UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Asistenta sociala Activitatea de asistenta sociala presupune verificarea informatiilor privind identitatea cetatenilor, veniturile si patrimoniul.
Advertisements

Registrul Potentialilor Contractori (RPC)
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Modificarea şi completarea unor acte normative - OUG nr.114/2018
BINE AŢI VENIT !.
Indicatori de performanță IMI și date statistice
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
POCU/227/3/8/
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
GoPro.net Managementul proceselor de business si al documentelor aferente Integrator: CG&GC IT SA Partener: GoPro Ltd. Islanda 12 Aprilie 2005.
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Cardul Electronic de Asigurări de Sănătate
UNIUNEA EUROPEANA Instrumente Structurale Dezvoltarea sistemului de monitorizare.
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
completări şi modificări aferente drepturilor acţionarilor:
TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!
PENTRU MEMBRII ASOCIAȚIEI „MOLDOVA APĂ-CANAL”
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Nu este o lecție de istorie
Aurel Netin, Secretar de stat
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
Riscuri operationale - definitie
HOTĂRÂRE nr din 14 decembrie 2011
TIPURI DE CERERI SI SCRISORI
AUTORITATEA AERONAUTICĂ CIVILĂ ROMÂNĂ
Servicii de Comert Electronic
Au fost APLICATE ŞI centralizate răspunsurile din 1279 de CHESTIONARE completate de cetățeni
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
Alocațiile copiilor în anul 2019
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
EVALUAREA IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI
Reinventing Public Administration Processes
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
Fabrica de Combustibil
ESTE REINTERGRAREA ȘI RESOCIALIZAREA CONDAMNATELOR POSIBILĂ ÎN CONDIȚIILE ACTUALE? Prezentare pentru Conferința Internațională „Femeile și minorii în detenție:
Formularul 394 “Declaraţie informativă
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
Stadiul implementării POSDRU în 2008 Braila,
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Să lucrăm împreună pentru Noi şi Europa!
SERVICII DE EVIDENŢA MUNCII OFERITE DE I.T.M. SIBIU
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Aspecte juridice referitoare la piata de retail
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Buletin informativ editat de Apa Serv Valea Jiului
Contractul de voluntariat
Aspecte legale ale recuperarii creantelor de la populatie
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
Speranța Pîrciog, director științific
1. Controlul asupra Documentelor Organizatiei, Fisierelor si Informatiile organizatiei / Colaborare / Arhiva Electronica 2. Controlul asupra comunicarii.
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Studii de optimizare administrativă în vederea eficientizării serviciilor de asistenţă socială in DGASPC Giurgiu Realizate de SC INTELIGENT BUSINESS DEVELOPMENT SRL Autori: Alexandru DICU – coordonator Florentina MOCANASU Renela DIACONESCU Zenovia ROPOTICA conform Contractului de Servicii nr. 280 din 03.08.2010

Obiectivul general al proiectului: UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Obiectivul general al proiectului: Îmbunataţirea furnizarii serviciilor publice generale şi specifice asistentei sociale, prin creşterea promptitudinii in furnizarea serviciilor publice.

Obiectivul studiului cu privire la petitii UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Obiectivul studiului cu privire la petitii Stabilirea modalitatilor prin care se poate imbunatati procesul de solutionare a cererilor categoriilor defavorizate de populatie şi modificarile asupra proceselor şi procedurilor interne, astfel încât sa se poate scurta timpul de livrare atât a raspunsurilor la petitii, cât si a serviciilor catre populatie.

Obiectivul studiului de simplificare administrativă UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Obiectivul studiului de simplificare administrativă Analiza mijloacelor de simplificare a fluxului de date in intern si propunerea organizarii administrative optime si atributiile departamentelor din cadrul DGASPC si unitătile subordonate.

