Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
UNIUNEA PIETELOR DE CAPITAL UN PROIECT EUROPEAN PRIORITAR
Advertisements

Programare Avansata cu FPGA - 1
CARDURILE.
Educație financiară Internet banking.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
ORGANIZAŢIILE DE MICROFINANŢARE Realizări, oportunităţi şi provocări
Evolutii recente ale sistemului bancar
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Business Information Systems
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
CREŞTEREA COMPETITIVITĂŢII: DE CE, CUM, CINE?
Cardul Electronic de Asigurări de Sănătate
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
Mai mult decat finantare, un pachet de servicii
Cadrul SEPA in domeniul Cardurilor
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
Aurel Netin, Secretar de stat
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
INFRASTRUCTURA DE ACCEPTARE A CARDURILOR 2006 SUB SEMNUL EMV!
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
Provocari si oportunitati in industria platilor
PROCESE FEEDBACK FUNDAMENTALE
Conferinţele Finmedia Piaţa creditului
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
Conferinta FinMedia: “Valoarea companiilor romanesti” 15 aprilie 2010
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Ziua ASIGURĂRILOR de VIAŢĂ & SĂNĂTATE
LIBERA CIRCULAŢIE A MĂRFURILOR Eliminarea barierelor în calea comerţului Aplicarea principiului recunoaşterii reciproce Mirona Coropciuc Ministerul Integrării.
Perspectivele bancassurance-ului
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
3D Secure Un standard care s-a impus cu autoritate în România,
Rolul sistemului bancar în finanţarea dezvoltării economiei
Fonduri specializate si conturi administrate
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
Riscuri operationale - definitie
PRIVATIZARE PRIN PIATA DE CAPITAL
CONFERINTA “CRESTERE SUSTENABILA: ROLUL MEDIULUI DE AFACERI IN ECHILIBRUL MACROECONOMIC SI IN CONVERGENA REALA” 28 OCTOMBRIE 2015 SPINOASA PROBLEMA A CONTEXTULUI.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
PIATA CREDITULUI IN ROMANIA – FAST FORWARD >>
Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”
Servicii de Comert Electronic
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
Reinventing Public Administration Processes
Bursa de Valori Bucuresti Perspective de dezvoltare
Viitorul comertului electronic -si un pic din trecut-
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
SME INTL Pachetul tranzactional SME INTL, contine: CONTURI CURENTE
TRANSACTIONAL BANKING
SME FULL Pachetul tranzactional SME FULL, contine: CONTURI CURENTE
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
prin Banca Transilvania
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Evolutia produsului si pietei de leasing din Romania
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Instrumente financiare (IF)
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Robert C. Rekkers Director General, Banca Transilvania
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Tipuri de placi video,sunet si retea
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor

Piaţa cardurilor în România Creştere mult mai rapidă decât în alte ţări cu pieţe mature Volumul tranzacţiilor pe carduri MasterCard şi Maestro a depăşit 5 miliarde USD Evoluţie firească de la carduri de debit la carduri de credit şi co-branded Cardurile co-branded prind extrem de bine şi au un nivel de utilizare crescut în rândul posesorilor Evoluţie rapidă a comerţului electronic în urma lansării 3D Secure – MasterCard SecureCode (cinci bănci majore au adoptat standardul 3D Secure)

Noile tendinţe pe piaţa cardurilor Tehnologie Carduri cu hologramă pe banda magnetică Aplicaţii suplimentare ale cardurilor cu chip SEPA – avantaje pentru bănci şi utilizatori Plăţi fără contact – MasterCard PayPass Design Forme şi texturi noi Emitere imediată Personalizare Co-branding şi afinitate

Cardurile Holomag Cardurile cu holograma integrată pe banda magnetică de pe verso Alocă mai mult spaţiu pe faţa cardului pentru elementele de design şi de identificare a băncii Oferă un nivel sporit de securizare pentru cardurile cu bandă magnetică Noua bandă magnetică cu hologramă nu poate fi copiată

Cardurile cu chip Cardurile cu chip nu sunt o simplă evoluţie tehnologică a instrumentelor de plată electronică Avantaje concrete Mai bună siguranţă şi prevenirea fraudei Autorizare offline – economii semnificative băncilor la costurile cu telecomunicaţiile, în condiţiile menţinerii siguranţei plăţilor Optimizarea sistemelor de procesare Extinderea segmentelor de potenţiali clienţi (clienţi tineri, adolescenţi) Stocarea în siguranţă a informaţiilor confidenţiale Întreţinerea unei relaţii directe cu posesorul de card (programe de CRM)

