OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR 2019-2020.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAME SI ACTIVITĂȚI DE REINTEGRARE SOCIALă CARE POT FACE DIFERENȚA LA LIBERARE. BUNE PRACTICI LA PENITENCIARUL BUCUREȘTI-JILAVA în ARIA ASISTENței SOCIALE.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
SERVICII ŞI FACILITĂŢI OFERITE DE SPO (Serviciul Public de Ocupare)
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Ministerul Apelor și Pădurilor
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Nu este o lecție de istorie
ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Impreuna pentru dezvoltare
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Corina Necula Director Direcția Monitorizare Investigare
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
Tinerii: bine informați, stăpâni pe situație!
Rezultatele obtinute la examenul de Evaluare Nationala
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
Alocațiile copiilor în anul 2019
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Ministerul Apelor și Pădurilor
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
CE TREBUIE SĂ CONȚINĂ DOSARUL FACULTATEA DE GEOGRAFIE
Contractul de voluntariat
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
învățământului profesional și tehnic (ÎPT)
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Ziua Internațională a Sănătății
Transcriere de prezentare:

OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR 2019-2020

ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL OFERĂ pregătire profesională de bază într-un domeniu de formare profesională, pe parcursul primului an de învăţământ profesional; pregătire profesională generală şi de specialitate, specifică unei calificări profesionale, pe parcursul celui de-al doilea şi al treilea an de învăţământ profesional.

CE ESTE ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL DE TIP DUAL? Învăţământul profesional de tip dual reprezintă o formă de organizare a învățământului profesional, organizat doar în parteneriat cu operatori economici autorizaţi. Operatorii economici, parteneri de practică, trebuie să asigure resursele materiale și umane necesare pregătirii practice a elevilor în cadrul activităților de instruire practică și a stagiilor de pregătire practică derulate pentru dobândirea calificării profesionale. Învăţământul profesional de tip dual se adresează elevilor care au absolvit clasa a VIII- a, cu vârsta de până la 23 de ani.

ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL DE TIP DUAL Absolvenţii învăţământului obligatoriu care întrerup studiile pot fi cuprinşi, până la împlinirea vârstei de 26 de ani, într-un program de pregătire profesională, inclusiv prin învăţământ dual, în vederea dobândirii unei calificări profesionale. Pentru pregătirea profesională, fiecare elev major, respectiv părintele, tutorele sau susţinătorul legal al elevului minor încheie un contract individual de pregătire practică cu operatorul economic şi unitatea de învăţământ, reglementat prin metodologie specifică elaborată de Ministerul Educaţiei Naţionale

BENEFICII PENTRU ELEVII ÎNSCRIȘI ÎN INVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL DE TIP DUAL Din partea statului Elevii care urmează acest traseu de pregătire profesională beneficiază de o ”bursă profesională” lunară, în cuantum de 200 RON.   Din partea operatorilor economici Agentul economic oferă o bursă, cel puțin egală cu cea oferită de stat la care se pot adăuga: cheltuieli cu examinările de medicină a muncii și analize medicale obligatorii, asigurare de risc, echipamente de lucru și de protecție, conform cerințelor și riscurilor la locul de muncă și limita posibilităților poate acorda și asigurarea cheltuielilor de transport, masă și cazare.      

Posibilități pentru elevi după absolvire? Absolvenţii învăţământului profesional de tip dual care promovează examenul de certificare a calificării profesionale dobândesc certificat de calificare profesională nivel 3 şi suplimentul descriptiv al certificatului, conform Europass. Certificatul de calificare permite obținerea unui loc de muncă. Absolvenţii învăţământului profesional de tip dual care promovează examenul de certificare a calificării profesionale pot continua studiile în clasa a XI-a a învăţământului liceal, în condiţiile legii și ale reglementărilor specifice stabilite de Ministerul Educaţiei Naționale.

Perioada de înscriere: 24 – 26 iunie 2019 Fișa de înscriere se eliberează de unitatea de învățământ gimnazială unde a absolvit clasa a VIII-a. Fișa de opțiuni pentru învățământul dual se completeză la unitatea de învățămănt care organizează clase de învățământ profesional- dual.

OFERTA EDUCAȚIONALĂ Elevii de clasa a VIII– a care doresc să urmeze un parcurs profesional în învățământul profesional sau dual pot opta pentru un loc în următoarele unităţi de învăţământ din județul Ilfov care au ofertă educațională pentru învăţământul profesional și dual cu următoarele calificări profesionale: