Îmbunătăţirea proceselor ( CMMI )

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Managementul Calității în Sănătate
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Noile campuri de lupta ale amenintarilor informatice
Clubul Prietenii Matematicii
NEVOIA UNEI AGENȚII DE misiune APME Ghiță rițișan ROMISCON 2018
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
Structura sistemelor de calcul (03-5)
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
MODELAREA SEDIMENARII
SALVAREA NATURII Vasile Oana Teodora Clasa XII-a B
Curs 4 Analiza structurii unei lucrări (de ce mi-a plăcut această lucrare?) Analiza conţinutului unei abordări în QA.
Cardul Electronic de Asigurări de Sănătate
Registrul Educațional Alternativ
SESIUNEA ANUALĂ DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE A STUDENŢILOR NORDTech 2019
Proiect „ÎMBUNĂTĂŢIREA CAPACITĂŢII ADMINISTRATIVE A
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
Materiale electrotehnice noi
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Transmiterea veştilor proaste
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
FURNIZOR INTEGRAT DE ENERGIE SI RESURSE ENERGETICE
Modele continue și Matlab Curs: F. Iacob Laborator: F. Iacob
Aurel Netin, Secretar de stat
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
Codul de guvernare corporativă
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Gestiunea blocajelor în Cloud
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Programare Avansata cu FPGA - 2
ARIES Transilvania Transilvania IT Cluster
PARTEA I UTILITARE DE SISTEM
Curs 4: Arhitectura unei Intreprinderi Digitale
Perspectivele bancassurance-ului
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
4.(Re)proiectarea propriu-zisă
Nivel, protocol, serviciu Modele de referinta Echipamente de retea
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
UNIVERSITATEA DE STAT DIN MOLDOVA Facultatea de ……………..
Au fost APLICATE ŞI centralizate răspunsurile din 1279 de CHESTIONARE completate de cetățeni
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
MOTORUL ELECTRIC Dispozitivul care exercită lucru mecanic atunci când consumă energie electrică.
Teorema retributiei.
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
METODA PROIECTULUI.
Reinventing Public Administration Processes
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
Cursul 10. SEO (Promovarea site-urilor web)
InstalSystem 5.
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
Dr. Nicolae Dănilă Preşedinte
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Statistical data and formation of students’ statistical analysis skills/Datele statistice și formarea competențelor de analiză statistică ale studenților.
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Autori: Cristian Silviu Mirescu – M.E.C.T. Mariana Robe – I.S.M.B.
Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău
Introducere în coaching cognitiv-comportamental
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

Îmbunătăţirea proceselor ( CMMI ) Student: Nicuţă Laura Grupa: 341 C5

Cuprins CMMI Nivelurile CMMI Îmbunătăţirea proceselor Concluzii Întrebări / Răspunsuri

CMMI CMMI = Capability Maturity Model Integration Definiţie: modalităţi de îmbunătăţire a proceselor prin care organizaţiile îşi îmbunătăţesc performanţa.

Nivelurile CMMI

Îmbunătăţirea proceselor OPTIMIZARE - existenţa unei bucle închise formată din execuţia procesului, măsurare şi îmbunătăţire continuă. Motto: “Adevăratele îmbunătăţiri sunt cele care reinventează procesele şi ne schimbă complet percepţia asupra lor”. Cuvinte cheie: “feedback”, “control” şi “îmbunătăţire”.

Îmbunătăţirea proceselor (2) Tehnici la nivel de organizaţie: identificarea “punctelor slabe” îmbunătățirea continuă a proceselor evaluarea performanţelor

Îmbunătăţirea proceselor (3) Datele - folosite pentru a efectua analize de cost/beneficiu Îmbunătăţirea proceselor - oferă rezultate stabile pe termen lung Rezultatele - utilizate continuu pentru optimizarea proceselor CMMI asigură organizaţiilor elementele esenţiale ale unui proces eficient.

Îmbunătăţirea proceselor (4) Se aplică pentru a ghida procesul îmbunătăţirii de-a lungul unui proiect, al unei divizii sau al unei întregi organizaţii. Se concentrează pe ingineria sistemelor şi a software-ului, dezvoltarea integrată a proceselor/ produselor, precum şi pe managementul furnizorilor.

Concluzii CMMI ajută la: integrarea funcţiilor organizaţionale, tradiţional separate fixează obiectivele procesului de îmbunătăţire şi priorităţile sale furnizează indicaţii pentru procese de calitate asigură un punct de referinţă pentru evaluarea proceselor curente.

Întrebări ?