Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
c. Activităţile de cerc pedagogic
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
Copyright.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Proiectul “Semnele primaverii”
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
BINE AŢI VENIT !.
I.P.LICEUL TEORETIC „ION LUCA CARAGIALE”, ORHEI
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
Campania Globală pentru Educație
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ONLINE
Cadru legislativ Fondurile deschise de investitii
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
GENUL EPIC BALADA POPULARĂ – MIORIŢA
...într-un colțișor al Terrei...
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Campania Globală pentru Educație
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
Studiu de caz: Sarmizegetusa Prof. Tănase Cristina Elena
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
Clasificarea unghiurilor
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Conferinţă de Presă- Lansare Proiect “Conservarea și Consolidarea Cetății Poenari Argeș” Cod proiect Piteşti *63.
TIPURI DE CERERI SI SCRISORI
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
Programul: INTERREG V-A RO-BG Axa prioritară-4
Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare - Romania -
Exploratori în lumea emoțiilor
„Nu există ceva mai presus de tată și de mamă printre oameni ”
PARGHIA ***.
Programe de studii liceale și de formare profesională
METODA PROIECTULUI.
Cadrul normativ privind organizarea
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
Problemele reglementării asociațiilor de asigurări în Ungaria
ARCUL DE TRIUMF de Valer Pop Bibliografie:
Ţara Sfîntă Seleucizii Marea Mediterană Ptolemeii Daniel 11.
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Subiectul:Ozoboții în acțiune
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
Facultatea de ………………………………………
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Profesor coordonator: prof. ing. POP ȘTEFAN DAN
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema ©Biblioteca Electronică Școlară www.biblionline.md Vă atenționăm asupra respectării necondiționate a «LEGII privind dreptul de autor şi drepturile conexe nr.293-XIII din 23.11.1994» ! Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema «Criza lumii antice. Forme de manifestare», clasa a X-a, profil umanist Cadru didactic: Șendrea Veaceslav, profesor de istorie și geografie, grad didactic doi LT "Gaudeamus", mun. Chișinău

Explicați semnificația figurii. Aplicați formula la o situație de viață

Cheie În 273 P.Hr. Împăratul Aurelian ordonă retragerea legiunilor și administrației Romane de la Nord la Sud de Dunăre. Cum credeți, care a fost cauza principală a acestei mișcări?

Criza lumii antice parabola imperiului Forme de manifestare

Obiective: la sfîrșitul activității ficare din voi va fi capabil să... Să deducă cel puțin două cauze ale căderii Imperiului Roman de Apus. Să urmărească pe axa cronologică principalele evenimente ale decăderii imperiului Sa formuleze principalele forme de manifestare ale crizei lumii antice

Principalele momente ale existenței Imperiului Roman Axa cronologică 753 î.Hr. 504 î.Hr. 27 î.Hr. 106 Domițian Tetrarhie 313 475

SARCINILE CERCETAȚI TEXTUL DE LA PAGINA ȘI DEDUCEȚI DIN EL cel puțin două cauze ale căderii Imperiului Roman de Apus Să urmăriți pe axa cronologică principalele evenimente ale decăderii imperiului Sa formulați principalele forme de manifestare ale crizei lumii antice

Formulați un raționament axiomatic, care va începe cu: Existența fiecărui imperiu ..................... ................................................ ............................................... pentru că (deoarece)

Temă pentru acasă Pentru lecția următoare - repetați tema din clasă tema pagina manual Istoria, pentru Consolidarea cunoştinţelor – evaluare la temă Pentru săptămîna următoare – folosind materiale din internet Elaborați o prezentare de 5 min. la unul din subiectele (personalități) Boetius – ultimul roman (nota 10) Domițian (nota 9)

Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema ©Biblioteca Electronică Școlară www.biblionline.md Vă atenționăm asupra respectării necondiționate a «LEGII privind dreptul de autor şi drepturile conexe nr.293-XIII din 23.11.1994» ! Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema «Criza lumii antice. Forme de manifestare», clasa a X-a, profil umanist Cadru didactic: Șendrea Veaceslav, profesor de istorie și geografie, grad didactic doi LT "Gaudeamus", mun. Chișinău