Siemens Business Services

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
TOPIC 2 :: Legal issues- Copywrites, trademark and patents::
Advertisements

Romanian Patent Office (OSIM) supporting the TTOs
Curs REVEAL Resurse Umane & Managementul Voluntarilor Nivel Avansat
Intra in „Patul lui Procust” un proiect modern de master de cercetare?
Sisteme de calcul în timp real
MANAGEMENTUL CALITATII
Absorbant dinamic de vibraţii
Ziua Ștafetei – Acum decid eu.
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
ÎNTREBĂRILE PE CARE AR TREBUI SĂ NI LE PUNEM
Corelare ISCED-HG Universitatea București
GoPro.net Managementul proceselor de business si al documentelor aferente Integrator: CG&GC IT SA Partener: GoPro Ltd. Islanda 12 Aprilie 2005.
SCOPUL CURSULUI Elaborarea documentelor stiintifice
PREĂTIREA CONDAMNAȚILOR PENTRU REINTEGRAREA ÎN SIGURANȚĂ:
Radiatiile si viata Macovei Emil AREN-Young Generation.
Mai mult decat finantare, un pachet de servicii
PROGRAMUL DE INSTRUIRI ȘI SCHIMB DE EXPERIENȚĂ A SPECIALIȘTILOR DIN CADRUL ÎNTREPRINDERILOR DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI DE CANALIZARE MEMBRE AMAC SCHIMBUL.
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Co-Creation of Value in IT Service Processes using Semantic MediaWiki
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
Distribuit de.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Vizita de documentare la Rampa ecologică Boldeşti- Scăieni - Prahova/ Documentation visit at the ecological site at Boldeşti -Scăieni – Prahova department.
Dreptul la Incalzire Dragostin Catalin.
Aurel Netin, Secretar de stat
Time to be AWESOME.
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Labour Migration and the Resilience of Romanian Children
Evoluţii în dreptul fiscal european
Planul de Mobilitate Urbană Durabilă concept promovat la nivel UE
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
TOTALSOFT Partener de incredere pe piata externa
ERASMUS CLUJ-NAPOCA 25 martie 2014.
Info BCR Centru de Contact
Mediul inconjurator se schimba Deregularizarea serviciilor bancare Complexitate crescuta Viteza sporita= Crestere vitezei De tranzactionare Financial.
Curs 4: Arhitectura unei Intreprinderi Digitale
PROGRAMUL DE ÎNVĂŢARE PE TOT PARCURSUL VIETII “ Lifelong Learning “
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
Vidraşcu Traian România
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
un promotor al transformarii
What the BEPS? EY Romania
Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”
Servicii de Comert Electronic
Optional cursuri MAGIE
Watch movie: PwC Digital
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
The program: INTERREG V-A RO-BG
Sisteme de operare 1. Introducere.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
Fă parte din Agricultura Susținută de Comunitate!
Administrarea reţelelor de calculatoare
Modernizarea proceselor de guvernare
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
Cum să înțelegem cele mai recente reglementări fiscale și legislative și impactul în business Cristina Spirescu Manager, Tax Mob:
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
-pe baza transferului de inovaţie de la partenerii străini-
Let's say Stop! to gender discrimination in Education
Rețele de Transfer de Cunoștințe
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Bine ati venit la prezentarea noastra pentru e-Business Romania 2006
Dalina Dumitrescu, Prof.Dr., ASE
Ghost villages project, NEC Conference, 19 October 2017
Profesor coordonator: prof. ing. POP ȘTEFAN DAN
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Transcriere de prezentare:

Siemens Business Services Robert Schuld Account Executive Manager Business Line Public Sector

Some overall thoughts to the Project. What was the aim of this project ? Which greater problems have appeared during the Project ? Did Siemens Business Services delivered what the NEA has expected ? Which additional value was reached by the realization of this project for the NEA ?

Some overall thoughts to the Project. What was the aim of this project ? An aim of the project was to create an IT-System for the organisation of the NEA to support the unemployed people of Romania in a better and effective way. It was another aim to make available control information for the TOP- management of the NEA. Which greater problems have appeared during the running time of the Projects ? The greatest problem was called: New law. If difficulties have appeared in the project, there was a direct connection with the implementation of the new law serves. However, it was clear for all of us that only this way can be the right one.

