Să citim pentru mileniul III

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
CNV „NICOLAE TITULESCU” SLATINA
"De la joc ....la educaţie financiară".
Nicolae Labis.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
“Citeşte şi fă-i să citească”
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
SERBARILE REI RETROSPECTIVA PROIECTUL EDUCAŢIONAL R.E.I.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
BINE AŢI VENIT !.
„CARAVANA PRIETENIEI”
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
prof. PLĂCINTA MIHAELA CARMEN
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT ”REDUCEREA RISCULUI LA INUNDATII IN BH IALOMITA AVAL DE ACUMULAREA PUCIOASA – COMPONENTA I BH IALOMITA.
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
Tandem părinte-copil am realizat coşuleţul decorativ pentru masa de Paşti.Copiii au fost recompensaţi cu câte un iepuraş de ciocolată, iar în coş au pus.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
ÎNVĂŢĂMÎNTUL PREŞCOLAR ÎN ERA DIGITALĂ
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Subiectul:Ozoboții în acțiune
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
Saptamana “Scoala Altfel”
CURRICULUMUL ROMÂNESC PENTRU EDUCAŢIE TIMPURIE - un curriculum dinamic-evolutiv, prin preluare, adăugare și adaptare la noile contexte -
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
H.G. 691/2015 SPAS identifică situaţiile de risc la care este supus copilul şi care impun acordarea de servicii şi beneficii. Situaţii de risc.
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

Să citim pentru mileniul III Program educaţional naţional Să citim pentru mileniul III EVALUARE 2013-2014 Responsabil judeţean Prof. Vranău Daniela Dir. G.P.P. Sîngeorz-Băi

Prezentare program educational Programul educational consta in stimularea interesului pentru lectura în perioada preşcolarităţii şi şcolarităţii mici, în vederea atenuării unor cauze care pot genera eşecul şcolar. În prezent, datorită rezultatelor bune înregistrate şi a interesului stârnit în rândul educatoarelor şi al părinţilor, programul continuă sub denumirea “SĂ CITIM PENTRU MILENIUL III”. Scopul programului Stimularea interesului pentru carte în perioada preşcolară în vederea dezvoltării, gândirii şi consolidării tehnicilor de muncă intelectuală. Îmbunătăţirea bazei materiale a gradiniţei prin dotarea cu cărti, reviste, pliante, imagini, jetoane,etc. Monitorizarea activitatii la nivel local În anul şcolar 2013/2014 , la nivel local, au fost implicate în proiect un număr de 25 educatoare. Tot în proiect au fost implicaţi 400 copii. De asemenea, în proiect au fost implicaţi şi specialişti: învăţători, profesori de limba romană, bibliotecari, librari, tipografi, scriitori, culegători de folclor, corespondenţi ziar, redactori radio, muzeografi, reprezentanţi ai autorităţii locale, parinţi.

Activităţi realizate în cadrul programului organizarea colţului bibliotecii; constituirea bibliotecilor la nivelul gradiniţei; activităţi de recondiţionare a cărţilor deteriorate; confecţionare de albume, pliante, cărţi; vizite la librărie, bibliotecă, tipografie; activităţi în parteneriat cu şcoala-lecturi ale elevilor pentru preşcolari, programe artistice comune, albume colaj, dramatizări susţinute de preşcolari sau şcolari, realizarea de afişe care să exprime atitudini şi comportamente pozitive faţă de carte; activităţi cu părinţii- momente de lectură ale unui părinte/ bunic, întâlniri ale părinţilor cu pedagogi, profesori de română; întâlniri cu culegătorii de folclor; întălniri cu autorii de scrieri pentru copii; audiţii, concursuri, programe artistice.

Cartea, izvor de cunoaştere

Amenajarea sectorului bibliotecă

Bunica citeşte poveşti

Vizita la librarie

Vizita la librarie

Vizita la librarie

Vizita la librarie

“Ai carte ai parte”-recondiţionare cărţi din biblioteca grădiniţei

“Ai carte ai parte”

Vizita la chioscul de ziare

Expozitie reviste pentru cei mici