1 2 3 X O Tabela de scor Clic aici dacă X câştigă

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Curtea Supremă a Republicii Croația
Pentru copii si parinti
Care sunt aceste numere?
Barometrul opiniei publice Mai 2010
Subiectele 1. Administrarea publică centrală şi locală în R.Moldova
INSTITUŢIILE DE CREDIT
Acte juridice normative
Simbolurile de Stat ale Republicii Moldova
Vârsta a treia – prioritate pe agenda publică
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Eurobot 2019.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Conferința Curs de Guvernare București, 22 octombrie 2014
Peste 500 de milioane de cetățeni
Valorile și principiile Uniunii Europene
Implementarea legislației UE în legislația națională
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
Modulul 2: Tu și Uniunea Europeană
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
Competența face diferența!
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
SESIUNEA ANUALĂ DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE A STUDENŢILOR NORDTech 2019
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Utilizarea funcţiei Istoric căutări
CONFERINTA “ROMANIA IN TABLOUL DE BORD EUROPEAN” 13 MAI 2013
Alimentatia.O viata mult mai buna si sanatoasa
Organizarea informaţiilor pe disc
Codul de guvernare corporativă
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Percepţia mediului de afaceri asupra economiei Raport de cercetare Pregătit pentru Camera de Comerţ şi Industrie a României Martie 2015 Studiu desfăşurat.
Provocari si oportunitati in industria platilor
Conferința Națională OER 2012
INTREBARI CU PATRU PATRATE!.
Pentru a insera acest diapozitiv în prezentare
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Pentru a insera acest diapozitiv în prezentare
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
TAIEX Ana Maria DOBRE Chişinău, Mai 2012
LIBERA CIRCULAŢIE A MĂRFURILOR Eliminarea barierelor în calea comerţului Aplicarea principiului recunoaşterii reciproce Mirona Coropciuc Ministerul Integrării.
Photoshop.
problematica protectiei mediului din perspectiva consultantului
În contextul deținerii Președinției Consiliului Uniunii Europene, România și-a propus să contribuie la consolidarea rolului Uniunii Europene ca actor.
SOLAR DECATHLON, VERSAILLES PRODUSE INOVATIVE ȘI LOCUINȚA V2
EVOLUŢIA ŞI SITUAŢIA DEPOZITELOR
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
CORPURI ROTUNDE Soft Educațional –Matematică Nivel gimnazial
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
Înţelege diabetul, preia controlul!
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
,,Civilizaţiile preistorice şi antice’’
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Zona Rusia America latina
Stadiul implementării POSDRU în 2008 Braila,
Să lucrăm împreună pentru Noi şi Europa!
Ziua Mondială a Diabetului 14 noiembrie
Outlook să lucreze pentru dvs.
  Consultare publică cu privire la normele privind răspunderea producătorului pentru prejudiciul cauzat de un produs cu defect Constanta, 25 aprilie 2017.
Relațiile de muncă se schimbă. Cât de repede se schimbă legislația?
2005 – ANUL IMM-urilor BANCA TRANSILVANIA Bucuresti, 22 martie 2005.
Jurisprudenta OMPI in cazul numelor de domeniu.ro
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Transcriere de prezentare:

1 2 3 X 4 5 6 O 7 8 9 Tabela de scor Clic aici dacă X câştigă Instrucţiuni de joc O 7 8 9 Clic aici dacă X câştigă Clic aici dacă O câştigă

1 Când a propus Robert Schuman crearea Comunităţii Europene a Cărbunelui şi Oţelului (ECSC)?

1 Pe 9 mai 1950

2 Numiţi tratatele prin care s-a înfiinţat Comunitatea Economică Europeană (EEC) şi Comunitatea Europeană a Energiei Atomice (EURATOM) în 1957.

2 Tratatele de la Roma

3 Numiţi tratatul care pune bazele politicii externe şi de securitate comună, colaborării în domeniul politicii interne şi juridice, precum şi crearea uniunii economice şi monetare. Acest document este şi actul constitutiv al Uniunii Europene.

