Școala Gimnazială ”Octavian Goga” – Rășinari

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

c. Activităţile de cerc pedagogic
ALFABETUL VESEL AL CLASEI PREGĂTITOARE
CONSOLIDAREA CUNOSTINTELOR CLASA A VII-A
FINANŢAREA BAZATĂ PE CAZ Semestrul I, 2002
Asistenta sociala Activitatea de asistenta sociala presupune verificarea informatiilor privind identitatea cetatenilor, veniturile si patrimoniul.
Aspect titlu Subtitlu.
Vasile Alecsandri Boris Crăciun Călin Gruia
ELECTRONICĂ II Notiţe de curs Cursul nr. 8
Bazele Tehnologiei Informaţiei Curs 7
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
O, ce valuri, de-ndurare În străvechea Carte Sfântă
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
„CARAVANA PRIETENIEI”
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ONLINE
FORMULE DE CALCUL PRESCURTAT
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
prof. PLĂCINTA MIHAELA CARMEN
ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,SFÂNTUL ANDREI’’ BRĂILA
Aspect titlu Subtitlu.
Oracle Academy Lead Adjunct
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Studiul si proiectarea acoperirii optime din punct de vedere performanta /cost cu module compuse din detectorii MGMSRPC, respectiv HCRTRD a zonei unghiurilor.
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Partea II: zona unghiurilor polare mici a subsistemului
O abordare „constructivistă” a Teoremei celor trei perpendiculare
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
LET’S SAY STOP TO GENDER DISCRIMINATION IN EDUCATION
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Organizarea informaţiilor pe disc
Aspect titlu Subtitlu.
Sc.Valea Mare- Stefanesti , Arges
Igiena sistemului locomotor
C.N.S. – iștii Elevi: Malița Maria Negritaș Lois Călăcean Răzvan Prof. Coordonator: Iepure Ioana Colegiul Național „Silvania” Zalău, str. Unirii, nr. 1.
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
Şcoala Generală “Enea Grapini”
Să știi mai multe, să fii mai bun
Clasificarea unghiurilor
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Aspect titlu Subtitlu.
Prof. Stănărîngă Carmen Scoala cu cls I-VIII Ghidici, jud. Dolj
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
METODĂ MODERNĂ DE DIAGNOSTICARE GEOMETRICĂ A CĂII
Tandem părinte-copil am realizat coşuleţul decorativ pentru masa de Paşti.Copiii au fost recompensaţi cu câte un iepuraş de ciocolată, iar în coş au pus.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
Scoala Gimnaziala ”Mihai Eminescu” Ploiesti
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Universitatea POLITEHNICA din București - Curs de 16 ore – Curs 6
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Conferinţa Curs de Guvernare
INVIDIA DAN PURIC Azi e vineri, 11 octombrie 2019 Acum este ora 15:27.
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Saptamana “Scoala Altfel”
EXCURSIE TEMATICĂ Târgu-Jiu /Cluj/Sibiu Școala Altfel –Martie 2017
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
DELIA COMŞA - Inspector de muncă ITM Sibiu
ȚESUTURILE VEGETALE ȘI ANIMALE
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Olimpiada Micilor Bancheri Ediția a V-a 2018
CONSFĂTUIRILE PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ
Transcriere de prezentare:

Școala Gimnazială ”Octavian Goga” – Rășinari VALORILE FUNCŢIILOR TRIGONOMETRICE Prof. VULC DAN TIBERIU Școala Gimnazială ”Octavian Goga” – Rășinari Jud. Sibiu

CUPRINS 1. Citirea din tabel a valorilor funcţiilor trigonometrice pentru diverse măsuri de unghiuri 2. Determinarea măsurii unghiurilor pornind de la valorile din tabel

sin 1 2 3 4 5 6 7 8 9   0,017 0,035 0,052 0,070 0,087 0,105 0,122 0,139 0,156 10 0,174 0,191 0,208 0,225 0,242 0,259 0,276 0,292 0,309 0,326 20 0,342 0,358 0,375 0,391 0,407 0,423 0,438 0,454 0,469 0,485 30 0,500 0,515 0,530 0,545 0,559 0,574 0,588 0,602 0,616 0,629 40 0,643 0,656 0,669 0,682 0,695 0,707 0,719 0,731 0,743 0,755 50 0,766 0,777 0,788 0,799 0,809 0,819 0,829 0,839 0,848 0,857 60 0,866 0,875 0,883 0,891 0,899 0,906 0,914 0,921 0,927 0,934 70 0,940 0,946 0,951 0,956 0,961 0,966 0,970 0,974 0,978 0,982 80 0,985 0,988 0,990 0,993 0,995 0,996 0,998 0,999 sin 320 = ? 0,530 cos 400 = ? = sin (900 - 400) = sin 500 0,766 0,914 sin 740 = ? 0,961 cos 240 = ? = sin (900 - 240) = sin 660 sin 210 < sin 210 35’ = ? < sin 220 cos 80 40’ = ? = sin (900 - 80 40’) = sin 810 20’ 0,358 < sin 210 35’ < 0,375 0,988 < cos 80 40’ < 0,990

