Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

1. Controlul asupra Documentelor Organizatiei, Fisierelor si Informatiile organizatiei / Colaborare / Arhiva Electronica 2. Controlul asupra comunicarii.

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "1. Controlul asupra Documentelor Organizatiei, Fisierelor si Informatiile organizatiei / Colaborare / Arhiva Electronica 2. Controlul asupra comunicarii."— Transcriere de prezentare:

1 1. Controlul asupra Documentelor Organizatiei, Fisierelor si Informatiile organizatiei / Colaborare / Arhiva Electronica 2. Controlul asupra comunicarii in cadrul organizatiei - registratura electronica - intrari si iesiri - registru general - registru corespondenta - fluxuri ad-hoc la persoana / departament - fluxuri predefinite 3. Data Protection BENEFICII NotiunI generale

2 BENEFICII 4. Managementul contractelor 5. Invoice processing
- aprobare la plata - centre de cost - line managers - achizitori specializati - fluxuri de aprobare - OCR - ICR - TIS integrare ERP 4 way matching: contract; PO; factura; Aviz; BENEFICII BENEFICII

3 BENEFICII 6. Arhiva electronica Marca temporara Semn electronica
Collaborare; Share; Document control; 7. ISO / Audit 8. Dosare de personal 9. Managementul achizitiilor: RAPA, DSO 10. Deconturi personal 11. Registru mijloace fixe / coduri de bare BENEFICII BENEFICII

4 1. Asigura Nomenclator arhivistic legal (clase, tip, metadata)
2. Data protection – conformitate norme europene (GPRD). Audit 3. Organigrama unitate 4. Arhiva electronica (folders, dashboard, captura, sabloane) 5. Fluxuri de lucru in cadrul organizatiei 6. Registratura electronica a organizatiei NotiunI generale

5 1. Asigura Nomenclator arhivistic legal (clase, tip, metadata)
2. Data protection – conformitate norme europene (GPRD). Audit 3. Organigrama unitate 4. Arhiva electronica (folders, dashboard, captura, sabloane) 5. Fluxuri de lucru in cadrul organizatiei 6. Registratura electronica a organizatiei NotiunI generale

6 1. Managementul contractelor; Achizitii; Necesar de aprovizionare si facturi furnizori in cadrul CRISTIM 2. Management corporatie si managementul proiectelor complexe in cadrul BlackSea Oil & Gas 3. Registratura electronica, registrul contractelor, dosare de personal si arhiva electronica in cadrul Electrica S.A. 4. Scanarea inteligenta a contractelor in cadrul Agricover. Integrare SAP 5. Managementul contractelor in cadrul Sodexo 6. Registratura electronica cu coduri de bare in cadrul DHL STUDY CASES

7

8 Managementul contractelor

9 Managementul contractelor

10

11 REFERAT APROVIZIONARE

12 Selectie oferte

13

14

15

16 CORPORATE

17 PROJECTS

18 Transmitals – communication mng.

19 COMMENTS & VOTING

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34


Descărcați ppt "1. Controlul asupra Documentelor Organizatiei, Fisierelor si Informatiile organizatiei / Colaborare / Arhiva Electronica 2. Controlul asupra comunicarii."

Prezentări similare


Publicitate de la Google