Tratatul de la Maastricht 3 Tratatul de la Maastricht

4 Când au fost înlocuite monedele naţionale cu euro, în cele 12 din cele 15 state membre UE din acea perioadă (cu excepţia Danemarcei, Suediei şi Marii Britanii)?

4 În 2002

Sunt 12 stele pe steagul Uniunii Europene. 5 Sunt 12 stele pe steagul Uniunii Europene. De ce 12?

5 Deoarece numărul 12 este simbolul perfecţiunii şi al unităţii. Numărul de stele nu are legătură cu numărul statelor membre UE.

Ce instituţie europeană propune legi noi pentru UE? 6 Ce instituţie europeană propune legi noi pentru UE?

6 Comisia Europeană

7 Ce state au semnat tratatul prin care s-a instituit Comunitatea Europeană a Cărbunelui şi Oţelului (ECSC) pe 18 aprilie 1951?

Belgia, Germania, Luxemburg, Franţa, Italia şi Olanda 7 Belgia, Germania, Luxemburg, Franţa, Italia şi Olanda

8 Ce instituţie a Uniunii Europene aprobă împreună cu Parlamentul European legile propuse de Comisia Europeană?

Consiliul Uniunii Europene 8 Consiliul Uniunii Europene

Care este sloganul Uniunii Europene? 9 Care este sloganul Uniunii Europene?

9 Uniţi în diversitate!

X FELICITĂRI! CONGRATULATIONS!

O FELICITĂRI! CONGRATULATIONS!

Instrucţiuni de joc Scopul jocului este de a răspunde corect la nouă întrebări despre Uniunea Europeană pentru a forma un rând de trei X-uri sau 0-uri pe orizontală, verticală sau diagonală. Alegeţi 1 sau 2 elevi care să răspundă de câte un pătrat şi doi concurenţi (unul cu X, iar celălalt cu 0). Jocul permite până la 20 de participanţi, elevi cu vârste cuprinse între 11 şi 19 ani. Unul dintre cei doi concurenţi îşi alege un pătrat. Să presupunem ca Ana a ales să joace cu X şi este prima care alege pătratul cu numărul 5. Profesorul (sau un elev) trebuie să facă clic pe poza din pătratul cu numărul 5, iar întrebarea corespunzătoare pătratului ales va apărea. Sa presupunem că întrebarea este Când sărbătorim Ziua Europei? Elevul care a fost ales să răspundă de pătratul cu nr. 5 trebuie să dea răspunsul la întrebare. De exemplu, Mihai (elevul care răspunde de pătratul cu nr. 5) spune 8 martie (răspunsul este greşit). Apoi, Ana trebuie să decidă dacă este de acord cu răspunsul lui Mihai. După ce Ana s-a hotărât (dacă răspunsul lui Mihai este corect sau nu), profesorul (sau un elev) face clic oriunde pe spaţiul albastru, iar răspunsul corect va apărea. Dacă Ana a fost de acord cu răspunsul lui Mihai, atunci a greşit, iar profesorul (sau un elev) va introduce “O” în pătratul negru corespunzător întrebării nr. 5. Dacă Ana nu a considerat corect răspunsul lui Mihai, se va introduce “X” in pătratul negru corespunzător întrebării nr. 5. Apoi urmează rândul celuilalt concurent. Când unul dintre cei doi concurenţi a reuşit să formeze un rând de trei X-uri sau O-uri se va introduce “1” în tabela de scor (se face clic în pătrăţelul negru şi se tastează “1”). Apoi se face clic pe butonul corespunzător Clic aici dacă X câştigă sau Clic aici dacă 0 câştigă. ***NOTA: După ce ati terminat jocul nu uitaţi să ştergeţi toate datele introduse (scorul şi X-urile sau O-urile) din pătrăţelele negre pentru a nu se salva. Sursa de informaţii: http://www.europa.eu.int;