GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Bibliografie suplimentară
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
Cercurile pedagogice ale cadrelor didactice
Campania Globală pentru Educație
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
Incluziune si valorizare sociala
Biblioteca Județeană Vâlcea – proiecte cu finanțare europeană ( )
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Ideile din această prezentare le-am primit prin
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Registrul Educațional Alternativ
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Seminar de lucru privind piaţa muncii
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Campania Globală pentru Educație
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Nu este o lecție de istorie
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
Târgul Micul antreprenor în imagini...
STRATEGII DE STIMULARE A GÂNDIRII CRITICE LA PREȘCOLARI
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
Impreuna pentru dezvoltare
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Să știi mai multe, să fii mai bun
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Tandem părinte-copil am realizat coşuleţul decorativ pentru masa de Paşti.Copiii au fost recompensaţi cu câte un iepuraş de ciocolată, iar în coş au pus.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
ÎNVĂŢĂMÎNTUL PREŞCOLAR ÎN ERA DIGITALĂ
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
CURRICULUMUL ROMÂNESC PENTRU EDUCAŢIE TIMPURIE - un curriculum dinamic-evolutiv, prin preluare, adăugare și adaptare la noile contexte -
Suportul statisticii în societatea civilă
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CONFERINŢA ECONOMICĂ NAŢIONALĂ
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
DIN PRIMII ANI, O EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ȘI DE CALITATE
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24 DOUĂ GRĂDINIŢE PENTRU voia bună Iniţiativa Imaginaţia Talentul Organizarea Reuşita Unitatea Libertatea COPIILOR DUMNEAVOASTRĂ

VIZIUNE Grădiniţa cu P.P. nr.3 şi Grădiniţa cu P.N.nr.24 au un mediu valorizant, creativ și democratic pentru toți factorii implicați în actul educațional, care permit formarea la preşcolari a personalității adaptabile societății contemporane. Cele doua unitati prescolare își propun să fie în continuare: ✓ grădiniţe puternic ancorate în viața comunității locale, prin oferta educațională, caracterizate prin diversitate și discipline opționale corespunzătoare nevoilor educabililor și comunității locale; ✓ grădiniţe în care activitățile desfășurate să fie bazate pe valori și principii europene, prin dialogul deschis cu toți partenerii implicați în actul educațional; ✓ grădiniţe care se vor remarca prin performanța obținută la nivel local, județean, național.

Mâine, să fii mai bun ca azi! Grădiniţa cu P.P. nr.3 şi Grădiniţa cu P.N.nr.24 vor promova un învăţământ modern,de calitate, deschis şi flexibil; vor dezvolta interesul pentru educaţie şi emancipare permanentă MISIUNE Grădiniţa cu P.P. nr.3 şi Grădiniţa cu P.N.nr.24 vor educa preşcolarii astfel încât să poată trece de la abilităţile de bază la competenţele cheie considerate ca un „pachet transferabil şi multifuncţional de cunoştinţe, abilităţi şi atitudini pentru a determina dezvoltarea personală, incluziunea socială”. Cele două grădiniţe vor stimula creativitatea preşcolarilor, vor încuraja dezvoltarea relaţiilor de colaborare care le valorifică experienţa la nivelul cunoaşterii intelectuale şi estetice, în sens pedagogic, precum şi asigurarea unei bune comunicări pentru a oferiun model de progres educaţional. Vom perpetua un climat de siguranţă fizică şi psihică, acordând şanse egale pentru educaţie tuturor preşcolarilor, indiferent de etnie şi religie. De asemenea, ne propunem să promovăm ideea de grădiniţe incluzive, urmărind ca preşcolarii să fie pregătiți pentru viață, într-o lume și o societate aflate în permanentă schimbare. Este vizată dezvoltarea capacităților, deprinderilor și a competențelor care să le permită integrarea cu succes în lumea în care vor fi adulți Așadar: Mâine, să fii mai bun ca azi!

ORGANIZATORICĂ A GRĂDINIŢELOR STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A GRĂDINIŢELOR NR.3 ŞI NR.24 DIRECTOR – 1 POST Personal auxiliar Personal didactic Personal nedidactic -cadre didactice titulare: -17 -cadre didactice detaşate: -5 -contabil – 1 post; -administrator – 1post -secretar – 1 post -îngrijitoare – 12; -bucătar – 2 posturi; -spălătoreasă-1 post; -muncitor întreţinere -1post

POPULAŢIA PREŞCOLARĂ Ggrădiniţa cu Program Prelungit nr.3 223 prescolari Ggrădiniţa cu Program Prelungit nr.3 Grădiniţa cu Program Normal nr. 24 62 prescolari TOTAL PRESCOLARI 285 prescolari