tg 1 2 3 4 5 6 7 8 9   0,017 0,035 0,052 0,070 0,087 0,105 0,123 0,141 0,158 10 0,176 0,194 0,213 0,231 0,249 0,268 0,287 0,306 0,325 0,344 20 0,364 0,384 0,404 0,424 0,445 0,466 0,488 0,510 0,532 0,554 30 0,577 0,601 0,625 0,649 0,675 0,700 0,727 0,754 0,781 0,810 40 0,839 0,869 0,900 0,933 0,966 1,000 1,036 1,072 1,111 1,150 50 1,192 1,235 1,280 1,327 1,376 1,428 1,483 1,540 1,600 1,664 60 1,732 1,804 1,881 1,963 2,050 2,145 2,246 2,356 2,475 2,605 70 2,747 2,904 3,078 3,271 3,487 3,732 4,011 4,331 4,705 5,145 80 5,671 6,314 7,115 8,144 9,514 11,430 14,431 19,081 28,686 57,290 tg 420 = ? 0,900 ctg 500 = ? = tg (900 - 500) = tg 400 0,839 4,705 tg 140 = ? 0,249 ctg 120 = ? = tg (900 - 120) = tg 780 tg 340 < tg 340 50’ = ? < tg 350 ctg 230 20’ = ? = tg (900 - 230 20’) = tg 660 40’ 0,675 < tg 340 50’ < 0,700 2,246 < ctg 230 20’ < 2,356

cos x = 0,956 x = ? sin x = 0,407 x = ? 240 y = 730 sin x = 0,812 1 2 3 4 5 6 7 8 9   0,017 0,035 0,052 0,070 0,087 0,105 0,122 0,139 0,156 10 0,174 0,191 0,208 0,225 0,242 0,259 0,276 0,292 0,309 0,326 20 0,342 0,358 0,375 0,391 0,407 0,423 0,438 0,454 0,469 0,485 30 0,500 0,515 0,530 0,545 0,559 0,574 0,588 0,602 0,616 0,629 40 0,643 0,656 0,669 0,682 0,695 0,707 0,719 0,731 0,743 0,755 50 0,766 0,777 0,788 0,799 0,809 0,819 0,829 0,839 0,848 0,857 60 0,866 0,875 0,883 0,891 0,899 0,906 0,914 0,921 0,927 0,934 70 0,940 0,946 0,951 0,956 0,961 0,966 0,970 0,974 0,978 0,982 80 0,985 0,988 0,990 0,993 0,995 0,996 0,998 0,999 cos x = 0,956 x = ? sin x = 0,407 x = ? 240 Presupunem că sin y = 0,956 y = 730 sin x = 0,812 x = ? Dar x şi y sunt complementare şi deci : x = 900 – 730 = 170 540 < x < 550 cos x = 0,923 x = ? Presupunem că sin y = 0,923 670 < y < 680 Dar x şi y sunt complementare şi deci : 900 – 680 < x < 900 – 670 220 < x < 230

ctg x = 3,078 x = ? tg x = 0,966 x = ? 440 y = 720 tg x = 1,452 x = ? 1 2 3 4 5 6 7 8 9   0,017 0,035 0,052 0,070 0,087 0,105 0,123 0,141 0,158 10 0,176 0,194 0,213 0,231 0,249 0,268 0,287 0,306 0,325 0,344 20 0,364 0,384 0,404 0,424 0,445 0,466 0,488 0,510 0,532 0,554 30 0,577 0,601 0,625 0,649 0,675 0,700 0,727 0,754 0,781 0,810 40 0,839 0,869 0,900 0,933 0,966 1,000 1,036 1,072 1,111 1,150 50 1,192 1,235 1,280 1,327 1,376 1,428 1,483 1,540 1,600 1,664 60 1,732 1,804 1,881 1,963 2,050 2,145 2,246 2,356 2,475 2,605 70 2,747 2,904 3,078 3,271 3,487 3,732 4,011 4,331 4,705 5,145 80 5,671 6,314 7,115 8,144 9,514 11,430 14,431 19,081 28,686 57,290 ctg x = 3,078 x = ? tg x = 0,966 x = ? 440 Presupunem că tg y = 3,078 y = 720 tg x = 1,452 x = ? Dar x şi y sunt complementare şi deci : x = 900 – 720 = 180 550 < x < 560 ctg x = 2,523 x = ? Presupunem că tg y = 2,523 680 < y < 690 Dar x şi y sunt complementare şi deci : 900 – 690 < x < 900 – 680 210 < x < 220