Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Mediul inconjurator se schimba Deregularizarea serviciilor bancare Complexitate crescuta Viteza sporita= Crestere vitezei De tranzactionare Financial.

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Mediul inconjurator se schimba Deregularizarea serviciilor bancare Complexitate crescuta Viteza sporita= Crestere vitezei De tranzactionare Financial."— Transcriere de prezentare:

1

2

3 Mediul inconjurator se schimba
Deregularizarea serviciilor bancare Complexitate crescuta Viteza sporita= Crestere vitezei De tranzactionare Financial Industry Europe Consolidarea Industriei- bancassurance Globalizare Corporate Governance Codex Reglementari noi, Basel Capital Accord Convergenta

4 3 FACTORI PIATA INVESTITIA CLIENTUL

5 PIATA-Industria financiara-trecut
Clienti relativ usor de multumit atit timp cit au incredere in banca Piata reguralizata puternic si protectionista Ciclul de dezvoltare al produselor-lung; eficienta nu este una din prioritati Cerinta numai pentru produse financiare de baza BANCA Clientii “cumpara” orice de la banca = Banca este regele Regulatoriii pietei pun bariere in calea noilor intrari = Competitie redusa Din moment ce Banca este regele = Clientii nu au nici o putere Din moment ce Banca este regele = Clientii nu au alternativa BANCILE FAC BANI USOR!!!!!

6 Industria financiara-astazi
Clientii din ce in ce mai educati asteapta servicii calitativ superioare Piata competitiva si cu un grad mare de liberalizare CLIENT Ciclu redus de dezvoltare-vinzare al produselor si eficient management al schimbarii Produse financiare complexe Financial Institutions Clientii nu mai “cumpara” orice de la Banca = Clientul este Regele Regulatorii nu mai instituie bariere in calea noilor intrati = Competitie crescuta Din moment ce Clientul este Regele = Clientul are puterea Din moment ce clientul este Regele = Clientul are alternative BANCILE FAC BANI GREU!!!!!

7 Factori de Influenta Competitori Globalizare Noi Reglementari Profitul
Agregarea informatiilor si consolidare Globalizare Inovatii la nivel de produse Flexibilitatea ofertelor Competitori Noi Informatii corecte si la timp Reglementari noi Reglementari Profitabilitate la nivel de client Reducerea costurilor Profitul Piete Capital Banci Companii Asigurari Other drivers to consider: Regulations: Gramm-Leach-Bliley and STP Also SEC pressuring industry to shorten trade settlement time from 3 days to 1 day (T+!) to reduce settlement exposure by 67% -- by 2005 Focus on customers – Provide personalization Business model changes Multiple Channel Access (and integration) Increased Complexity Increased Customer Expectations

8 Obiective Cresterea Profitabilitatii Cresterea Eficientei
Viziune completa asupra Clientilor Identificarea si segmentarea clientilor Cresterea Eficientei Fluidizarea Proceselor Interne Imbunatatirea Serviciilor pentru Clienti Managementul Riscurilor Adecvarea Capitalului (Basel II) Riscul Operational si de Credit

9 INVESTITIA Intrebarile unui CEO Cum cresc ROI-ul investitiei in IT?
-Investesc in zonele potrivite? -cum transform IT-ul din cost center in investment center? -cum reusesc sa creez un “portofoliu de investitii in IT” -reusesc sa investesc in mix-ul corect de cunostinte, parteneriate, relatii si tehnologie? Cum obtin o productivitate sporita a proceselor interne? Cum obtin o profitabilitae sporita si ROI superior pentru actionari? Cheltuiala cu IT-ul ma ajuta sa imi mentin/cresc avantajele mele competitive? Cum imi adreseaza cerinta mea de risk management solutiile informatice?

10 Cheltuielile cu IT in bancile din Europa-intr-adevar se creeaza valoare?
au ajuns in 2002* la 45,8mld Euro *Source: Celent 50% Din Bugetele IT sunt folosite pt mentenanta prezentelor sisteme Infrastructura complexa si costisitoare M & A Cresc Costurile IT

11 Principiul lui Pareto: Regula 80-20
CLIENTUL Principiul lui Pareto: Regula 80-20 80% din businessul vostru viitor va veni de la 20% din clientii vostri 80% din cresterea businessului vostru se va baza pe 20% din produse 80% din inovatii vor veni de la 20% dintre angajatii sau clientii vostri 80% din profiturile voastre vor veni de la 20% din clientii vostri 80% din succes este generat de 20% din efortul vostru 80% din traficul vostru de web este generat de 20% din pagini Vilfredo Pareto ( ) was an Italian economist who, in 1906, observed that twenty percent of the Italian people owned eighty percent of their country's accumulated wealth. Over time and through application in a variety of environments, this analytic has come to be called Pareto's Principle, the Rule, and the "Vital Few and Trivial Many Rule." Called by whatever name, this mix of 80%-20% reminds us that the relationship between input and output is not balanced. In a management context, this rule of thumb is a useful heuristic that applies when there is a question of effectiveness versus diminishing returns on effort, expense, or time.  By Arthur W. Hafner, Ph.D.

