UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
“ VESNICIA S-A NASCUT LA SAT….SCOALA DE VARA TRADITIONALA ROMANESCA”
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Conferința Curs de Guvernare București, 22 octombrie 2014
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
SEEDS (Școală Eficientă și Elevi Dedicați Sustenabilității)
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul.
Biblioteca Județeană Vâlcea – proiecte cu finanțare europeană ( )
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
Web 2.0? Radu Meza.
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Seminar de lucru privind piaţa muncii
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
LET’S SAY STOP TO GENDER DISCRIMINATION IN EDUCATION
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
Târgul Micul antreprenor în imagini...
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
PROGRAMUL DE ÎNVĂŢARE PE TOT PARCURSUL VIETII “ Lifelong Learning “
Să știi mai multe, să fii mai bun
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Florin Talpes CEO Bitdefender/Softwin 14 Noiembrie 2013
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
Rezultatele obtinute la examenul de Evaluare Nationala
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
TECHNOLOGY ADDICTION IN ADOLESCENTS
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
August 2009 LUNI MARŢI MIERCURI JOI VINERI SÂMBĂTĂ DUMINICĂ
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
în Word 5 moduri noi de a lucra Colaborați cu oricine, oriunde
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
Raportul Grupului de Lucru 3
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Transcriere de prezentare:

UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION

INTREPRINDERI UNITE: MISIUNE INCLUZIUNEA

ORICE POVESTE FRUMOASA ARE SI UN INCEPUT.

ANPCDEF – SINAIA 2016 MALAGA NOIEMBRIE 2016

1 SEPTEMBRIE 2017 2017-1-ES01-KA219-038612_4

Proiect de parteneriat strategic doar intre scoli KA219 Proiect cofinantat de Comisia Europeana prin ANPCDEF Proiectul s-a nascut din nevoia fiecarei tari participante de a minimiza excluderea sociala a multor elevi din cauza situatiei socio-economice, a religiei, apartenentei etnice sau a dificultatilor de invatare.

SCOLI IMPLICATE IN PROIECT SPANIA - C. E. I. P SCOLI IMPLICATE IN PROIECT SPANIA - C.E.I.P. Puente Zuazo, San Fernando de Cadiz SLOVACIA - Spojena skola internatna Zdana LETONIA - Pāles pamatskola, Pāle, Limbazi CIPRU - Dimotiko Scholeio Aradippou E Agion Afxentiou Kai Efstathiou ROMANIA – Scoala Gimnaziala Comuna Merei

MOBILITATI IN CADRUL PROIECTULUI: 1. SLOVACIA, 10-12 OCTOMBRIE 2017 2 MOBILITATI IN CADRUL PROIECTULUI: 1. SLOVACIA, 10-12 OCTOMBRIE 2017 2. LETONIA, 5-10 FEBRUARIE 2018 3. SPANIA, 26-28 IUNIE 2028 4. ROMANIA, 22-26 OCTOMBRIE 2018 5. CIPRU, 6-12 MAI 2019

PRINCIPALELE OBIECTIVE ALE PROIECTULUI 1. Obtinerea incluziunii sociale prin intermediul micro-intreprinderilor 2. Promovarea si dezvoltarea anteprenoriala, a limbilor straine si a abilitatilor digitale, pentru a promova dezvoltarea socio- educationala 3. Sustinerea indivizilor in dobandirea competentelor cheie

CREAREA DE MICRO-INTREPRINDERI, LA NIVELUL SCOLII, PRIN INTERMEDIUL CARORA ELEVII SA ISI DEZVOLTE CREATIVITATEA, EDUCATIA ANTREPRENORIALA, SPIRITUL DE ECHIPA, SI SA ISI IMBUNATATEASCA CAPACITATILE DE COMUNICARE SI CONLUCRARE.

ELEVII AU INVATAT CE INSEAMNA CAPITALUL UNEI MICRO- INTREPRINDERI, CUM SA CALCULEZE PRETUL UNUI PRODUS, CUM SA TINA EVIDENTA VANZARILOR

ELEVII AU INVATAT CUM SA CREEZE UN MAGAZIN ONLINE, PRIN INTERMEDIUL CARUIA SA ISI VANDA PRODUSELE OBTINUTE.

ELEVII AU TINUT SI UN TARG, PENTRU A-SI FACE PUBLICA MUNCA IN COMUNITATE

ACEEASI IDEE DE MICRO-INTREPRINDERE A FOST GANDITA SI IMPLEMENTATA SI LA NIVEL INTERNATIONAL.

ATRIBUTIILE UNEI MICRO-INTREPRINDERI AU FOST IMPARTITE INTRE TARILE PARTENERE: SPANIA S-A OCUPAT DE CONTABILITATE SI CREAREA BLOGULUI PROIECTULUI, SLOVACIA S-A OCUPAT DE COMUNICARE SI DE PAGINA DE FACEBOOK A PROIECTULUI, LETONIA S-A OCUPAT DE MARKETING, CREATIVITATE SI PAGINA DE ETWINNING A PROIECTULUI ROMANIA S-A OCUPAT DE MESTESUGURI SI CREAREA MAGAZINULUI ONLINE CIPRU S-A OCUPAT DE MESTESUGURI SI ORGANIZAREA UNUI TARG FINAL

IN MOBILITATILE DIN LETONIA SI ROMANIA, PARTENERII AU PARTICIPAT LA ATELIERE DE INDEMANARE SI CREATIVITATE

ATELIER DE CONTABILITATE

ATELIER DE SPARGERE A GHETII SI DE COMUNICARE NONVERBALA

PROIECTUL S-A INCHEIAT CU UN TARG de produse

CE RAMANE IN URMA ACESTUI PROIECT??

SCHIMB DE IDEI CU PRIVIRE LA DIVERSELE SISTEME DE INVATAMANT SCHIMB DE IDEI CU PRIVIRE LA DIVERSELE SISTEME DE INVATAMANT. A FOST INTERESANT SA OBSERVAM CAT SUNTEM DE DIFERITI, DAR SI CAT DE MULT NE ASEMANAM.

EXPERIENTE FRUMOASE TRAITE ALATURI DE PARTENERI

VA MULTUMIM!