Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău - 2015 -

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Cap.1. Elemente de teoria transmisiei informatiei
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Povestea lui Moș Crăciun
BIBLIOTECARUL – LIDER COMUNITAR
DE LA INTRAREA TRIUMFALĂ LA RĂSTIGNIRE
INSTITUŢIILE DE CREDIT
PROGRAME SI ACTIVITĂȚI DE REINTEGRARE SOCIALă CARE POT FACE DIFERENȚA LA LIBERARE. BUNE PRACTICI LA PENITENCIARUL BUCUREȘTI-JILAVA în ARIA ASISTENței SOCIALE.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Abordarea cognitivă a personalităţii. George Kelly ( )
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
SALVAREA NATURII Vasile Oana Teodora Clasa XII-a B
DETERMINAREA AMPRENTEI DE CARBON: PREGĂTIREA COMPANIILOR PENTRU VIITOARELE STANDARDE UE/CERINŢE ALE CLIENŢILOR/ ETICHETA ECO Igor Davydenko.
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
B U N A D I M N E A T Audio: Cristian Buica – Cenaclul ,, Flacara” cu Adr. Paunescu auto / sincronizare.
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Îmbunătăţirea proceselor ( CMMI )
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Campania Globală pentru Educație
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Proiect.
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
1. Eu sunt un băieţel voinic Şi mama m-a-nvăţat de mic, Ca Biblia eu s-o citesc Și Lui Isus să-i mulțumesc. Mama îmi spune: „Fata mea, citeşte zilnic Biblia!”
Să știi mai multe, să fii mai bun
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
MAXIME.
Rolul sistemului bancar în finanţarea dezvoltării economiei
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prof. Stănărîngă Carmen Scoala cu cls I-VIII Ghidici, jud. Dolj
Invatarea centrata pe elev
Riscuri operationale - definitie
CONFERINTA “CRESTERE SUSTENABILA: ROLUL MEDIULUI DE AFACERI IN ECHILIBRUL MACROECONOMIC SI IN CONVERGENA REALA” 28 OCTOMBRIE 2015 SPINOASA PROBLEMA A CONTEXTULUI.
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
Timişoara şi zona, 26 – 27 septembrie 2014
Nu prin număr vom învinge Scopul nu ni-l vom atinge Dacă Domnul nu e cu noi! Biruinţa este dată Celor ce smeriţi îl caută Şi se-ncred în El la nevoi.
Tinerii: bine informați, stăpâni pe situație!
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
Tandem părinte-copil am realizat coşuleţul decorativ pentru masa de Paşti.Copiii au fost recompensaţi cu câte un iepuraş de ciocolată, iar în coş au pus.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău
MOTORUL ELECTRIC Dispozitivul care exercită lucru mecanic atunci când consumă energie electrică.
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
STRATEGIA DE LA LISABONA
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
CONCURENȚA PE PIAȚA MUNCII. PROVOCĂRI, PERSPECTIVE
Suportul statisticii în societatea civilă
Aspecte juridice referitoare la piata de retail
Viaţa independentă şi autoreprezentarea
GRUPA MICĂ BINECUVÂNTAREA GRUPELOR PENTRU O COMUNITATE MICI MARE.
Kalokagathia 18 DECEMBRIE 2007
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Probabil ca nu vei crede in asta, dar sfatul este minunat!
Raportul Grupului de Lucru 3
Schimbarea este legea vieţii
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
DIN PRIMII ANI, O EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ȘI DE CALITATE
Transcriere de prezentare:

Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău - 2015 -

„Dacă nu şti încotro te îndrepţi, nu contează pe ce drum apuci” MOTTO: „Dacă nu şti încotro te îndrepţi, nu contează pe ce drum apuci”

MESAJE CHEIE Dezvoltarea abilităţilor pozitive de părinte reprezintă un proces continuu; Recunoaşterea evoluţiei şi a schimbării întăresc abordările pozitive şi optimismul participanţilor; Educaţia parentală nu se încheie odată cu terminarea cursului.

OBIECTIVE Vor recunoaşte progresele pe care le-au făcut, abilităţile pe care le-au învăţat şi obiectivele pe care le-au îndeplinit ca rezultat al participării la cursul Cum să devenim părinţi mai buni; Îşi vor fixa obiective pentru minim şase luni pentru ei înşişi şi/sau pentru familiile lor; Vor discuta punctele forte şi vor oferi feedback pentru îmbunătăţirea programului; Vor sărbători absolvirea cursului Cum să devenim părinţi mai buni.

MULTUMIM PENTRU PARTICIPARE SUCCES!!!