STRUCTURĂ PROIECT ”CEA MAI BUNĂ IDEE DE AFACERI” UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Str. A.I. Cuza nr.13, cod 200585 Tel./Fax: +40251 411317 http://feaa.ucv.ro C.N.E. "Gheorghe Chițu" Inspectoratul Școlar Județean Dolj Inspectoratul Școlar Județean Mehedinți STRUCTURĂ PROIECT ”CEA MAI BUNĂ IDEE DE AFACERI”
Structură orientativă Capitolul 1: Prezentarea ideii de afaceri şi a obiectivelor proiectului Capitolul 2: Planul de marketing Capitolul 3: Necesarul de resurse Capitolul 4: Planul financiar Concluzii
CAPITOLUL 1: PREZENTAREA IDEII DE AFACERI ŞI A OBIECTIVELOR PROIECTULUI Produsele/serviciile oferite Elementul de diferenţiere/Oportunitatea ideii Localizarea investiţiei
CAPITOLUL 2: PLANUL DE MARKETING Dimensiunea pieţei vizate Identificarea principalilor “jucători” existenţi pe piaţă Preţuri/tarife practicate Strategie proprie de marketing (4 P) Produs Plasare (vânzare şi distribuţie) Preţ Promovare
CAPITOLUL 3: NECESARUL DE RESURSE Descrierea succinta a fluxului de producţie Necesarul de resurse umane şi stabilirea structurii organizatorice (organigramă) Resurse materiale Locaţie (birouri, depozite, spaţii de producţie) – proprie/închiriată? Utilaje – cumpărate (noi, second hand)/închiriate Materii prime necesare – furnizori potenţiali
CAPITOLUL 3: NECESARUL DE RESURSE (2) Resurse financiare necesare la lansare amenajare spaţiu echipamente stoc iniţial de materii prime licenţe, autorizaţii publicitate pentru inaugurare Surse proprii + împrumutate