SEPA Importantă pentru România din perspectiva apropiatei aderări la Uniunea Europeană Aduce avantaje concrete posesorilor de carduri atunci când acestea sunt folosite în zona Euro Menţinerea costurilor uniforme pentru tranzacţiile cross border în zona EURO Maestro – propunerea MasterCard pentru implementarea SEPA Oferă posesorilor de carduri Maestro aceeaşi experienţă de utilizare în toate ţările SEPA Acces şi tratament unitar pentru posesorii de carduri în toate pieţele, susţinând concurenţa corectă şi eficientă la nivel internaţional Infrastructura susţine evoluţia pieţei europene a plăţilor electronice către o mai bună competitivitate prin reducerea costurilor şi o productivitate mai ridicată

SEPA Maestro este principala marcă de debit din Europa – one stop shop pentru SEPA Confort şi flexibilitate în implementare Economii substanţiale date de volumul de tranzacţii şi acceptarea internaţională Abordare pragmatică a implementării 100% bazat pe PIN Produs capabil să susţină evoluţiile viitoare ale pieţei europene de plăţi electronice

MasterCard PayPass MasterCard PayPass este aplicaţia de plată contactless a MasterCard, care oferă posesorilor de carduri o metodă mai simplă şi mai rapidă de plată Tehnologia PayPass se bazează pe standardele tehnologice globale ISO/IEC 7816 şi ISO/IEC 14443 ale frecvenţelor radio MasterCard PayPass este ideală pentru locaţiile unde plăţile rapide sunt esenţiale: restaurante fast-food Benzinării cinematografe puncte de acces pe autorute

Unde este disponibilă MasterCard PayPass? Tehnologia PayPass este disponibilă acum în Statele Unite, ca urmare a mai multor procese pilot realizate în 2003 şi 2004 Regal Entertainment Group, cel mai mare operator de cinematografe din lume Sheetz 7-Eleven, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de proximitate din Statele Unite MasterCard poartă discuţii cu băncile şi comercianţii şi din câteva ţări europene, inclusiv în Marea Britanie, Turcia, Germania şi Spania

Avantaje pentru posesorii de carduri PayPass oferă: Un control mult mai mare decât în cazul numerarului O metodă mai rapidă şi o cale mai uşoară de plată Un sentiment de siguranţă, deoarece cumpărătorii nu dau cardul din mână nici o clipă, în decursul derulării tranzacţiei

Avantaje pentru emitenţi PayPass ajută băncile emitente să: Crească volumul brut al tranzacţiilor, prin atragerea plăţilor către tranzacţiile cu cardul Deschidă noi oportunităţi de acceptare pentru locaţiile unde se cer plăţi rapide Sporească loialitatea posesorilor de cont faţă de programele lor de card

Servicii de Personalizare a Cardurilor Cardurile devin un punct de diferenţiere pentru emitenţi Băncile îşi diversifică portofoliul de produse Creşte rata de cereri privind emiterea cardurilor şi numărul şi volumul cheltuielilor Cardurile se adresează unor segmente de consumatori foarte diverse Posesorii de carduri au la îndemână cele mai inovatoare servicii

Patru arii de interes… Emitere imediată Personalizareacardurilor Rapiditate & Confort Personalizareacardurilor Fotografii & Culori Translucid Holografic Metalic Portret Tactil Diferite arome Efecte speciale mc/mc2™ SideCard™ cu bandă magnetică Stripe SideCard™ cu chip Forme & Formate

Tipuri de carduri Emotie Umor Emotie Adolescenti Moda Aceste carduri cu design creativ sunt deja în circulaţie Prestigiu Tehnologie

Ce sunt programele de afinitate? O modalitate de a atrage indivizi care aparţin unor comunităţi sau organizaţii distincte, care împărtăşesc interese comune, hobby-uri şi convingeri

Carduri de afinitate personalizate World Cup

Donaţie din partea băncii către partener Cardurile de afinitate şi cele co-branded Afinitate Co-Branded Banca Banca CreAdit Card Donaţie din partea băncii către partener Credit Card Cardul de afinitate Cardul co-branded Partener Posesor Partener Posesor Partenerul = beneficiar principal Posesorul = Beneficiar principal

+ = Ce sunt cardurile co-branded Banca Partenerul + = Co-Branded Credit Card Oferă Experienţă pe piaţa cardurilor şi management al riscului Puncte de distribuţie (reţea) Credit Oferă O marcă puternică O bază de clienţi O reţea de distribuţie Un program de fidelizare Beneficii, reduceri Un produs mai puternic decât orice produs realizat separat de fiecare entitate

Factori care influenţează alegerea cardului Design-ul cardurilor este, după consideraţiile de natură financiară, al doilea criteriu privind alegerea cardurilor de credit în Marea Britanie. Care caracteristică este cea mai importantă atunci când alegeţi un card de credit? Sursa: QuickWise (Marketing Week 10-Mar-05)

În viitor...... Carduri cu baterie încorporată, cu circuit sau carduri care produc anumite sunete sau afişează diverse informaţii Amprenta digitală facilitează tehnologia PayPass® Carduri multimedia care “se conectează” la diverse dispozitive pentru a oferi servicii adiţionale Enter Print