Some overall thoughts to the Project. Did Siemens Business Services and the partners delivered what the NEA has expected ? Siemens Business Services and the partners have delivered an Integrated Information System to all locations of the NEA nationwide. Which value was reached by the realization of this project for the NEA ? Unemployed people and companies of Romania can be supported via an electronically System in a very effective and modern one-stop-shop philosophy. On time, the employees of the NEA got a tool to handle the difficult daily work easier. The Project was a great success.

The project in the international comparison. Duration of single projects (as an example). Germany COSIMA 1985 - 1990 Austria AMS2000 1994 - 1998 Turkey IBK 1998 - 2001 Romania NEA 2001 - 2002 In Romania was the fastest project that together with the NEA, Siemens Business Services an the partners has planned, developed, delivered, trained and taken in production. The Project was a great success.

Siemens Business Services

Siemens Business Services Radu Sima

Soluţia tehnică Arhitectură de tip client-server bazată pe “Sintec Framework” pentru cele 3 nivele SGBD folosit: IBM DB2 Baza de date este instalată la agenţiile judeţene şi la ANOFM cu conectarea la distanţă a agenţiilor locale Agenţia naţională Agenţie judeţeană DB2 SBS Framework Aplicatie Agenţie locală

Agenţiile locale În cadrul unei agenţii orăşeneşti, în reţeaua locală la serverul de comunicaţii sunt conectate staţiile de lucru Windows 98 Server de comunicaţii Linux AJOFM LAN WAN

Agenţiile judeţene Serverul de comunicaţii asigură pe de o parte conexiunea cu agenţiile orăşeneşti iar pe de altă parte, conexiunea cu Agenţia Naţională. Windows 98 Server de comunicaţii Linux LAN Server de aplicaţiii DB2 ALOFM ANOFM

Agenţia Naţională La Agenţia Naţională, prin serverul de comunicaţie datele din judeţe sunt replicate într-o bază comună. Reţeaua locală permite, prin module de aplicaţie specifice, accesul staţiilor la aceste date Windows 98 Windows 98 Windows 98 AJOFM LAN AJOFM Server de comunicaţii Linux Server de aplicaţiii AIX-RS 6000 DB2

Gradul de dificultate ridicat – factori de influenţă Din punctul de vedere al soluţiei tehnice: Varietatea platformelor hardware şi software folosite, fiind scrise servicii specializate pentru fiecare platformă în parte: staţii de lucru Windows 98; Servere IBM X230 cu SO Linux pentru Agenţiile Locale şi Judeţene pe maşini Intel; Server IBM –RS6000 cu SO AIX pentru baza de date centrală de la ANOFM Reţele de comunicaţii diversificate LAN şi WAN: Există atât comunicaţie folosind modemuri comune de 33Kbps cât şi reţea radio (începând din trimestrul 4 al anului 2002) Arealul acoperit: întreg teritoriu al României Din punctul de vedere algoritmic: Timpul foarte scurt pentru punerea la punct a aplicaţiilor în contextul legislaţiei aflate într-o continuă mişcare

Cheia succesului Folosirea unei tehnologii software adecvate unui sistem atât de amplu: “Sintec Framework” pentru serviciile componentei server “Sintec Diagram” pentru descrierea organizaţională Colaborarea activă cu specialiştii ANOFM, IBM şi Forte pentru depăşirea tuturor dificultăţilor ivite pe parcursul desfăşurării proiectului: Prima implementare raportată a bazei de date DB2 pe maşini Linux Divizia de baze de baze date IBM Canada a realizat un fix-pack special pentru rezolvarea problemelor apărute în faza de programare a serviciilor pe LINUX Efortul deosebit depus de către specialiştii noştri software: S-au consumat peste 4600 de ore de proiectare Au fost scrise în jur de 1 milion de linii de cod pentru implementarea soluţiei Au fost scrise peste 850 de pagini de documentaţie

Siemens Business Services