COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” FR01-KA aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.
SERBARILE REI RETROSPECTIVA PROIECTUL EDUCAŢIONAL R.E.I.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
BINE AŢI VENIT !.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,SFÂNTUL ANDREI’’ BRĂILA
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
T O Ț I N E I M P L I C Ă M ! Proiect implementat cu sprijinul financiar al Programului de finanţare a iniţiativelor locale pentru grupurile de.
Să știi mai multe, să fii mai bun
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
Exploratori în lumea emoțiilor
„Nu există ceva mai presus de tată și de mamă printre oameni ”
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
CLASA PREGATITOARE Primaria Silkeborg
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
METODE INTERACTIVE DE GRUP
CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
Judecatoria Gaesti 23 Ianuarie 2009 Sedinta Bilant 2008.
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Raportul Grupului de Lucru 3
Schimbarea este legea vieţii
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Transcriere de prezentare:

COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia Ciorcilă Camelia Frunza Nicoleta Tami Adina Moraru Mihaela Cosescu Adina Dascălu Mona Aholtoae Andreea Raluca Dolgos Ana Maria Tanaselea Andrei

ANALIZA SWOT (puncte tari, puncte slabe, oportunități și amenințări) - O buna colaborare între membrii comisiei - Majoritatea cadrelor didactice din scoala realizeaza notarea ritmica a elevilor Puncte slabe - Indiferenţa unor profesori diriginţi în aplicarea regulamentelor şcolare; Oportunități Participarea elevilor la ore și la activități suplimentare în vederea diminuării decalajului existent între elevii. Introducerea la orele de dirigenție a temelor legate de „arta de a învăța” Amenințări Dezinteresul părinţilor în colaborarea cu şcoala îngreunează profesorii diriginţi în stabilirea motivelor de absenteism – de aceea nu sunt motivate absențele la timp; Situaţia financiară precară a anumitor familii implică lipsa elevilor de la orele de curs - elevii fac absențe și au lacune în pregătirea lor; Numarul mare de absente nemotivate atrage dupa sine rezultate slabe la invatatura; Datorita faptului ca la unele discipline nu se realizeaza o notare ritmica poate sa scada interesul elevilor pentru disciplina respectiva; Lipsa unei participari active a elevilor in timpul orelor de curs;

DIRECȚII DE ACȚIUNE și PROPUNERI DE ÎMBUNĂTĂȚIRE Menținerea în continuare a formatului de 4 verificări pe semestru cu aproximativ aceeași structură dar și cu etape intermediare – numai pentru clasele terminale. Anunțarea din timp a controalelor pentru a nu se face superficial sau de alți colegi deoarece titularul este în concediul medical