Autori: Cristian Silviu Mirescu – M.E.C.T. Mariana Robe – I.S.M.B.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Proiectarea sistemelor digitale
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
ELECTRONICĂ II Notiţe de curs Cursul nr. 8
Algoritmii Dijkstra si Bellman-Ford pentru determinarea costului minim
aplicaţie Legile lui Kirchhoff
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Sisteme de calcul în timp real
ELECTRONICĂ ANALOGICĂ
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
BINE AŢI VENIT !.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
APARATE ELECTRICE CASNICE
Structura sistemelor de calcul (03-5)
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ELECTRONICĂ ANALOGICĂ
Lectia a II-a PowerPoint
Birotica  Excel_2 C6 / Prezentare generală Ferestra Excel
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
prof. PLĂCINTA MIHAELA CARMEN
Oracle Academy Lead Adjunct
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Fig Informaţia analogică şi digitală
ELECTRONICĂ ANALOGICĂ
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Materiale electrotehnice noi
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Nu este o lecție de istorie
Modele continue și Matlab Curs: F. Iacob Laborator: F. Iacob
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Programare Avansata cu FPGA - 2
2. Unitatea aritmetică și logică
PARTEA I UTILITARE DE SISTEM
SISTEME ANALOGICE DE INTERFAȚARE ȘI CONDIȚIONARE
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -
Servicii de Comert Electronic
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
METODĂ MODERNĂ DE DIAGNOSTICARE GEOMETRICĂ A CĂII
SISTEME ANALOGICE DE INTERFAȚARE ȘI CONDIȚIONARE
MOTORUL ELECTRIC Dispozitivul care exercită lucru mecanic atunci când consumă energie electrică.
Verificarea unei relatii între date. Funcţia IF Functia COUNTIF
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Sisteme de calcul în timp real
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Teoremele lui Kirchhoff
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Structura sistemelor de calcul (02-3)
PERM CENTRUL DE PREGATIRE PENTRU PERFORMANTA IN PROGRAMARE- ELECTRONICA-ROBOTICA-MECANICA DISCIPLINA: ELECTRONICĂ APLICATĂ, PROGRAMARE ŞI ELEMENTE DE.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
Transcriere de prezentare:

Implementarea programului LabVIEW în învăţământul preuniversitar profesional şi tehnic Autori: Cristian Silviu Mirescu – M.E.C.T. Mariana Robe – I.S.M.B. Giovanna Stănică- Colegiul Tehnic PTc “GH. AIRINEI” - Bucuresti. Carmen Muşat -Colegiul Tehnic “EDMOND NICOLAU” - Bucuresti.

Avantajele utilizării instrumentaţiei virtuale în laboratoare: activitate cu caracter activ – participativ elimină posibile accidente permite înregistrarea evaluării prin sistemul programat al mecanismelor simulatoare valorifică potenţialele oferite de calculator

Exemple de activităţi de laborator care utilizează programul LABVIEW Sinteza CLC - lecţie pentru liceu – laborator Amplificatoare Operaţionale – lecţie pentru liceu sau şcoala postliceală Realizarea laboratorului virtual pentru verificarea Legii lui Ohm şi a Teoremelor Kirchoff – lecţie pentru SAM Operaţii logice implementate în mai multe sisteme de numeraţie - lecţie pentru liceu sau şcoală postliceală, pentru elevii performanţi

Sinteza CLC - lecţie pentru liceu – laborator

Amplificatoare Operaţionale – lecţie pentru liceu sau SAM

Panoul diagramă

Realizarea laboratorului virtual pentru verificarea Legii lui Ohm şi a Teoremelor Kirchoff – lecţie pentru SAM Se realizează schema electrică cu ajutorul programului EWB sau chiar în editorul de texte Word

Se fixează controalele şi indicatoarele numerice digitale din paleta Controls- Numeric a programului LAB VIEW Indicatoare : V1 - valoarea tensiunii în nodul 1 I - valoarea intensităţii curentului total I I1 - valoarea intensităţii I1, prin R2 I2 - valoarea intensităţii I2, prin R3, R4 Controale: V -tensiunea de alimentare R1, R2, R3, R4 - valorile rezistorelor R1, R2, R3, R4

După fixarea controalelor şi indicatoarelor, panoul frontal arată astfel:

După ce am fixat controalele şi indicatoarele în panoul frontal, panoul diagramă arată astfel:

Metodele de calcul pentru indicatoare sunt: 1. Aflăm rezistenţa echivalentă a circuitului: R34=R3+R4 R234= (R2 * R34)/(R2+ R34 ) Re = R234 +R1 2. Aflăm intensitatea curentului prin circuit: I =V / Re 3. Aflăm V1, I1 si I2: V1 = V – (R1 * I) I1 = V1 / R2 I2 = V1 / ( R3 + R4

După conectarea funcţiilor, panoul diagramă arată astfel:

Operaţii logice implementate în mai multe sisteme de numeraţie - lecţie pentru liceu sau şcoala postliceală

Concluzii Laboratorul virtual se poate folosi la toate disciplinele tehnice. Am exemplificat aici numai pentru profilul electric, prin lecţii de electrotehnică, electronică digitală şi analogică. Existenţa softului în şcoli, uşurinţa folosirii lui, posibilitatea realizării simulării în loc de experiment – sunt numai cateva motive pentru implementarea programului LABVIEW în învăţământul preuniversitar.

Vizualizarea laboratoarelor virtuale prezentate cu programul LABVIEW Sinteza CLC - lecţie pentru liceu – laborator Amplificatoare Operaţionale – lecţie pentru liceu sau SAM Realizarea laboratorului virtual pentru verificarea Legii lui Ohm şi a Teoremelor Kirchoff – lecţie pentru SAM Operaţii logice implementate în mai multe sisteme de numeraţie - lecţie pentru liceu sau şcoală postliceală

Vă mulţumim pentru atenţie!