“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
“ VESNICIA S-A NASCUT LA SAT….SCOALA DE VARA TRADITIONALA ROMANESCA”
Registrul Potentialilor Contractori (RPC)
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Vârsta a treia – prioritate pe agenda publică
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
Campania Globală pentru Educație
POCU/227/3/8/
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
ÎMPREUNĂ PENTRU TOLERANŢĂ
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Seminar de lucru privind piaţa muncii
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Campania Globală pentru Educație
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Nu este o lecție de istorie
Eveniment de lansare proiect
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
T O Ț I N E I M P L I C Ă M ! Proiect implementat cu sprijinul financiar al Programului de finanţare a iniţiativelor locale pentru grupurile de.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
PROGRAMUL DE ÎNVĂŢARE PE TOT PARCURSUL VIETII “ Lifelong Learning “
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
Conferinţă de Presă- Lansare Proiect “Conservarea și Consolidarea Cetății Poenari Argeș” Cod proiect Piteşti *63.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
Înţelege diabetul, preia controlul!
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
MUNICIPIUL SEBES SOLICITANT in cadrul proiectului “Dezvoltarea economiei sociale prin înființarea și dezvoltarea de întreprinderi sociale. Șansă-Evoluție-Stabilitate”
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Contractul de voluntariat
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială CONFERINŢĂ DE PRESĂ Data : 27.02.2015 Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a FRDS şi a Granturilor SEE 2009 – 2014; Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor

Proiectul “Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Horomod, judetul Brasov –EROD” conform contract 122/07.11.2014, finantat in cadrul apelului local din cadrul programului RO10 "Copii si tineri in situatii de risc si Initiative locale si regionale pentru reducerea inegalitatilor nationale si promovarea incluziunii sociale". Activitatile proiectului se concentreaza pe un grup tinta de 60 de copii romi, 35 de parinti romi si 13 specialisti din domeniul educatiei, incluziunii sociale, culturii si/sau dezvoltarii comunitare. Proiectul se intinde pe o durata de 18 de luni.

Valoarea totală a proiectului este de 542,555 lei, costuri eligibile Valoarea totală a proiectului este de 542,555 lei, costuri eligibile. Valoarea Grantului SEE este de maxim 461,171.75 lei. Cofinanţarea publică inclusă în finanţarea nerambursabilă este de maxim 81,383.25 lei

OBIECTIVELE PROIECTULUI A) Facilitarea dezvoltarii intelectuale, psiho-morale si fizie pentru 60 de copii romi (cu varste intre 7-15 ani elevi in clasele 1-8), din comuna Homorod, localitatea Homorod, din judetul Brasov, prin implicarea lor in activitati integrate de educatie formala si nonformala, activitati precum sprijin suplimentar pentru scoala, dezvoltare de competente complementare (TIC), cunoastere si dezvoltare personala, formare de peer educators, dezvoltare de cunostinte , etc B) Sporirea gradului de informare si constientizare privind educatia pentru 35 de parinti (ai copiilor romi beneficiari ai proiectului) prin implicarea lor intr-un cerc al parintilor proactivi, cerc in cadrul caruia sa aiba loc o serie de intalniri si discuti libere cu privire la impactul educatiei asupra dezvoltarii copiilor. C) Facilitarea cooperarii in domeniul promovarii a artei, culturii si obiceiurilor traditionale multietnice, prin stabilirea unui parteneriat cu institutii publice si private si specialisti (din aceste institutii) din domeniul educatiei, incluziunii sociale, culturii si dezvoltarii.

