Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Centru de expertiză pentru bolile rare – Expert RARE
OFICIUL DE STAT PENTRU INVENȚII ȘI MĂRCI
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
PROGRAME SI ACTIVITĂȚI DE REINTEGRARE SOCIALă CARE POT FACE DIFERENȚA LA LIBERARE. BUNE PRACTICI LA PENITENCIARUL BUCUREȘTI-JILAVA în ARIA ASISTENței SOCIALE.
Să citim pentru mileniul III
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
CONSTRUCTUVISMUL.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Biblioteca Județeană Vâlcea – proiecte cu finanțare europeană ( )
POCU/227/3/8/
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ONLINE
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Competența face diferența!
PROIECT DE COOPERARE Măsura 421
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Registrul Educațional Alternativ
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
GrECo JLT Romania GmbH Viena Sucursala Bucuresti
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
Nu este o lecție de istorie
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Primo B U PT Primo - sistem de informare de tip discovery, delivery care oferă acces rapid la resursele și serviciile documentare puse la dispoziție de.
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
ERASMUS CLUJ-NAPOCA 25 martie 2014.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
Programul: INTERREG V-A RO-BG Axa prioritară-4
Exploratori în lumea emoțiilor
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
Ioana Dewandeler, DG Education and Culture 12 June 2019
STRATEGIA DE LA LISABONA
EUROPEAN FUNDED PROJECT
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
-pe baza transferului de inovaţie de la partenerii străini-
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova (2011)
Raportul Grupului de Lucru 3
Proiect NEWTON - EU Horizon 2020
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul delincvenților juvenili)

Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul delincvenților juvenili) Programul: Erasmus+ Acțiunea-Cheie 2 – Cooperare pentru inovare și schimb de bune practici Perioada de implementare: septembrie 2018 – august 2021 Parteneri: Shrewsbury Colleges Group, UK – coordonator proiect Her Majesty's Prison & Probation Service, UK - partener Centrul pentru Promovarea Învățării Permanente Timișoara, Romania - partener Biblioteca Județeană “Antim Ivireanul” Vâlcea, Romania - partener EHC Brussels ( European Humanity Center Brussels ), Belgia - partener

Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul delincvenților juvenili) Activitățile proiectului crearea de resurse vizuale și digitale care oferă informații despre o serie de subiecte educaționale și de competențe necesare pentru a sprijini stiluri de învățare diferențiate resursele vor fi dezvoltate ca suporturi AR de învățare individuală, care vor contribui la educația personalizată într-un mediu de învățare dedicat tinerilor care au probleme cu justiția și care sunt integrați într-un sistem de detenție

Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul delincvenților juvenili) Obiective: Dezvoltarea resurselor de înaltă calitate prin intermediul AR pentru a-i implica pe cursanți care, astfel, pot accesa o gamă de resurse, traduse în propria limbă maternă. Îmbunătățirea rezultatelor educației în instituțiile de reeducare și detenție Extinderea și îmbunătățirea experienței cursanților utilizând un instrument care le permite să acceseze conținutul "în punctul de necesitate" Extinderea accesului studenților delincvenți din țările partenere la rezultatele proiectului ca urmare a difuzării și integrării resurselor AR