Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Acesta este un prototip de automat de bilete/abonamente RATUC , derulati-l pe slide show si dati click pe butoane (nu pe toate butoanele)  START.
Advertisements

Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
CARDURILE.
Educație financiară Internet banking.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
Prima casă sau credit standard?
Un program ASF dedicat copiilor.
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Business Information Systems
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Cardul Electronic de Asigurări de Sănătate
WW Online Business Manager Developer
România 2008 PENSIILE PRIVATE o evaluare la start
Cadrul SEPA in domeniul Cardurilor
FURNIZOR INTEGRAT DE ENERGIE SI RESURSE ENERGETICE
Aurel Netin, Secretar de stat
Retail Banking in Romania- Cum se vor alege invingatorii
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
INFRASTRUCTURA DE ACCEPTARE A CARDURILOR 2006 SUB SEMNUL EMV!
Provocari si oportunitati in industria platilor
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
Online Banking în România - cercetare eFinance
Conferinta FinMedia: “Valoarea companiilor romanesti” 15 aprilie 2010
ARIES Transilvania Transilvania IT Cluster
Ziua ASIGURĂRILOR de VIAŢĂ & SĂNĂTATE
Curs 4: Arhitectura unei Intreprinderi Digitale
A.N.E.V.A.R. VALOAREA TRANZACTIEI VERSUS VALOAREA DE PIATA IN CAZUL FUZIUNILOR SI ACHIZITIILOR DE INTREPRINDERI Filip STOICA, presedinte A.N.E.V.A.R.
Perspectivele bancassurance-ului
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
3D Secure Un standard care s-a impus cu autoritate în România,
Piata imobiliara intre oportunitati si riscuri
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
Riscuri operationale - definitie
PIATA CREDITULUI IN ROMANIA – FAST FORWARD >>
Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”
Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor
Servicii de Comert Electronic
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
30 % din volumul total al pieței de intermediere
Reinventing Public Administration Processes
Bursa de Valori Bucuresti Perspective de dezvoltare
Viitorul comertului electronic -si un pic din trecut-
Pachetele de cont curent dedicate segmentului de clienti Micro si PFA
Indego – avantaje utilizator
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
B U G E T U L F A M I L I E I ȘCOALA GIMNAZIALĂ, NR.1, MOISEI
SME INTL Pachetul tranzactional SME INTL, contine: CONTURI CURENTE
SME BASIC Pachetul tranzactional SME BASIC, contine: CONTURI CURENTE
Starea de Sănătate a Pieţei Farmaceutice
TRANSACTIONAL BANKING
SME FULL Pachetul tranzactional SME FULL, contine: CONTURI CURENTE
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
SME ADVANCED Pachetul tranzactional SME ADVANCED, contine:
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Finantarea parcurilor logistice Studiu de caz
“Banca Profesiilor Liberale” -Solutii financiare pentru medici-
Suportul statisticii în societatea civilă
DEZVOLTARE ECONOMICA PRIN CAPITAL ROMANESC
Aspecte juridice referitoare la piata de retail
Adrian Comaneci Manager, Contrast Romania
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Constituirea Biroului de Credit
Robert C. Rekkers Director General, Banca Transilvania
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Transcriere de prezentare:

Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce Conferinţa Piaţa Cardurilor, 28 Feb 2006 Cristian Badea, CIO GECAD ePayment

Frauda şi antifrauda online Agendă Plata cu card online Rolul integratorului Frauda şi antifrauda online

Plata cu card online La nivel global: potenţial imens Un exemplu: UK ¼ din britanici cumpără online Volumul tranzacţiilor online de retail în 2005: 8,2 miliarde £ (creştere cu 28,9% faţă de 2004) Comparativ, tranzacţii în magazine fizice în 2005: 9,4 miliarde £ [sursa: Verdict market analyst] România: suntem la început. Tendinţa este de creştere.

Plata cu card online România – câteva cifre: Volumul tranzacţiilor online (plata cu card) în 2005: sub 10 mil euro. În sistemul ePayment volumul tranzacţiilor a crescut de 14 ori în ultimele 3 luni din 2005 faţă de ultimele 3 luni din 2004 Valoarea medie a unei tranzacţii: 60 euro [estimare GECAD ePayment]

Plata cu card online România – câteva cifre: Topul cumpărăturilor online cu card: I. Servicii online de acces la conţinut II. Componente de calculator III. Cărţi IV. Telefoane mobile V. Electrocasnice [statistici GECAD ePayment]

Plata cu card online România – câteva cifre: Tipul cardurilor folosite pentru tranzacţii online: 2004: 2005: 20% carduri româneşti 43% carduri româneşti 80% carduri străine 57% carduri străine [statistici GECAD ePayment]

Plata cu card online România – obstacole: Băncile emitente? Nu -> astăzi majoritatea cardurilor sunt activate pentru tranzacţii pe internet Preţul? Nu -> comisioane scăzute şi costuri operaţionale pentru magazine virtuale per total mai mici Cultura e-Commerce? Da -> lipsă de informare şi lipsă de încredere

Rolul integratorului Este “departamentul” de vânzari online al comerciantului Marketing – servicii de usability, SEO, etc. Rapoarte şi statistici Unelte de creştere a vânzărilor Intermediază procesarea plăţilor Se ocupă cu detectarea fraudelor Asigurarea securităţii tranzacţiilor online constituie elementul fundamental al eCommerce-ului.

Rolul integratorului

Detectare Fraude Aplicarea de filtre AntiFraudă Pentru fiecare comandă în parte se calculează automat un potenţial de fraudă ce se bazează pe mai multe criterii Verificarea manuală a comenzilor Pentru comenzile ce prezintă un potenţial de fraudă peste pragul prestabilit se efectuează verificări de către operatori specializaţi Server securizat Tranzacţiile se realizează pe servere securizate şi monitorizate în permanenţă Colaborare cu instituţiile statului de combatere a fraudei

Detectare Fraude Tentative de fraudă există? Da -> în medie 5% din comenzi sunt tentative de fraudă. Cifra variază de la magazin la magazin, între 0 (vânzări abonamente la diverse publicaţii) şi 20-30% (cartele preplătite) [statistici GECAD ePayment] Frauda poate fi combătută? Da -> Ce ajută: - Sistemul 3-D Secure (în Romania, doar 6 bănci sunt înrolate) - Filtre antifraudă extrem de bine puse la punct - Posesorii de card (cum şi unde folosesc cardul)

Rolul integratorului Plata cu card online – cine are de câştigat? Consumatorul -> Timp: comandă “de-acasă”/ Bani: nu plăteşte comision Comerciantul -> Costuri de administrare per total scăzute, creşterea pieţei de desfacere Băncile -> Costuri optimizate: Volum crescut al tranzacţiilor per total şi al celor electronice în special (no cash), creşterea numărului de clienţi potenţiali (servicii de eCommerce oferite prin integrator); reducerea chargeback-urilor din fraude.

Mulţumesc

Contactaţi-ne: Tel: +40 21 303 20 66 GECAD ePayment International Blvd. Dimitrie Pompei nr.10A 020337 Bucuresti, Romania Tel: +40 21 303 20 66 Fax: +40 21 303 20 67 Informatii generale: info@epayment.ro Cristian Badea: cristian.badea@gecad.com www.epayment.ro