Şcoala “Emil Racoviţă”- Oneşti

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

c. Activităţile de cerc pedagogic
Cap.1. Elemente de teoria transmisiei informatiei
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Proiectarea sistemelor digitale
Pentru copii si parinti
ELECTRONICĂ II Notiţe de curs Cursul nr. 8
Clubul Prietenii Matematicii
Determinarea divizorilor unui numar
-Algebra Relațională II-
In inima Ardealului Arieseni, 2014.
Fǎrǎ lacrimi de Crǎciun!
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Puterea și diplomația națională: abordarea tradițională
Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” FR01-KA aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.
Duminica a V-a din Postul Mare
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
RAPORT – Grădina Botanică -sănătate și mișcare-
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Proiectul “Semnele primaverii”
CREAREA DE LINK-URI.
Profesor IOAN AIACOBOAIE
Procesarea și optimizarea interogărilor
Facultatea de Informatică Universitatea “Al. I
GL 1 «Acces şi creşterea ratei de tranziţie în sistemul de educaţie şi formare profesională" Programarea 2014 – 2020 Progres 2013.
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Formata la sfarsitul ultimei ere glaciare, acum aproximativ de ani, cascada Minnehaha (Minnehaha Falls, din statul Minnesota, SUA) ar fi fost poate.
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
PROPRIETĂŢILE DETERMINANŢILOR
Evanghelia după Marcu Cap. 1 Cap. 2 Cine este Isus ?
Îmbunătăţirea proceselor ( CMMI )
HTML Formatare text.
Prezentări subiecte de cercetare
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Într-o zi, profesorul ne-a cerut să aducem la şcoală nişte cartofi cruzi şi o pungă de plastic. Ne-a spus să punem în punga de plastic câte un cartof.
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
DETERMINAREA PLANULUI Autor Prof. IOAN AIACOBOAIE Onești
S t r u c t u r i l i n i a r e  .
Untdelemnul cel binemirositor
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
ALGORITMI PENTRU SORTAREA UNUI VECTOR
DESCOMPUNERI ÎN FACTORI.
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
Şcoala Generală “Enea Grapini”
1. Vestiți puterea Lui Isus Voi, îngeri prosternați
Programe de studii liceale și de formare profesională
,,Civilizaţiile preistorice şi antice’’
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
care vor să demareze o afacere în mediul urban, cu fonduri europene
METODA PROIECTULUI.
Universitatea POLITEHNICA din București - Curs de 16 ore – Curs 9
1. Ce fericit sunt Că Tatăl din ceruri, Mi-a dat mulțime De dulci mângâieri; Multe minuni În Scriptură-am găsit, Dar cea mai mare-i: Isus m-a iubit!
Lectia “Binomul lui Newton” clasa a X-a
Credința în Isus IOAN 1-12.
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Saptamana “Scoala Altfel”
EXCURSIE TEMATICĂ Târgu-Jiu /Cluj/Sibiu Școala Altfel –Martie 2017
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
Structura sistemelor de calcul (02-3)
  Consultare publică cu privire la normele privind răspunderea producătorului pentru prejudiciul cauzat de un produs cu defect Constanta, 25 aprilie 2017.
GRUPA MICĂ BINECUVÂNTAREA GRUPELOR PENTRU O COMUNITATE MICI MARE.
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
Exemplu pentru arborele meu genealogic
TATUAJUL şi RISCURILE LUI
JUDECAREA BABILONULUI
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
Transcriere de prezentare:

Şcoala “Emil Racoviţă”- Oneşti REUNIUNEA U U şi INTERSECŢIA MULŢIMILOR Realizator: Profesor IOAN AIACOBOAIE Şcoala “Emil Racoviţă”- Oneşti

REUNIUNEA MULŢIMILOR

Operaţii cu mulţimi 1 Reuniunea Semnul operaţiei de reuniune este “U” Reuniunea a două mulţimi A şi B este o nouă mulţime formată din totalitatea elementelor celor două mulţimi scrise o singură dată. Exemplu Fie mulţimile A şi B : A= { 0; 1; 2; 3; 4; 5; } ; B= { 2; 4; 6; 8; } A U B= { 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 8; } A U B 1 2 6 A U B= {x/ xЄA sau xЄB} 5 4 3 8 Proprietăţi A U B = B U A A U (B U C) = (A U B) U C B A A U Ø = Ø U A = A

Operaţii cu mulţimi “∩” A= { 0; 1; 2; 3; 4; 5; } A ∩ B= { 2; 4; } B= { Intersecţia “∩” Semnul operaţiei de intersecţie este Intersecţia a două mulţimi A şi B este o nouă mulţime formată din totalitatea elementelor comune celor două mulţimi. Exemplu A= { 0; 1; 2; 3; 4; 5; } A ∩ B= { 2; 4; } B= { 2; 4; 6; 8; } A ∩ B= {x/ xЄA şi xЄB} Proprietăţi 1 2 6 A ∩ B = B ∩ A 5 4 3 8 A ∩ (B ∩ C) = (A ∩ B) ∩ C A ∩Ø = Ø ∩A =Ø A ∩ B B A

APLICAŢII A = { xЄN*/ 3≤x<15}; B={xЄN/ x=2k+1; x<18}; Fie mulţimile : A = { xЄN*/ 3≤x<15}; B={xЄN/ x=2k+1; x<18}; C={ xЄN / x=2k; 5<x≤20}. ►Srieţi elementele celor trei mulţimi. ►Efectuaţi operaţiile: ●AUB;AUC; BUC; ●A U B; ●A U C ●B U C ●(AUB) U (BUC)

SFÂRŞITUL DIAPORAMEI Realizator Profesor IOAN AIACOBOAIE ONEȘTI Iulie,august,2009 projean2002”@yahoo.com