BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
UNIUNEA PIETELOR DE CAPITAL UN PROIECT EUROPEAN PRIORITAR
Advertisements

INSTITUŢIILE DE CREDIT
Vârsta a treia – prioritate pe agenda publică
NOUA LUME A RESURSELOR UMANE
Nina Dosca Director Direcție generală supraveghere valori mobiliare
Educație financiară Internet banking.
ORGANIZAŢIILE DE MICROFINANŢARE Realizări, oportunităţi şi provocări
Prima casă sau credit standard?
Evolutii recente ale sistemului bancar
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Cadru legislativ Fondurile deschise de investitii
PROGRAME DE FINANTARE A IMM-urilor
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
Mai mult decat finantare, un pachet de servicii
România 2008 PENSIILE PRIVATE o evaluare la start
BURSA DE VALORI BUCURESTI
F.G.C.R. I F N S.A..
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
INFRASTRUCTURA DE ACCEPTARE A CARDURILOR 2006 SUB SEMNUL EMV!
Provocari si oportunitati in industria platilor
Conferinţele Finmedia Piaţa creditului
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
Online Banking în România - cercetare eFinance
TENDINŢE ŞI OPORTUNITĂŢI PENTRU SISTEMUL BANCAR ROMÂNESC ÎN PERSPECTIVA ADERĂRII DR. NICOLAE DĂNILĂ CEO.
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
PROIECTUL DE FINANTARE RURALA
Fonduri specializate si conturi administrate
PRIVATIZARE PRIN PIATA DE CAPITAL
ECONOMISIREA SI CREDITAREA PENTRU DOMENIUL LOCATIV
PIATA CREDITULUI IN ROMANIA – FAST FORWARD >>
Conferinta de presa August 2018
Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”
EVOLUŢIA ŞI SITUAŢIA DEPOZITELOR
Servicii de Comert Electronic
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
Prim-viceguvernator al BNR BANCA NAŢIONALĂ A ROMÂNIEI
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
Prima rectificare a anului 2019
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
Bursa de Valori Bucuresti Perspective de dezvoltare
Viitorul comertului electronic -si un pic din trecut-
Pachetele de cont curent dedicate segmentului de clienti Micro si PFA
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
SME INTL Pachetul tranzactional SME INTL, contine: CONTURI CURENTE
SME BASIC Pachetul tranzactional SME BASIC, contine: CONTURI CURENTE
TRANSACTIONAL BANKING
SME FULL Pachetul tranzactional SME FULL, contine: CONTURI CURENTE
prin Banca Transilvania
PARTENER DE ÎNCREDERE PENTRU
SME ADVANCED Pachetul tranzactional SME ADVANCED, contine:
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
“Banca Profesiilor Liberale” -Solutii financiare pentru medici-
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
DEZVOLTARE ECONOMICA PRIN CAPITAL ROMANESC
Evolutia produsului si pietei de leasing din Romania
" Implicarea BCR in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene din domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale " RAMONA IVAN Director Executiv-
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Adrian Comaneci Manager, Contrast Romania
Constituirea Biroului de Credit
UNIUNEA NAŢIONALĂ A ORGANISMELOR
Robert C. Rekkers Director General, Banca Transilvania
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
2005 – ANUL IMM-urilor BANCA TRANSILVANIA Bucuresti, 22 martie 2005.
PENSIILE PRIVATE, START 2007! IN PIATA FONDURILOR DE PENSII
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Transcriere de prezentare:

BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A Oradea, 4 martie 2005

CE am realizat in 2004? am continuat executia planului strategic 2002-2006 am aniversat 10 ani de activitate am crescut rapid reteaua teritoriala: 45 de unitati noi am modernizat unitati existente: Sibiu, Buzau, Focsani, Sf. Gheorghe, Piatra Neamt

CE am realizat in 2004? am lansat produse noi, ex. cardul de credit (retail) si electronic banking (corporate) am lansat un nou concept: BT Café am finalizat implementarea Kindle am investit peste 11 milioane de EUR

CUM am realizat? cu ajutorul personalului motivat si dedicat cu sprijinul actionarilor – BERD prin intermediul finantarilor de termen lung de la: IFC, BERD, DEG, FMO, Banca Mondiala, KfW printr-un marketing agresiv prin transparenta si buna comunicare cu personalul, presa si actionarii

DE CE? pentru a promova in Divizia A pentru a atinge cota de piata tinta: 3% pentru ca exista o corelatie intrinseca marime - profit pentru a deveni o banca comerciala / de retail puternica

Realizari 2004 - numar clienti activi: persoane fizice – 500,000 persoane juridice – 70,000 - portofoliul de credite: 60% credite corporate, IMM-uri si micro 40% credite persoane fizice TOTAL ACTIVE: 26,038 miliarde lei TOTAL PROFIT BRUT: 756 miliarde lei

