TEHNICA OrganizarII departamentului de cazare

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Asistenţă Educaţională
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Estimarea Cheltuielilor
Conferinţă de Presă – Lansare Proiect ”Creşterea eficienţei energetice a Palatului Administrativ situat în Piteşti, Piaţa Vasile Milea nr. 1, judeţul.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
Convenția de la viena articole.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
APARATE ELECTRICE CASNICE
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
POCU/227/3/8/
Investeşte în oameni ! Program cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –
SERVICII ŞI FACILITĂŢI OFERITE DE SPO (Serviciul Public de Ocupare)
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
CONSILIUL JUDETEAN CONSTANTA
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Statistica evenimentelor produse în judeţul Vrancea în anul 2011
ADMINISTRAŢIA IMOBILIARĂ ORADEA
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
CENTRUL NAŢIONAL DE INFORMARE ŞI PROMOVARE
Proiect.
LIBERA CIRCULAŢIE A MĂRFURILOR Eliminarea barierelor în calea comerţului Aplicarea principiului recunoaşterii reciproce Mirona Coropciuc Ministerul Integrării.
Impreuna pentru dezvoltare
Despre sistemul TVA la încasare începând cu data de
Programul Operaţional Regional
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
ACCIDENTE DE MUNCĂ DE CIRCULAŢIE
INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA
Regio.adrmuntenia.ro Conferinţă de Presă privind lansarea proiectului “Extindere, modernizare și dotare spații Urgență Spitalul de.
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Conferinţă de Presă- Lansare Proiect “Conservarea și Consolidarea Cetății Poenari Argeș” Cod proiect Piteşti *63.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
Găseşte răspunsul corect
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
METODA PROIECTULUI.
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SISTEMUL DE ECOCONDIŢIONALITATE DIN ROMÂNIA Martie 2019.
Companii Sănătoase, cu angajați Sănătoși
TRANSACTIONAL BANKING
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
Centrul Istoric plan de management Seminar:
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Aspecte juridice referitoare la piata de retail
Contractul de voluntariat
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII: Strategie si prognoze
Google Earth – vedere Hotel Savoy, Statiunea Mamaia
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
Instrumentar de formare privind APE 7. 4
Universitatea Transilvania din Brasov
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
Instrumentar de formare privind APE 1
Transcriere de prezentare:

TEHNICA OrganizarII departamentului de cazare INVESTEŞTE ÎN OAMENI! Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 Axa prioritară nr.2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii” Domeniul major de intervenţie 2.1. „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă” Titlu proiect: „Competenţe pentru o piaţă a muncii competitivă în context european!” Cod contract: POSDRU/90/2.1/S/63659 Beneficiar: Inspectoratul Şcolar Judeţean Prahova TEHNICA OrganizarII departamentului de cazare Elev: IONITA ELENA SILVIA Coordonator: Panait Nicoleta Tutore: ILIE ADELINA Liceul Tehnologic“ Tase Dumitrescu” Mizil SC “ ZACO” SRL

1. După importanţa serviciilor prestate: Departamentele existente într-o unitate hotelieră se pot clasifica după mai multe criterii: 1. După importanţa serviciilor prestate: departamente (compartimente) de bază (principale): - cazare (care include recepţia şi etajul) - alimentaţie - tehnic departamente (compartimente) suplimentare: - închirieri săli - salon de coafură, frizerie, cosmetică - piscina - saună - centru fitness - baie turcească - ultraviolete - masaj - sală de gimnastică - teren de tenis - casino - spaţii comerciale

- administraţie şi gestiune generală - marketing vânzări 2. După natura activităţii desfăşurate şi după implicarea lor directă în producerea serviciilor hoteliere: departamente (compartimente) operaţionale – cele din cadrul cărora are loc prestarea nemijlocită a serviciilor hoteliere, acestea fiind generatoare atât de conturi cât şi de încasări. departamente (compartimente funcţionale) cele a căror activitate nu se concretizează în prestarea de servicii ateliere, dar care sunt în egală masură indispensabile unei bune funcţionări a hotelului, ele generând numai costuri. De exemplu: - administraţie şi gestiune generală - marketing vânzări - Tehnic (energie, întreţinere )

- Serviciul front-office - Serviciul de etaj (housekeeping) Departamentul de cazare – este cel care realizează şi comercializează serviciile de cazare şi suplimentare cu şi fără plată. Acesta include: - Serviciul front-office - Serviciul de etaj (housekeeping) Activitatea front-office-ului se desfăşoară la nivelul următoarelor secţiuni (sectoare de activitate): - recepţie - concierge - casă-facturare - rezervări - centrala telefonică

Activităţile specifice acestora sunt: primirea şi prelucrarea comenzilor de rezervare gestiunea rezervărilor evidenţa clienţilor şi a situaţiei camerelor primirea turiştilor, alocarea spaţiului şi înregistrarea clientului primirea şi rezolvarea reclamaţiilor înregistrarea în contul clientului a contravalorii serviciilor prestate emiterea notelor de plată şi a facturilor încasarea contravalorii serviciilor prestate clientului realizarea comunicaţiilor în interiorul şi în exteriorul hotelului prin telefon, fax, telex întocmirea situaţiilor şi a rapoartelor zilnice, precum şi a statisticilor specifice.

