Miscari rectilinii si repaus

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
ROmanian Library Network Science & Technology
Advertisements

Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema
CNV „NICOLAE TITULESCU” SLATINA
IN ATENTIA PARINTILOR STRAINI
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
RAPORT – Grădina Botanică -sănătate și mișcare-
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Educație financiară Internet banking.
Proiectul “Semnele primaverii”
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
Lectia a II-a PowerPoint
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Birotica  Excel_1 C5 / Prezentare generală Ferestra Excel
...într-un colțișor al Terrei...
DISPOZITIVE DE INTRARE
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Materiale electrotehnice noi
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Studiul si proiectarea acoperirii optime din punct de vedere performanta /cost cu module compuse din detectorii MGMSRPC, respectiv HCRTRD a zonei unghiurilor.
Utilizarea funcţiei Istoric căutări
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
O abordare „constructivistă” a Teoremei celor trei perpendiculare
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Să știi mai multe, să fii mai bun
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Totul tine de date! Ce date sunt necesare pentru Inventarul de Emisii de Referință? Angajamentul Pactului Primarilor este transpus în acțiuni practice.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
METODĂ MODERNĂ DE DIAGNOSTICARE GEOMETRICĂ A CĂII
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
,,Civilizaţiile preistorice şi antice’’
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Universitatea POLITEHNICA din București - Curs de 16 ore – Curs 2
InstalSystem 5.
Cum facem un CD sau DVD bootabil cu Nero
Teoremele lui Kirchhoff
ESANTIONAREA SI CUANTIZAREA IMAGINILOR 1. Introducere
Tastați aici detaliile evenimentului dvs.
OPTICA GEOMETRICĂ Lentile şi sisteme de lentile
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Outlook să lucreze pentru dvs.
ȚESUTURILE VEGETALE ȘI ANIMALE
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
Facultatea de ………………………………………
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Autori: Cristian Silviu Mirescu – M.E.C.T. Mariana Robe – I.S.M.B.
Profesor coordonator: prof. ing. POP ȘTEFAN DAN
Tipuri de placi video,sunet si retea
Transcriere de prezentare:

Miscari rectilinii si repaus Lectie in care se foloseste mediul de programare LABVIEW ( se recomanda pentru clasa IX-a ) Autor : prof . Stefan Grigorescu Casa Corpului Didactic – Bucuresti Februarie-Aprilie 2004 Miscari rectilinii si repaus Pe axa OX cu vxo si xo Pe axa OY cu vyo si yo Pe axa OX si pe OY cu vxo, xo; cu vyo si yo repaus miscare Uniforma Uniform variata : Incetinita Accelerata

Notiuni generale, elementare de folosire a programului LABVIEW Aspecte generale ale mediului de programare grafica LABVIEW Lansarea programului de lucru si rularea acestuia Vizualizarea barei de unelte Folosirea urmatoarelor unelte : operare deplasare a imaginii intr-o fereastra ( scroll) Introducerea datelor Optiuni specifice reprezentarilor grafice lista de cursoare graph palette deplasarea cursorului si afisarea coordonatelor

Modul de lucru cu programul propus : Se lanseaza programul Se alege din “LIST BOX” una din variantele Miscare numai pe axa OX Miscare numai pe axa OY Miscare compusa pe OX si OY Se fixeaza : acceleratia ax/ay sau ax&ay timpul t coordonatele initiale : xo/yo sau xo&yo viteza vo si unghiul ao cu axa OX Se lanseaza “ RUN” de mai multe ori pana nu se mai schimba configuratia Se obtin rezultatele : intr-o caseta text sau in doua casete text se dau unele precizari referitoare la felul miscarii pe axe vitezele initiale pe axe vxo/vyo sau vxo&vyo coordonatele finale : x, y graficele : vx = f ( t ) / vy = f ( t ) sau vx = f ( t ) & vy = f ( t ) si v = f ( t ) x = f ( t ) / y = f ( t ) sau x = f ( t ) & y = f ( t ) si y = f ( x ) Din graficele mentionate se pot completa anumite tabelele , pot fi facute calcule ulterioare si extrase concluziile.

(X / t sau Y / t ) , (V / t ), (V* t) Miscare numai pe axa OX sau OY : 1) uniforma 2) uniform variata ( se completeaza tabelele din rezultatele obtinute prin rularea programului ) X sau Y, V , t t V X sau Y (X / t sau Y / t ) , (V / t ), (V* t) X / t sau Y / t V / t V* t

Miscari simultane pe OX si pe OY Vx,Vy,V,X,Y, t t Vx Vy V X Y Pentru miscari simultane pe ambele axe, se continua cerintele pe slide-ul urmator.

Vx / t, Vy / t, V / t, V * t pentru miscari simultane pe axa OX si OY. Vx / t Vy / t V / t V * t

Elevii trebuie sa fie capabili sa lamureasca urmatoarele : Ce se intelege prin lege de miscare ; Care sunt legile de miscare la miscarea rectilinie : Uniforma Uniform variata Ce se intelege prin traiectorie ; Ce este acceleratia si cum se poate calcula ; Ce se intelege prin viteza momentana si viteza medie ; Ce reprezinta : coordonatele , spatiul parcurs, timpul , durata Cum se clasifica miscarile dupa : Traiectorie Legea de miscare Cum se rezolva o problema de cinematica Elevii trebuie sa fie capabili sa faca observatii si completari pertinente.

Utilitati : Elevii invata notiunile de fizica repede si intr-o modalitate atractiva Se foloseste computerul, mijloc modern de predare-invatare Mediul de programare grafica LABVIEW, ofera facilitati de design si proiectare rapida Elevii isi insusesc deprinderi nu numai in domeniul fizicii, dar si al informaticii Programul realizat ofera si intelegerea unor notiuni de matematica de ex : functii, repezentari grafice, etc. Se pot realiza cu acelasi mediu LABVIEW, noi programe de lucru, colaborand cu profesorii si elevii in domeniul fizicii, informaticii si matematicii