ZIUA PORŢILOR DESCHISE,

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
IN ATENTIA PARINTILOR STRAINI
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Transmiterea veştilor proaste
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Ziua Internaţională Împotriva Violenţei asupra Femeilor 25 Noiembrie
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
103. El ţine toată lumea.
TIMPUL, FORȚA SUPREMĂ A EXISTENȚEI
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Campania Globală pentru Educație
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
STRATEGII DE STIMULARE A GÂNDIRII CRITICE LA PREȘCOLARI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
Să știi mai multe, să fii mai bun
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
ÎNVĂŢĂMÎNTUL PREŞCOLAR ÎN ERA DIGITALĂ
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
Cadrul normativ privind organizarea
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Subiectul:Ozoboții în acțiune
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
Kalokagathia 18 DECEMBRIE 2007
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău
Olimpiada Micilor Bancheri Ediția a V-a 2018
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Transcriere de prezentare:

ZIUA PORŢILOR DESCHISE, 28.02.2019

Vom umple împreună paginile acestei cărţi incepând din septembrie 2019 ÎNCEPUT LA DE DRUM… CLASA PREGĂTITOARE Şcoala Gimnazială Drăgăneşti Vom umple împreună paginile acestei cărţi incepând din septembrie 2019

Şcoala Gimnazială Drăgăneşti, Jud. Prahova În anul şcolar 2019-2020, la Şcoala Gimnazială Drăgăneşti, vor funcţiona patru clase pregătitoare: două în incinta G.P.N. Drăgăneşti, una în incinta Şcolii Primare Meri şi una în incinta Şcolii Primare Bărăitaru.

Ce este Clasa Pregătitoare? Clasa pregătitoare reprezintă etapa care face trecerea de la grădiniţă la şcoală. Prin această tranziţie au loc schimbări importante, unele care sunt caracteristice trecerii de la grădiniţă la şcoală în general (schimbări generale), iar altele care sunt proprii acestei etape (schimbări specifice).

De ce Clasa Pregătitoare? Clasa pregătitoare reprezintă un câstig pentru copii, o trecere uşoară de la gradiniţă la şcoală. Elevii au timp să se acomodeze cu mediul şcolar, cu noul colectiv, cu cadrul didactic, cu reguli mai stricte decât la grădiniţă, etc.

Ce vor învăţa elevii la Clasa Pregătitoare? Activităţile de învăţare cuprinse în programa şcolară sunt diverse si interactive, adaptate la vârsta copiilor, astfel că învăţarea se va realiza printr-o serie de jocuri și activităţi extracurriculare care vor dezvolta abilităţile copiiilor de integrare în societate.

CLASA PREGĂTITOARE Comunicare in limba romana Educaţie fizică Matematica si explorarea mediului CLASA PREGĂTITOARE Religie Dezvoltare personala Muzica si miscare, Comunicare in limba engleză Arte vizuale si lucru manual

Cum se realizeză evaluarea la Clasa Pregătitoare? La Clasa Pregătitoare, nu se pun note sau calificative, însă elevii sunt evaluaţi în permanenţă de către cadrul didactic de la clasă. La sfârşitul anului şcolar învăţătoarea completează un raport de evaluare a elevilor, pentru fiecare materie în parte

Ce este raportul de evaluare de la sfârsitul anului şcolar? Raportul este un document-tip, în care învăţătorii scriu care este nivelul realizarii competentelor asociate fiecarei materii.  Acesta se completează în luna mai, în urma observării şi evaluării fiecărui elev de – a lungul întregului an şcolar.

Care sunt competenţele generale la Clasa Pregătitoare? C.L.R. – Comunicare în limba română Receptarea de mesaje orale în contexte de comunicare cunoscute Exprimarea de mesaje orale în diverse situaţii de comunicare Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare

M.E.M. – Matematică şi explorarea mediului Utilizarea numerelor în calcule elementare Evidenţierea caracteristicilor geometrice ale unor obiecte localizate în spaţiul înconjurător Identificarea unor fenomene/relaţii/regularităţi/structuri din mediul apropiat Generarea unor explicaţii simple prin folosirea unor elemente de logică Rezolvarea de probleme pornind de la sortarea şi reprezentarea unor date Utilizarea unor etaloane convenţionale pentru măsurări şi estimări Dezvoltare personală Manifestarea interesului pentru autocunoaştere şi a atitudinii pozitive faţă de sine şi faţă de ceilalţi Exprimarea adecvată a emoţiilor în interacţiunea cu copii şi adulţi cunoscuţi Utilizarea abilităţilor şi a atitudinilor specifice învăţării în context şcolar

A.V.A.P. – Arte vizuale şi abilităţi practice Explorarea de mesaje artistice exprimate în limbaj vizual într-o diversitate de contexte familiare Realizarea de creaţii funcţionale şi/sau estetice folosind materiale şi tehnici elementare diverse M.M – Muzică şi mişcare Receptarea unor cântece pentru copii şi a unor elemente simple de limbaj muzical Interpretarea de cântece pentru copii, cu mijloace specifice vârstei Exprimarea unor idei, sentimente şi exper ienţe prin intermediul muzicii şi mişcării, individual sau în grup

Cu alte cuvinte.... Elevii vin la Clasa Pregătitoare cu un “bagaj de cunoştinţe”, dobândit în perioada preşcolarităţii, pe care îl vor dezvolta şi care îi va ajuta să facă trecerea la ciclul primar.

Care este acest “bagaj de cunoştinţe” VORBIRE: copilul foloseşte fraze complete; poate reproduce o poveste cunoscută; ştie diferenţa dintre literă şi cuvânt; recunoaşte câteva nume etc. NUMĂRATUL ŞI SOCOTITUL: recunoaşte numeralele până la zece; recunoaşte formele geometrice; aranjează obiectele de la mai mare mai mic etc. COMUNICARE SOCIALĂ: împarte obiectele cu alţii; ascultă când este în grup; iniţiază conversaţii, împărtășește celorlalți informații despre jucăria/jocul preferat etc. DEZVOLTARE EMOŢIONALĂ: se separă uşor de părinţi; face diferenţa dintre bine şi rău; recunoaște emoții (bucurie, tristețe, mirare) vizualizând un șir de imagini/fotografii,este capabil să îndeplinească o sarcină până la capăt etc. DEZVOLTARE FIZICĂ: ţine creionul cu degetele, nu în pumn; poate încheia nasturi, fermoare; colorează o imagine fără a depăşi conturul; coordonează mişcarea mână-ochi etc.

CLOPOŢELUL SUNĂ ŞI PENTRU PĂRINŢI!

POVESTEA va CONTINUA…

Vă mulţumim pentru atenţie!!!

Şcoala Gimnazială Drăgăneşti, Com.Drăgăneşti, Jud.Prahova