ACTIVITATILE PROIECTULUI Identificarea si selectia a 95 de beneficiari, dintre care 60 de elevi de etnie roma cu varste intre 6-15 ani, 35 de parinti ai copiilor si tinerilor romi, 15 specialisti din domeniul culturii, educatiei, incluziunii sociale si dezvoltarii comunitare participanti din 5 institutii publice sau private ce vor deveni membre ale parteneriatului 2 tipuri de activitati de sprijin intensiv(meditatii) organizate la materiile romana si matematica, pentru 20 de copii din ciclul primar si 40 de copii din ciclul gimnazial un atelier in cadrul caruia se vor crea impreuna cu copiii beneficiari diferite obiecte artizanale, obiecte decorative, obiecte traditionale. Activitatile se adreseaza tuturor celor 60 de copii beneficiari si isi propun sa le dezvolte creativitatea, prin crearea de obiecte artizanale si decorative. un cerc de arta si traditii rome si dansuri traditionale rome. Activitatile se adreseaza unui numar de 20 de copii beneficiari (2 grupe a cate 10 copii), vor avea o durata de 4 ore/saptamana/fiecare grupa si isi propun sa dezvolte cunoasterea si implicarea acestor copii in promovarea obiceiurilor si artei traditionale rome. un cerc de promovare a patrimoniului cultural si istoric al zonei si cu dansuri populare. Activitatile se adreseaza unui numar de 40 de copii beneficiari (4 grupe a cate 10 copii), vor avea o durata de 2 ore/saptamana/fiecare grupa si isi propun sa dezvolte cunoasterea si implicarea acestor copii in promovarea patrimoniului istoric si cultural si in invatarea dansurilor populare cursuri axate pe dezvoltarea abilitatilor complementare ale celor 60 de copii vizati ca beneficiari in proiect. Astfel, se vor organiza cursuri TIC pentru cei 60 de copii (impartiti in 6 grupe de cate 10 copii). parteneriat cu scolile din apropierea comunei Homorod pentru a organiza 4 activitati comune de promovare a valorilor culturale traditionale multietnice

Alaturi de 30 de copii ne propunem sa organizam activitati nonformale in aer liber, excursii tematice de o zi (1 excursii/luna raza 100 km), sa fie constientizati copiii in legatura cu importanta protectiei mediului, consumul responsabil de resurse. o serie de concursuri pentru copii. Aceste concursuri (cate unul pe an de implementare) vor atinge urmatoarele domenii: educatie ecologica, concurs cea mai buna idee de voluntariat, cel mai bun matematician, concurs de creatii literare, concurs de creatii artistice, concurs de dansuri, concurs obiecte artizanale. Aceste concursuri se vor solda cu premii pentru copiii beneficiari. Astfel, pentru premiile 1-3 se vor acorda un set de rechizite si un rand de haine (30 de copii/an/vor beneficia de aceste premii). 2 tabere de educatie nonformala(cate una pentru fiecare an de implementare) pentru castigatoriii concursurilor (50 de copii si 5 insotitori – copiii sunt dintre cei care sunt implicati in activitatile proiectului, dar pot fi si copii beneficiari care au participat si au castigat concursul). Fiecare tabara va avea o durata de 6 zile sesiuni de dezvoltare personala si informare pentru copii si tineri in domenii precum: competente sociocivice, egalitate de sanse, drepturile copilului si drepturile omului, interculturalitate si multiculturalitate, jocuri de aventura si autodescoperire, copiii vor fi impartiti in 3 grupuri de 20 de copii 35 de parinti, care vor participa la o serie de intalniri cu parintii (1 intalnire/luna/ grupa) in care se vor dezbate urmatoarele aspecte: continuarea si mentinerea in educatie a copiilor; importanta educatiei pentru viitor; avantajele mentinerii in educatie a copiilor, multiculturalitate si interculturalitate, se vor organiza si module de promovare a conceptelor de egalitate de sanse, protectia mediului inconjurator, responsabilitate sociala, promovarea educatiei printre parinti , se vor organiza 4 activitati comune parinti -copii

Promotor de Proiect Comuna Homorod PARTENERI IN CADRUL PROIECTULUI: SCOALA GIMNAZIALA HOMOROD FUNDAŢIA ,,TRANSILVANIA EXPRES”

Vă mulţumim pentru atenţie ! “Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Vă mulţumim pentru atenţie ! Pentru informaţii oficiale despre Granturile SEE accesaţi www.eeagrants.org , www.granturi-corai.ro. Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a FRDS şi a Granturilor SEE 2009 – 2014; Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor