PROIECTUL EDUCAŢIONAL

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Activități pregătitoare
Advertisements

13. Comunicate de presa(1) Comunicate de presa
Registrul Potentialilor Contractori (RPC)
Curs REVEAL Resurse Umane & Managementul Voluntarilor Nivel Avansat
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
Evolutii recente ale sistemului bancar
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Competența face diferența!
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Materiale electrotehnice noi
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
prof. univ. dr. ing. Claudiu Vasile KIFOR ş.l. dr. ing. Lucian LOBONŢ
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
FURNIZOR INTEGRAT DE ENERGIE SI RESURSE ENERGETICE
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Politici publice-concept,tipologie Ananliza politicilor publice
Conf. univ. dr. Paul COCIOC
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Simulare de examen Psihologie medicală
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Să știi mai multe, să fii mai bun
Invatarea centrata pe elev
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
Colaborarea stat – asigurători – cetățean, esențială pentru o gestionare eficientă a riscurilor catastrofale Aurel Badea Responsabilul Secțiunii Property.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
POLITICA AGRICOLĂ COMUNĂ PREZENT ȘI VIITOR
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
Suportul statisticii în societatea civilă
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Contractul de voluntariat
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Actualitatea politică
Facultatea de ………………………………………
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Speranța Pîrciog, director științific
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

PROIECTUL EDUCAŢIONAL

PROIECT : Plan sau intenţie de a întreprinde ceva, de a organiza, de a face un lucru (o activitate).- Dex

STRUCTURA PROIECTULUI TITLUL SCOP OBIECTIVE GRUP ŢINTĂ ECHIPA DE PROIECT RESURSE REZUMATUL PROIECTULUI JUSTIFICAREA PROIECTULUI CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR Rezultate / Evaluare Gradul de implicare al elevilor şi cadrelor didactice Gradul de îndeplinire a obiectivelor Produsele rezultate

TITLUL PROIECTULUI trebuie să fie: descriptiv, clar, concis şi percutant.

SCOPUL PROIECTULUI Descrie o stare dorită care trebuie maximizată sau un efect nedorit care trebuie minimizat. Se recomandă enunţarea scurtă şi clară a scopului, într-o singură propoziţie, fără explicaţii cu privire la modul în care va fi atins.

OBIECTIVELE Precizează rezultatele care trebuie obţinute în efortul de atingere a scopului şi, implicit, a rezolvării problemei, în timpul desfăşurării proiectului şi la final. Arată beneficiile obţinute de grupul-ţintă Însuşirile pe care obiectivele trebuie să le întrunească: să fie specifice, măsurabile abordabile, realiste, încadrabile în timp. - se cuantifică prin indicatori care măsoară performanţele.

GRUP ŢINTĂ/BENEFICIARII sunt persoanele fizice sau juridice în folosul cărora se produce schimbarea urmărită. Beneficiarii direcţi Beneficiarii indirecţi

ECHIPA DE PROIECT în realizarea acţiunii sunt : - echipa de conducere; - colaboratorii; - monitorii; - evaluatorii; - responsabilul financiar; - voluntarii etc.

RESURSELE vor include: a) necesarul -resursele umane, materiale, financiare, informaţionale şi de timp estimate a fi utilizate; b) disponibilul- resursele proprii ale ONG şi cele estimate a fi atrase din partea altor finanţatori sau a partenerilor.

REZUMATUL PROIECTULUI cuprinde: o scurtă prezentare a solicitantului cu accentuarea elementelor care-i dau credibilitate; - prezentarea problemei abordate şi a măsurilor necesare pentru rezolvarea acesteia; - scurtă prezentare a obiectivelor şi a modului de atingere a acestora (planul de activităţi); - precizarea rezultatelor care vor fi obţinute la încheierea proiectului; - scurtă prezentare a planului de monitorizare şi evaluare; - menţionarea costului total al proiectului; - menţionarea modului în care proiectul va evolua după încheierea finanţării.

JUSTIFICAREA PROIECTULUI Se descrie situaţia actuală a unui anume grup, precum şi strategia prin care se ajunge de la situaţia actuală nesatisfăcătoare la situaţia de dorit. * cine o are (grup-ţintă); * unde şi de când există (permanentă sau periodică); * cauze ale problemei; * consecinţele ne-rezolvării; * de ce solicitantul este capabil să o rezolve (succese anterioare, resurse, atu-uri) şi cum o va rezolva; *Se prezintă date concrete, uşor verificabile: studii, analize statistice, cercetări în domeniu, chestionare, articole de presă, aprecieri ale unor experţi.

ACTIVITĂŢILE sunt mijloacele de atingere a obiectivelor ACTIVITĂŢILE sunt mijloacele de atingere a obiectivelor. În proiect trebuie - să se enunţe fiecare activitate în parte; - să se specifice responsabilul pentru activitatea respectivă; - să se precizeze de ce resurse este nevoie pentru fiecare activitate.

IMPACTUL Reprezintă modul în care va fi influenţată situaţia actuală a grupului-ţintă, a beneficiarilor şi a societăţii în ansamblul ei.

MONITORIZAREA Este procesul de colectare sistematică şi de analiză a informaţiilor cu privire la desfăşurarea activităţilor. - observaţia; - interviul; - discuţia de grup; - chestionarul; - statisticile; - jurnalele alte înregistrări de rutină etc.

EVALUARE Realizări majore ale proiectului. Obstacole în derularea proiectului. Coordonare – strategii de acţiune şi de reţea Rezultate cantitative/nr.şcoli, nr. elevi, nr. cadre didactice,nr. reprezentanţi ai ONG,nr. organizaţii guvernamentale. Materiale produse. Rezultate calitative. Posibilităţi de sustenabilitate a proiectului.

MEDIATIZAREA Include activităţi de tip: - campanie, conferinţă de presă, interviuri, reportaje, filme, articole, mape de prezentare, afişe, fluturaşi, pliante, bannere, alte materiale promoţionale.