Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Advertisements

Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema
Relatii intre radacini si coeficienti (relatiile lui Viète)
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
RAPORT – Grădina Botanică -sănătate și mișcare-
Mici antreprenori de succes
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
FORMULE DE CALCUL PRESCURTAT
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
GENUL EPIC BALADA POPULARĂ – MIORIŢA
...într-un colțișor al Terrei...
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
TRUNCHIURI DE PIRAMIDĂ
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
O abordare „constructivistă” a Teoremei celor trei perpendiculare
1. Secțiuni în piramidă 2. Trunchiul de piramidă 3. Aplicație.
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Şcoala Generală “Enea Grapini”
1. Doamne sunt Al tău elev Mă primește-n clasa ta N-am stilou, N-am nici caiet Dar scriu pe inima mea.
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
Clasificarea unghiurilor
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
Geometria şi algebra sunt două surori?
MOTORUL ELECTRIC Dispozitivul care exercită lucru mecanic atunci când consumă energie electrică.
Teorema retributiei.
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
,,Civilizaţiile preistorice şi antice’’
Realizat de prof. Florin Viu
METODA PROIECTULUI.
Cadrul normativ privind organizarea
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Sisteme de calcul în timp real
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Lectia “Binomul lui Newton” clasa a X-a
Subiectul:Ozoboții în acțiune
Teoremele lui Kirchhoff
Importanța legii periodicității
Saptamana “Scoala Altfel”
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Geometrie clasa a VII-a
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Transcriere de prezentare:

Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie Unitatea de învăţare: Asemănarea triunghiurilor Tema lecţiei: Teorema fundamentală a asemănării Tipul lectiei: Lecţie pentru dobândirea unor cunoştinţe noi

în rezolvarea problemelor; Obiective de referinţă : La sfârşitul orei elevii vor fi capabili: - să recunoască figuri geometrice asemenea; - să reproducă teorema fundamentală a asemănării; - să aplice teorema fundamentală a asemănării . în rezolvarea problemelor;

Teorema fundamentală a asemănării : O paralelă dusă la una din laturile unui triunghi formează cu celelalte două laturi un triunghi asemenea cu cel dat .

Ip. Cl. A M _________________ N B C

DEMONSTRATIE : Din , avem ( 1 ) ,

Fie astfel încât :

A C M N P B

Conform Teoremei lui Thales ,avem : (2)

Din MNPB paralelogram (3)

Din relaţiile (1), (2) şi (3) avem :

Material întocmit de : Prof.gr.I MIRCEA HUŢANU Şcoala cu clasele I-VIII Mihăileni-Botoşani