Anexa 1 Studiu de audienţă Piaţa de televiziune în 2005 Target-uri: Naţional (Total indivizi) Urban sursa: TNS-AGB International
Interval orar: Toată ziua (02:00 – 26:00) Cota de piaţă medie - 2005 Interval orar: Toată ziua (02:00 – 26:00)
Interval orar: Prime Time (19:00 – 23:00) Cota de piaţă medie - 2005 Interval orar: Prime Time (19:00 – 23:00)
Interval orar: Acces Prime Time (17:00 – 19:00) Cota de piaţă medie - 2005 Interval orar: Acces Prime Time (17:00 – 19:00)
Cota de piaţă medie - 2005 Interval orar: 7:00 – 14:00
Cota de piaţă medie - 2005 Interval orar: 14:00 – 17:00
Evoluţia ratingului mediu în 2005 de-a lungul zilei Target: Total indivizi (Naţional)
Evoluţia ratingului mediu în 2005 de-a lungul zilei Target: Urban