Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Estimarea Cheltuielilor
Advertisements

"De la joc ....la educaţie financiară".
MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR STRATEGICE ȘI PUBLICE
Strategie 2010: Prima aplicație B2B pe tablete iOS
Sistemul de pensii facultative - oportunitati si provocari 2008
Educație financiară Internet banking.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
ANC Președinte Tiberiu Dobrescu Vicepreședinte Nicolae Postăvaru
Web 2.0? Radu Meza.
Business Information Systems
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Competența face diferența!
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
GrECo JLT Romania GmbH Viena Sucursala Bucuresti
Viaţa în Irlanda şi UK lucrând ca şi asistent medical generalist
„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!
Co-Creation of Value in IT Service Processes using Semantic MediaWiki
Aurel Netin, Secretar de stat
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
Percepţia mediului de afaceri asupra economiei Raport de cercetare Pregătit pentru Camera de Comerţ şi Industrie a României Martie 2015 Studiu desfăşurat.
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
PROCESE FEEDBACK FUNDAMENTALE
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Curs 4: Arhitectura unei Intreprinderi Digitale
A.N.E.V.A.R. VALOAREA TRANZACTIEI VERSUS VALOAREA DE PIATA IN CAZUL FUZIUNILOR SI ACHIZITIILOR DE INTREPRINDERI Filip STOICA, presedinte A.N.E.V.A.R.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
3D Secure Un standard care s-a impus cu autoritate în România,
Parteneriatul Broker – Asigurator
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
Invatarea centrata pe elev
Riscuri operationale - definitie
CONFERINTA “CRESTERE SUSTENABILA: ROLUL MEDIULUI DE AFACERI IN ECHILIBRUL MACROECONOMIC SI IN CONVERGENA REALA” 28 OCTOMBRIE 2015 SPINOASA PROBLEMA A CONTEXTULUI.
Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -
Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”
Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor
Servicii de Comert Electronic
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
Săptămâna Europeană a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
STRATEGIA DE LA LISABONA
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
TRANSACTIONAL BANKING
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
prin Banca Transilvania
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
Acces rapid la candidaţii relevanţi din domeniul medical
TEHNOLOGIILE MODERNE, SIGURANTA VIITORULUI !
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
  Consultare publică cu privire la normele privind răspunderea producătorului pentru prejudiciul cauzat de un produs cu defect Constanta, 25 aprilie 2017.
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
Sistemul de pensii facultative Oportunitati si provocari 2008
Relațiile de muncă se schimbă. Cât de repede se schimbă legislația?
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
Raportul Grupului de Lucru 3
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE PRAHOVA in calitate de Partener al evenimentului organizat de DoingBusiness.ro, are placerea sa va invite la “Business Evolution.
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Transcriere de prezentare:

Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ Cloud Computing Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ Curs 8. Afaceri vs. Cloud

Digitizarea informatiei Aplicatii Nivel dispozitive (baterii masini electrice, produse in automate etc) Pre-comenzi si prepay Senzori de presiune pentru estimare numar de clienti Camere de filmare pentru numar si varsta clienti Senzori de miscare pentru estimare durata asteptare rand Analiza predictiva si sociala pe baza datelor stocate in cloud Diagnoze rapide, previziuni, perspective in dezvoltarea produselor API-uri accesibile tuturor Disponibilizare informatie spre terti pentru idei noi Problemele inovatiei: Multe idei, bani pentru putine Doar idei din interior (putine) vs. idei din exterior (multe) Stimulente si corectitudine in afaceri, care sa atraga participanti colaterali propriei activitati Software peste tot Initial: industria electronica Actual: incaltaminte, masini, restaurante, curierat, orice poate fi cumparat si folosit Tendinta: wireless in orice produs, interfete de acces la date, sisteme software Atractia consumatorilor spre produse cu conectivitate

Crowd Storming, Crowd Sourcing, Colaborare, Co-Creatie Lucrul impreuna nu e nou dar internetul a adus o noua dinamica Colaborarea multimilor Usurinta deosebita in a aduce oamenii impreuna pentru: Descoperiri Creatii Evolutie impreuna Finalizarea sarcinilor Platforma integrata: produs, oameni, spatiul de lucru, interfata software Schimbari in viziunea companiilor privind procesele desfasurate: Mai multe persoane => decizii mai bune si mai rapide (stimularea colaborarii, beneficiului colectiv, facilitarea cooperarii) Grup de colaboratori => rezultate mai rapide si mai bune (sarcinile sunt efectuate mai usor, rapid si bine, se incurajeaza comportamentele pozitive si se descurajeaza cele negative). Participare larga => valoare crescuta pentru toti Schimbari in atitudinea oamenilor Acceptarea faptului ca, in anumite conditii, un grup de oameni oarecare pot gasi solutii mai bune si mai rapid decat un specialist; Schimbarea acceptiunilor de expertiza si profesionalism Depasirea dificultatilor lucrului cu oameni dintr-o foarte larga gama de profesii, educatii, aptitudini; Evaluarea beneficiului propriu ca si consecinta a beneficiului comun

De la ierarhii la retele Comunicatii scumpe => relatii ierarhice Departamente, functii, procese, control, experienta, proceduri, organigrama etc Comunicatii ieftine => relatii in retea Fluiditate mai mare a informatiei; Calitati umane de fluidizare a informatiei in loc de calitati de control Calitati umane de colaborare in loc de supraspecializare Valoarea si forta firmei vin din lucru si cunostinte puse in comun Forta unei persoane deriva din numarul de relatii si din accesul la cat mai multa informatie; Inteligenta + informatie => decizii foarte bune; Marketingul, vanzarile si serviciile sunt cele mai afectate de ieftinirea comunicatiilor, pentru ca se bazeaza in primul rand pe comunicare Asteptari ale angajatilor: Facilitati pentru comunicare din partea firmei Colaborare din partea colegilor Transparenta in informatii si decizii din partea conducerii Importanta in luarea deciziilor Tehnologie disponibila Tehnologie accesibila oricui, fara necesitatea interventiei unui expert Schimbarea rolului CIO: Control, management, informare -> sustinere activitate, idei noi, integrarea informatiei, organizarea resurselor Schimbarea se produce si fara acceptul sau vointa intreprinderii => risc de securitate Informatii de la terti

Achizitii Pentru vanzarea cu amanuntul, clientul are controlul Gasire produs pe net Gasire detalii si pretul cel mai mic pe net Asteptari de plata on-line si livrare la domiciliu Informatii de incredere, interesul clientului pe primul loc, loialitate Plati direct prin telefon Telefonul ca si card Disparitia cardurilor, bacnotelor, monezilor (!?) Regandirea valorii bunurilor prin paritatea dintre ele Moneda corporate Trecerea de la moneda garantata si tiparita de stat la cea garantata si pusa in circulatie de firme (bonuri de consum) Programe de loialitate pe produs (Ex: bilete de avion, bunuri de consum, monezi digitale) Asigurarea monedei corporate Incredere, stabilitate, Banii = reprezentare fizica a unei valoari stocata Acceptarea platii (in monezi diverse) prin telefon Disparitie case de marcat, POS-uri etc => plata se face direct wireless intre telefoane Bonusuri, puncte, vouchere, orice alta metoda de transfer de valoare devin banale Schimbarea actiunii de cumparare pe baza telefonului

Lucrul ca un joc Aplicatii

Noul mod si loc de munca Aplicatii

Intelegerea noului Intelegerea noului

Anularea rezistentei la nou Aplicatii

Sisteme de gandire noi Aplicatii

Luarea deciziilor Aplicatii

Pasi spre adaptabilitate Aplicatii