si căldura in sezonul rece. Hotelul dispune de internet.

Capacitatea restaurantului este de 234 locuri dispuse astfel: 146 in saloane 88 in terasa acoperita Pot fi organizate oricand mese festive (nunti, botezuri, zile onomastice) cu rezervare prealabila

Nr ore de pregătire practică FIȘA DE PREZENȚĂ S1/Data Intervalul orar Nr ore de pregătire practică Semnătura elevului Semnătura tutorelui Activitatea Luni 25.04.2011  13°°-19°° 6  Lupu Eliza  Manole Constantin  Categorii de personal hotelier si calitatile acestora Marţi 26.04.2011 13°°-19°° Lupu Eliza Manole Constantin Reguli generale de comportament profesional Miecuri 27.04.2011 Atributiile personalului de hol/etaj si relatiile stabilite intre acestia Joi 28.04.2011 Categorii de activitati care presupun lucrul in echipa Vineri 29.04.2011 Accesare platforma Test de evaluare

NORME specifice DE SECURITATE ȘI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ Normele metodologice de aplicare a Legii securităţii şi sănătăţii în muncă sunt aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1452/2006, acestea stabilind modul de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006.

Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/14 iunie 2006 are ca scop instituirea de măsuri privind promovarea îmbunătăţirii securităţii şi sănătăţii în muncă a lucrătorilor.

: Cele mai importante reguli de respectat în desfăşurarea activităţii într-o unitate hotelieră vizează: Protecţia împotriva incendiilor şi exploziilor Folosirea echipamentelor tehnice (maşini, unelte, instalaţii, aparatură, dispozitive necesare în procesul muncii)

STAGII DE PREGĂTIRE PRACTICĂ Modulul INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA Unități de competente   UC6 LUCRUL IN ECHIPA Competente specifice C 2 Îşi asumă rolurile care revin în echipă

Locul de muncă repartizat Săptămâna Ziua Data Nr. ore 25-29 aprilie miercuri 27.04.2011 6 Locul de muncă repartizat   Departamentul de cazare Serviciul de etaj Spatiul de cazare – apartament

Descrierea activităților desfășurate    Efectuarea curateniei in spatiile de cazare ocupate: Operatii prelimimare: - ordonarea materialelor, echipamentelor si a ustensilelor necesare pentru curatenie asigurarea cheilor pentru camerele repartizate bataia in usa verificarea listei cu situatia reala a camerelor

Descrierea activităților desfășurate    1Se intra in camera, se aprind toate luminile si se verifica daca functioneaza. Se blocheaza usa in pozitia deschisa. Se aeriseste. Se verifica functionarea instalatiilor sanitare, de incalzire. Se debaraseaza resturile menajere. Se desfaţă patul (daca este cazul).

Descrierea activităților desfășurate    1 Se efectueaza curatenia in balcon. Se aspira tavanul, peretii, perdelele, draperiile, mobilierul, mocheta si se scot eventualele pete. Se înfaţă patul (sau doar se aranjeaja). Se sterge praful. Se aranjeaza lucrurile clientului.

Descrierea activităților desfășurate    1. In baie se spala si se usuca/lustruiesc: faianta, cada, chiuveta, robinetii, oglinda, paharele Se curata WC-ul. Se pun prosoape curate si consumabile (hartie igienica, sapun, sampon). Se verifica aspectul general al camerei, se inchide geamul, se pulverizeaza dezodorizant si se inhide usa. Se spala si se usuca pardoseala. Se aspira camera. Se aranjeaza obiectele de inventar. Se bifeaza pe lista primita efectuarea curateniei

Echipamente tehnice utilizate:  echipamente electrice de curatenie: aspiratoare ustensile pentru curatenie: lavete de panza maturi si perii burete mopuri galeata din plastic faras din plastic recipient pentru colectarea gunoiului materiale folosite la efectuarea curateniei: detergenti acizi de curatare substante abrazive solventi organici dezinfectanti dezodorizante

Observații   Elevul practicant trebuie sa respecte normele prevazute in R.O.F., R.O.I, precum si normele specifice de S.S.M. Elevul practicant trebuie sa respecte ordinea operatiilor necesare efectuarii curateniei in spatiul de cazare, pentru a-si indeplini sarcinile atribuite. Elevul practicant trebuie sa respecte timpul alocat desfasurarii activitatii (timpul pentru aranjarea unei camere ocupate este de 10-15 minute) Elevul practicant trebuie sa colaboreze cu personalul unitatii pentru indeplinirea sarcinilor, sub indrumarea maistrului instructor si a tutorelui.

Dificultăți întâlnite posibila intrerupere a curentului electric (cazul verificarii instalatiilor de iluminat, functionarea aspiratorului) depistarea unor defectiuni (prize electrice, aspirtoare cu defectiuni de functionare a motorului sau cordonului de alimentare) Rezultatul / produsul activităților desfășurate Prestarea serviciilor de curatenie in spatiile de cazare Gradul de participare/implicare în lucru Doar am asistat Am colaborat Am desfăşurat activităţi în mod autonom Verificat Semnătura tutorelui Semnătura coordonatorului de practică  MANOLE CONSTANTIN MORARU CRISTINA 

Profesor coordonator, Ec. Cristina Moraru Grup Scolar Agromontan “Romeo Constantinescu” Valenii de Munte