12

13 Consolidate Analyze Report CENTRALIZARE + SEGMENTARE Clientul – Element central in activitatea bancara Colectare informatii intr-o singura locatie Canale de interactiune Call Center Eliminarea fragmentarii informatiei Acces rapid la toata informatia disponibila Monitorizarea activitatii clientilor in relatia cu banca Risc Management Marketing Clienti Tranzactii Produse Produse Vanzari Common Data Repository – One key differentiator for Oracle is the common data model. All data (from any system) can be stored in a single database which provides a single version of the truth (no more battles over who has the most current and accurate information). This can be accomplished with third party systems via a data warehouse. Service systems may include branch ATM’s. Sales systems may include branch sales systems. Istoric Tranzactii Profitabilitate

14 CLIENTI MANAGEMENT FURNIZORI REGULATORS ANGAJATI
CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF INTEGRATION HUB SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

15 Sucursale/Agentii (ghiseu) Mobile Banking Internet Banking (WWW) ATM
CLIENTI CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB Canale Interactiune Sucursale/Agentii (ghiseu) Mobile Banking Internet Banking (WWW) ATM Call Center Oracle 9iAS / 9iAS Wireless Edition Advanced Inbound / Outbound Collaboration Suite center MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

16 Managementul Relatiei cu Clientii
CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF Managementul Relatiei cu Clientii Marketing Management Produse Cunoastere Clientela Vanzari / Clienti Strategici Interactiune Clienti Oracle Oracle Marketing Online Oracle Sales Online Oracle TeleService Oracle iSupport Trading Community Architecture (TCA) SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

17 Sisteme Suport Oracle CLIENTI MANAGEMENT Financiar si Contabilitate
CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF Sisteme Suport Financiar si Contabilitate Resurse Umane / Salarizare Achizitii si Logistica Investitii Management Active Oracle Oracle Financials (GL, AP, AR, CE) Oracle Assets / Property Manager Oracle Human Resources / Payroll Oracle Projects Oracle Procurement / iProcurement Oracle Inventory SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

18 Analiza si Raportare Oracle CLIENTI Sisteme Suport Pentru Management
Informatii despre Clienti Segmentari Profitabilitate Management risc Scorecard-uri Bugetare si Previziuni Raportari Management Raportari Externe (BNR, MFin, etc.) Oracle Oracle Financial Services Applications (OFSA) Risk Management Performance Analyzer Transfer Pricing Budgeting and Planning Oracle Balance Scorecard Oracle Discoverer Oracle Data Mining CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

19 Sistem operational bancar
CLIENTI CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING Sistem operational bancar Corporate Banking Retail Banking Carduri Trezorerie Afaceri documentare etc. ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

20 Consolidare financiara si raportare
CLIENTI CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING Consolidare financiara si raportare Consolidare financiara inclusiv la nivel de grup Analiza de management financiar Raportari financiare la nivel de grup Oracle Oracle General Ledger Oracle Financial Analyzer Reporting Portal ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

21 Solutii Tehnologice Oracle CLIENTI Securitate Disponibilitate 24x7
CANALE DE INTERACTIUNE INTERNET & MOBILE BANKING, ATM SUCURSALE / AGENTII, TELEFON Solutii Tehnologice Securitate Disponibilitate 24x7 Arhivare Integrare Solutii Intranet ( , Doc Mgmt, Mesagerie, Fluxuri Proces) Portal Oracle 10g Database Server 10g Partitioning, 10g Advanced Security, 10g Real Application Cluster 10g Applications Server 10g AS Adapter Interconnect Collaboration Suite Gateways MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII CRM RETAIL BANKING CRM CORPORATE BANKING ANALIZA SI RAPORTARE SEGMENTARE SI ANALIZA BAZA DE CLIENTI PROFITABILITATE RISK MANAGEMENT BUGETARE SI PLANIFICARE RAPORTARI BNR, MF SISTEME SUPORT FINANCIAR ACHIZITII HR & PAYROLL INVESTITII MANAGEMENT ACTIVE IMOBILIARE MIJLOACE FIXE INTEGRATION HUB MANAGEMENT FURNIZORI DATAWAREHOUSE – CONSOLIDARE INFORMATII CLIENTI TRANZACTII CONTURI PRODUSE REGULATORS SISTEME CORE BANKING FRONT OFFICE BACK OFFICE ANGAJATI CONSOLIDARE CONSOLIDARE FINANCIARA RAPORTARE SI ANALIZA FINANCIARA PLATFORMA TEHNOLOGICA COMPLETA SECURITATE DISPONIBILITATE ACCES LA INFORMATIE PROTECTIE LA INCIDENTE SCALABILITATE

22 Principalii clienti Oracle din Industria Financiar Bancara…

23 Banca Naţională a României

24 Puterea nu e in IT “Technology is simply a vehicle for carrying out processes. The power of your company is contained in the processes themselves. The most valuable opportunities for establishing competitive differentiation are in how a product or service is created, sold, delivered, and supported.” – Jack Welch, former CEO of GE

25 Technology has been one of the key drivers of the global economy…The Internet has caused a technology revolution that, when history is written, will have a greater impact on change than the Industrial Revolution. William B. Harrison Jr.-Chairman&CEO Chase Manhattan

26


Descărcați ppt "Mediul inconjurator se schimba Deregularizarea serviciilor bancare Complexitate crescuta Viteza sporita= Crestere vitezei De tranzactionare Financial."

Prezentări similare


Publicitate de la Google