DELIA COMŞA - Inspector de muncă ITM Sibiu

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Buletin Informativ nr.12/21.01
Programul Operaţional Regional
13. Comunicate de presa(1) Comunicate de presa
Regulamentul cu privire la promovarea etică a medicamentelor
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
Programul de training pentru jurnaliști
Activitatea Casei Judeţene de Pensii Maramureş
Care va fi adevăratul impact asupra angajaților din CFR
VALENŢE CULTURALE ALE SECURITĂŢII ŞI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ
Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2019
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
Masuri de sprijinire a contribuabililor aflati in dificultate financiara Temei legal: * Art.VIII si art. XI din OG 30/2011 pentru.
SERVICII ŞI FACILITĂŢI OFERITE DE SPO (Serviciul Public de Ocupare)
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
NOI GARANTĂM PENTRU IDEILE TALE
completări şi modificări aferente drepturilor acţionarilor:
RAPORT DE ACTIVITATE.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual

Analiza arieratelor. Măsuri propuse
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
Statistica evenimentelor produse în judeţul Vrancea în anul 2011
GHIDUL DE COMPLETARE A DECLARAŢIILOR DE AVERE ŞI DE INTERESE
Conferinţele Finmedia Piaţa creditului
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Unitatea de Control de Prim Nivel
Despre sistemul TVA la încasare începând cu data de
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
ACCIDENTE DE MUNCĂ DE CIRCULAŢIE
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
HOTĂRÂRE nr din 14 decembrie 2011
Cadrul legal al procedurilor de informare și consultare a angajaților
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
TIPURI DE CERERI SI SCRISORI
Paşii de urmat pentru instalarea Revisal - versiunea
Operațiuni de încasări și plăți în numerar
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
Ministerul Economiei ACCESAREA FONDURILOR STRUCTURALE
Alocațiile copiilor în anul 2019
Prima rectificare a anului 2019
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
domeniul construcțiilor
EVALUAREA IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI
Cadrul normativ privind organizarea
Practicarea pescuitului recreativ/sportiv pe teritoriul Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării! Practicarea pescuitului recreativ/sportiv se face pe baza.
Formularul 394 “Declaraţie informativă
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
SERVICII DE EVIDENŢA MUNCII OFERITE DE I.T.M. SIBIU
Plafoane majorate pentru popriri conturi
Practicarea pescuitului recreativ/sportiv pe teritoriul Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării! Practicarea pescuitului recreativ/sportiv se face pe baza.
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
Suportul statisticii în societatea civilă
Facilităţi fiscale şi modificarea Codului fiscal
Contractul de voluntariat
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
administrate de F.G.C.R. – IFN S.A.
PENSIILE PRIVATE, START 2007! IN PIATA FONDURILOR DE PENSII
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

DELIA COMŞA - Inspector de muncă ITM Sibiu Încadrarea locurilor de muncă în condiţii deosebite HG 246/2007 completată şi modificată de HG 1280/27.12.2011 DELIA COMŞA - Inspector de muncă ITM Sibiu

HG 246/2007 completată şi modificată de HG 1280/2011 Locuri de muncă încadrate în condiţii deosebite Începând cu data de 1 ianuarie 2012, avizele de încadrare a locurilor de muncă în condiţii deosebite acordate, valabile până la data de 31 decembrie 2011 inclusiv, pot fi reînnoite. Prevederile prezentei hotărâri se aplică numai angajatorilor care deţin la data de 31 decembrie 2011 avizul de reînnoire şi care nu au realizat până la această dată măsurile necesare în vederea normalizării condiţiilor de muncă. Perioada de valabilitate a avizelor reînnoite potrivit prezentei hotărâri nu poate depăşi data de 31 decembrie 2012."

HG 246/2007 completată şi modificată de HG 1280/2011 Locuri de muncă încadrate în condiţii deosebite Documente necesare… 1. Solicitare de reînnoire a avizului, semnată de către angajator, reprezentanţi sindicat, reprezentanţi salariaţi – termen: 31.01.2012. 2. Buletin de determinări de noxe profesionale, care să ateste depăşirea valorilor limită de expunere. 3. Planul de prevenire şi protecţie revizuit, cuprinzând măsuri tehnice, eşalonate şi distribuite uniform pe perioada 1 ianuarie -1 decembrie 2012 astfel încât, la data de 31 decembrie 2012, locurile de muncă să se încadreze în condiţii normale. Planul de prevenire şi protecţie va conţine numai măsurile tehnice aferente anului 2011, asumate pentru normalizarea condiţiilor de muncă şi rămase restante.“ Planul de prevenire şi protecţie trebuie să fie însoţit de o notă justificativă din care să reiasă motivele nerealizării măsurilor rămase restante. .

HG 246/2007 completată şi modificată de HG 1280/2011 Locuri de muncă încadrate în condiţii deosebite Documente necesare… 4. Situaţia privind starea de sănătate a lucrătorilor încadraţi în condiţii deosebite şi controalele periodice efectuate în acest sens, până la data de 31 decembrie 2011; 5. Dovada depunerii la casele teritoriale de pensii a documentului prin care s-a obţinut reînnoirea avizului de încadrare a locurilor de muncă în condiţii deosebite şi a listei cuprinzând categoriile profesionale care lucrează în aceste locuri de muncă până la data de 31 decembrie 2011. Documentele se depun la ITM Sibiu în termen de 60 de zile de la data depunerii solicitării de reînnoire a avizului.

HG 246/2007 completată şi modificată de HG 1280/2011 Locuri de muncă încadrate în condiţii deosebite Avizele reînnoite pentru încadrarea locurilor de muncă în condiţii deosebite îşi încetează aplicabilitatea la data îndeplinirii măsurilor tehnice stabilite prin planul de prevenire şi protecţie. În perioada 1-15 decembrie 2012, angajatorii vor depune la inspectoratul teritorial de muncă o raportare privind modul în care au realizat măsurile tehnice prevăzute în vederea normalizării condiţiilor de muncă. Perioada cuprinsă între 31 decembrie 2011 şi data reînnoirii avizului de încadrare a locurilor de muncă în condiţii deosebite constituie stagiu de cotizare în condiţii deosebite de muncă.