Descarcă prezentarea
Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați
Publicat deVoichița Aanei
4
Asistenta sociala Activitatea de asistenta sociala presupune verificarea informatiilor privind identitatea cetatenilor, veniturile si patrimoniul acestora, in vederea acordarii de ajutoare, burse etc., la cerere. Accesarea informatiilor se va putea face doar ca urmare a depunerii, de catre cetatean, a unei cereri sau dosar , pentru solutionarea caruia isi va da acordul de consultare a datelor cu caracter personal. Verificarea se face prin solicitarea de informatii pentru unul sau mai multi cetateni, care, in functie de tipul cererii depuse, au o legatura specifica (locuiesc la aceeasi adresa, au o relatie de rudenie etc) Informatiile disponibile sunt primite din diverse surse, gestionate si afisate prin aplicatii dezvoltate in cadrul MFP-ANAF. Responsabilitatea corectitudinii datelor revine institutiilor care introduc si gestioneaza, conform legii. Cetatenii vor putea sa solicite lista institutiilor care au accesat fondul personal de date
9
Administrare fiscala Activitatea de administrare fiscala presupune verificarea informatiilor privind identitatea contribuabililor, veniturile si patrimoniul acestora, in vederea desfasurarii activitatilor de control administrativ-fiscal, executare silita etc. Functionarii care acceseaza aceste informatii vor trebui sa respecte prevederile legislative in vigoare, cu privire la confidentialitatea datelor cu caracter personal. Verificarea se face punctual, pentru fiecare contribuabil in parte, accesand serviciile disponibile in functie de atributiile de serviciu. Informatiile disponibile sunt primite din diverse surse, gestionate si afisate prin aplicatii dezvoltate in cadrul MFP-ANAF. . Responsabilitatea corectitudinii datelor revine institutiilor care introduc si gestioneaza, conform legii. Cetatenii vor putea sa solicite lista institutiilor care au accesat fondul personal de date
19
Administrare drepturi
Activitatea de administrare drepturi presupune activitati de administrare a drepturilor de acces la Sistemul Informatic al MFP-ANAF, ale personalului Institutiilor Publice, inregistrat in vederea accesarii informatiilor. Functionarul cu acest rol are obligatia sa verifice corectitudinea acceselor la informatii si sa raporteze neregulile sesizate. Serviciile sunt disponibile prin aplicatii dezvoltate in cadrul DGTI
Prezentări similare
© 2023 SlidePlayer.ro Inc.
All rights reserved.