Metodologia evaluarii UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Metodologia evaluarii Instrumentele construite in baza „Cadrului Comun de Autoevaluare sau Common Assessment Framework (CAF)” Analiza de documente Chestionar Dialoguri tematice (inclusiv focus grupuri)

Fluxul traditional al petitiilor UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Fluxul traditional al petitiilor Colectarea semnaturilor Repartizare a petitiei registratura director executiv sef serviciu executie

Procesele actuale de solutionare a petitiilor UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Se „colecteaza” semnaturile si se transmite raspunsul catre petent Procesele actuale de solutionare a petitiilor REGISTRATURA Petitia intra in institutie prin REGISTRATURA de la registratura intra la mapa directorului executiv DIRECTOR EXECUTIV (DIRECTOR GENERAL) se repartizeaza petitia catre compartimentul / compartimentele care vor furniza raspunsul SEF COMPARTIMENT repartizeaza petitia catre persoana de executie PERSONAL EXECUTIE redacteaza raspunsul daca este nevoie, face ancheta sociala la petent si familia acestuia

Modelul radial pentru procesele de solutionare a petitiilor UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Modelul radial pentru procesele de solutionare a petitiilor registra-tura primeste si digitizeaza petitiile stocheaza arhiva fizica expediaza raspunsurile director executiv monitorizeaza fluxurile si avizeaza raspunsurile intervine in fluxuri pentru completari / modificari sef compartiment repartizeaza lucrarea in functie de urgenta / complexitate urmareste executia si aproba / verifica personal executie colecteaza informatiile din baza de date / solicita ancheta sociala redacteaza raspuns transfera in sistem pentru avizare serviciu anchete realizeaza anchete sociale solicitate transfera datele in baza de date a institutiei

Criteriile de evaluare a proceselor UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI Ministerul Administraţiei şi Internelor Inovaţie în administraţie Programul Operaţional "Dezvoltarea Capacităţii Administrative" Criteriile de evaluare a proceselor Flexibilitate – capacitatea de a “accepta” orice tip de petitie Simplitate – cat mai putine variabile (inlocuite de algoritmi de “functionare automata”) Validitate – proces corect si solutii valide indiferent de tipul petitiei Standardizare – acelasi proces pentru toate petitiile Rapiditate – viteza de obtinere a “solutiei” Economicitate – din punct de vedere al costurilor (materiale, umane, financiare)

Structura organizatorica a functiunilor obligatorii ale DGASPC Giurgiu Conducerea strategica a DGASPC, compusa din Colegiul Director, Director Executiv, Director Economic (sau chiar contabil sef) si minim 1 Director Executiv Adjunct (in cazul 1 adjunct, acesta are in coordonare toare institutiile (centrele si serviciile sociale) din subordinea directiei, in cazul a 2 adjuncti, centrele subordinate sunt toate in coordonarea directorului executiv, directorii adjunctii fiind: unul pentru serviciile adresate copilului, celalalt pentru adulti). Recomandam varianta cu un singur director executiv adjunct Coordonatorii compartimentelor de specialitate si, respectiv, ai centrelor care functioneaza cu coordonator intern. Recomandam restrangerea numaruui acestora astfel incat sa aiba incadrare de sef serviciu, adica minim 15 oameni in coordonare Compartiment Registratura, relatii publicul, arhiva, telefon verde, curieri, secretariat ale comisiilor (copii si handicap) In subordinea Directorului Executiv Compartimen t anchete sociale copii si adulti, psihologi, manageri de caz Compartimentele functionale, mai putin cele economice si administrative (resurse umane, audit, juridic etc. Si administratorul de retea) Compartimentele econo-mice, compartimentul administrativ – transpor-turi, logistica, inclusiv consumabile si intretinere echipamente IT (care tin de logistica) In subordinea contabilului sef (directorului economic) Comparti mentele destinate protectiei copilului In subordine a Directorul ui Executiv Comparti mentele destinate protectiei persoanel or adulte Centrele si serviciile sociale destinate protectiei copilului In subordinea Directorului Executiv Adjunct Centrele si serviciile sociale destinate protectiei adultilor