Premiile anului 2004

Situatia Patrimoniala ROL, mld. Realizat, cu aplicare IAS 18 – 31.12.2004 Realizat– 31.12.2003 Numerar & banci 7,025 3,721 Titluri 2,575 784 Credite 14,369 8,571 Active fixe 1,018 629 Participatii 526 226 Alte active 525 277 Total Active 26,038 14,208 Capitaluri proprii 3,027 2,061 Depozite de la clienti 18,059 9,957 Imprumuturi pe TL 2,226 990 Banci 2,440 936 Alte pasive 286 264 Total Pasive

Realizat, cu aplicare IAS 18, 31.12.2004 Contul de Profit si Pierdere ROL, mld Realizat, cu aplicare IAS 18, 31.12.2004 Realizat 31.12.2003 Dobanzi nete din capital circulant 262.28 149.69 Dobanzi nete din operatiuni 1,156.34 723.49 Speze si comisioane 787.65 527.66 Venituri din op. de schimb 172.18 118.33 Alte venituri 74.82 37.69 Total Venituri 2,453.27 1,556.86 Salarii si asimilate 736.06 503.25 Training si deplasari 15.92 6.99 Cheltuieli operationale 564.10 305.85 Marketing & Publicitate 59.90 32.24 Amortizari 164.93 85.96 Alte cheltuieli 82.86 48.26 Provizioane net 73.01 17.03 Total Cheltuieli 1,696.78 999.58 Profit Brut 756.5 557.28

Lectiile anului 2004 - Sucursalele cu mai multe agentii au mai multi clienti, retail si corporate => profitul Transilvania: cote de piata mari, unitati care cresc repede, o buna acceptare din partea clientilor => profitul Moldova: slaba penetrare a serviciilor bancare, concurenta redusa, o buna acceptare din partea clientilor =>profitul Bucuresti: piata puternic bancarizata, concurenta acerba, grad mediu de acceptare a BT, dar reprezinta 30% din PIB, principala concentrare de resurse si potential deosebit pe IMM-uri => profitul

Lectiile anului 2004 Trebuie investit in training si know-how-ul produselor Trebuie dezvoltate / promovate produsele de electronic banking si de Direct Debit Este necesara mai multa eficienta operationala

2005: Crestere Etapa I IMAGINE Etapa II CRESTERE Etapa III CALITATE

Profitabilitate Marime

Obiective generale pentru 2005 Total investitii: alte 11 milioane EUR 50 de unitati noi Un total de ~ 2,400 angajati Extindere geografica in Moldova si Bucuresti Politica agresiva de atragere de finantari in valuta: avem la dispozitie de la BERD si FMO 32.5 mil. EUR, asteptam de la IFC, DEG / KfW

Corporate, obiective 2005 85,000 clienti activi Focus pe IMM-uri, extinderea conceptului implementat in Bucuresti Promovarea produselor electronic banking, Direct Debit si factoring Programe de finantare

Retail, obiective 2005 600,000 clienti activi Concentrare pe: carduri / credite ipotecare Cel putin 350 ATM –uri si 3,000 POS-uri Peste 630,000 carduri emise focus pe carduri de credit Noutati: BT24, Direct Debit, VISA Gold Programe de finantare

Operatiuni/ IT, obiective 2005 Transfond Interfata: Carduri – Kindle Leul Greu BM+ platforma principala pentru Credite, Decontari si Trezorerie Migrare pe versiunea 7 la Kindle

Resurse umane – in-house training pentru angajati: module; auto-pregatire prin internet + sesiuni de training; crearea Academiei BT Risk Management – imbunatatirea sistemului de gestionare a riscului operational; Norma 17 Grupul Banca Transilvania – consolidare trimestriala a situatiilor financiare

Prezenta BT in judetul Bihor Sucursala Oradea ocupa locul II in topul unitatilor BT, dupa profit Numar conturi deschise 23,5% Credite imobiliare ipotecare – 33,75% Carduri active – 16,32% 8 unitati (Sucursala Oradea, Agentia Cantemir, Agentia Centru, Agentia Lotus, Agentia Republicii, Agentia Alesd, Agentia Salonta + Punctul independent de schimb valutar Bors)

BANCA TRANSILVANIA vine mai aproape de clientii sai prin deschiderea in Bihor a 3 unitati, in luna martie: Agentia Nufarul, Agentia Rogerius si Agentia Beius *Agentia Nufarul , unitatea cu numarul 123, va fi inaugurata astazi, 4 martie

Va multumesc Robert C. Rekkers Director General BANCA TRANSILVANIA