- spaţii de folosinţă comună (publice) - spaţii anexe şi de depozitare Serviciul de etaj (housekeeping), asigură curăţenia, amenajarea şi întreţinerea spaţiilor hoteliere. Activităţile acestuia se desfăşoară la nivelul următoarelor sectoare de activitate: - spaţii de cazare - spaţii de folosinţă comună (publice) - spaţii anexe şi de depozitare - lenjerie - spălătorie Activităţi specifice: curăţenia şi igienizarea spaţiilor de cazare şi a celorlalte categorii de spaţii hoteliere întreţinerea dotărilor şi amenajarea spaţiilor de cazare întreţinerea şi gestionarea lenjeriei aferente părţii de cazare a unităţii: prestarea unor servicii suplimentare specifice.

Hotel Max Localizare: Hotel Max este situat în centrul  oraşului  Mizil, pe DN 1B la numai 35 km de Ploieşti şi 80 km de aeroport.

Oferta de cazare Hotelul vă pune la dispozitie: 14 camere duble 1 apartament

Hotelul dispune de un restaurant cu capacitate de 60 de persoane cu o bucatarie cu specific traditional, ideal pentru conferinte, intalniri de afaceri, receptii si nu in ultimul rand va stam la dispozitie pentru organizari de nunţi, botezuri, aniversari si multe alte evenimente.

Hotelul dispune de un centru SPA unde va puteti relaxa si rasfata în jacuzzi, piscina, saună uscată, baie de aburi sau vă puteţi bucura de un masaj profesional în salonul de masaj.

Dotari centru SPA: Jacuzzi Piscina Saună uscată Baie de aburi Salon de masaj

Servicii suplimentare oferite: Parcare proprie Transport persoane cu şofer Spălătorie Serviciu de curierat Room-service Masaj

Maximus Aqua Club Discotecă în aer liber si piscină, deschise de la 1 mai, asteapta clientii cu DJ şi formaţii renumite, trupe de dans si foarte multe evenimente.

Norme de sǎnǎtate şi securitate în muncǎ specifice domeniului /calificǎrii profesionale Conform art.18 din Legea nr. 258/2007 privind practica elevilor şi studenţilor, practicanţii au obligaţia sǎ respecte regulamentul de ordine interioarǎ al partenerului de practicǎ şi normele de protecţie a muncii şi de apărare împotriva incendiilor, specifice activităţii desfăşurate. Practicantul are obligaţia de a respecta normele de securitate şi sănătate în muncă pe care şi le-a însuşit de la reprezentantul partenerului de practică înainte de începerea stagiului de practică. Astfel, practicanţii au obligaţia sǎ respecte urmǎtoarele norme de sǎnǎtate şi securitate in muncǎ: Deplasarea de la domiciliu cǎtre locul de desfǎşurare a stagiului de practicǎ şi invers se va face cu respectarea regulilor de circulaţie pe drumurile publice ca pietoni cât şi a regulilor de deplasare cu mijloacele de transport in comun Consumul de ţigǎri, droguri, bǎuturi alcoolice în timpul desfǎşurǎrii programului de practicǎ este interzis Alergarea pe holuri sau pe scǎri, coborârea pe balustrade sunt interzise Aplecarea in afara balustradelor, balcoanelor, ferestrelor este interzisǎ Introducerea in sediul instituţei a substanţelor toxice, inflamabile, explozive este interzisǎ Introducerea oricǎrui tip de armǎ (cuţite, sǎbii, pistoale sau puşti cu aer comprimat) în sediul instituţei este interzisǎ

Prezenţa la practicǎ in stare de obosealǎ, sub efectul consumului de alcool sau droguri sau in stare de sǎnǎtate care ar putea afecta sǎnǎtatea sau viaţa angajaţilor instituţiei sau colegilor sunt interzise Utilizarea aparaturii şi echipamentelor tehnice de cǎtre practicanţi fǎrǎ ca aceştia sǎ le cunoascǎ sau fǎrǎ sǎ aibǎ instruirea necesarǎ este interzisǎ Se interzice practicanţilor sǎ intervinǎ la tablouri electrice, prize, ştechere, cabluri de alimentare, instalaţii de climatizare Se interzice practicanţilor conectarea aparatelor şi echipamentelor la prize defecte sau fǎrǎ legǎturǎ la pǎmânt Se interzice continuarea lucrului cu aparate sau echipamente la care se constatǎ defecţiuni La utilizarea echipamentelor ( aspiratoare, masini de spălat, maşini de calcat, aer condiţionat) se vor evita supraîncǎlzirile care pot duce la incendii Practicanţii sunt obligaţi sǎ respecte semnificaţiile marcajelor şi inscripţionǎrilor de avertizare, alarmare, semnalizare, afişate pe pereţii sau pe uşile incǎperilor, pe echipamentele şi aparatura din unitate. Se interzice blocarea cǎilor de acces, de evacuare sau de intervenţie In situaţia in care existǎ un pericol de orice fel sau s-a produs un eveniment care sǎ punǎ in pericol securitatea sau viaţa angajaţilor instituţiei sau colegilor, practicanţii vor informa imediat conducerea instituţiei.

BIBLIOGRAFIE Tehnologie hotelieră – coordonator Ştefania Mihai, editura Niculescu 2003 Hotelul – economie şi management – Nicolae Lupu, editura All Beck, 2005 Gestiunea activităţii de turism – Andrei Cristea, editura Univ. Creştină D. Cantemir, Bucureşti 2003 Tehnologia hotelieră- Front- office –D.A Stănciulescu, editura Gemma Print, Bucureşti 2002 PREZENTARE PPT HOTEL MAXIMUS