Acceptarea cardurilor “ Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
INSTITUŢIILE DE CREDIT
Advertisements

Programul de training pentru jurnaliști
Modificarea şi completarea unor acte normative - OUG nr.114/2018
CARDURILE.
Educație financiară Internet banking.
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Business Information Systems
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Mai mult decat finantare, un pachet de servicii
PENTRU MEMBRII ASOCIAȚIEI „MOLDOVA APĂ-CANAL”
Cadrul SEPA in domeniul Cardurilor
BURSA DE VALORI BUCURESTI
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
F.G.C.R. I F N S.A..
Distribuit de.
Aurel Netin, Secretar de stat
Finanţarea IMM-urilor prin cardurile de plată
INFRASTRUCTURA DE ACCEPTARE A CARDURILOR 2006 SUB SEMNUL EMV!
Provocari si oportunitati in industria platilor
Conferinţele Finmedia Piaţa creditului
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Online Banking în România - cercetare eFinance
Creditul de retail: Tehnologii şi soluţii de optimizare
A.N.E.V.A.R. VALOAREA TRANZACTIEI VERSUS VALOAREA DE PIATA IN CAZUL FUZIUNILOR SI ACHIZITIILOR DE INTREPRINDERI Filip STOICA, presedinte A.N.E.V.A.R.
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
3D Secure Un standard care s-a impus cu autoritate în România,
? 1 Prezentare 2 Inceputurile distributiei a. Rolul;
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
Riscuri operationale - definitie
PIATA CREDITULUI IN ROMANIA – FAST FORWARD >>
Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor
Servicii de Comert Electronic
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Prim-viceguvernator al BNR BANCA NAŢIONALĂ A ROMÂNIEI
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
Business Information Systems
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
Ora de net Asociația Salvați Copiii
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Viitorul comertului electronic -si un pic din trecut-
Pachetele de cont curent dedicate segmentului de clienti Micro si PFA
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
Elena Apostolescu, FCCA
✔ ✔ Intrebarea 1 Ce este procedura MyAlert ?
SME INTL Pachetul tranzactional SME INTL, contine: CONTURI CURENTE
SME BASIC Pachetul tranzactional SME BASIC, contine: CONTURI CURENTE
TRANSACTIONAL BANKING
SME FULL Pachetul tranzactional SME FULL, contine: CONTURI CURENTE
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
Comisia Naţională a Pieţei Financiare
Dr. Nicolae Dănilă Preşedinte
prin Banca Transilvania
România şi migranţii 12 iunie 2014.
SME ADVANCED Pachetul tranzactional SME ADVANCED, contine:
Stadiul implementării POSDRU în 2008 Braila,
August 2009 LUNI MARŢI MIERCURI JOI VINERI SÂMBĂTĂ DUMINICĂ
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
“Banca Profesiilor Liberale” -Solutii financiare pentru medici-
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Anexa 1 Studiu de audienţă
Aspecte legale ale recuperarii creantelor de la populatie
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Constituirea Biroului de Credit
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
2005 – ANUL IMM-urilor BANCA TRANSILVANIA Bucuresti, 22 martie 2005.
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Transcriere de prezentare:

Acceptarea cardurilor “2006 - Anul cresterii… …Cantitative? …Calitative ?”

Ce mai e nou in acceptarea cardurilor? Peste 500.000 firme POSs 25.000 terminale +60%! +… alte cateva mii de terminale cu alte aplicatii

Banca Transilvania Terminale: Comercianti 1.400 9,7% cota de piata 2003 662 2004 1.360 2005 2.850/2.700 la comercianti Comercianti 1.400 9,7% cota de piata Locul 4 ATMs 356 Cota de piata 8,4%

Evolutii cote de piata BT

Factori cheie de crestere Activitatea de emitere Utilizarea cardurilor la comercianti 2004 - 5% ca nr. Tranzactii / 4% valoare 2005 – 11% ca numar de tranzactii si 7% valoare Credit cardurile Organizarea activitatii de acceptare Recrutarea comerciantilor Educare si monitorizare comercianti Campanii de activare si promovare la comercianti

Tendinte 2006 Crestere agresiva bazata pe canalele de vanzare clasice 80% 40.000 terminale Pret Calitate: Intervalul de plata Solutii diverse de conectare Suport on line Programe de educare si monitorizare Programe de loialitate Cresterea acceptarii pe canale alternative: parteneriate, distribution cards, etc.

Nou! Distribution cards: -carduri VB emise de BT -comerciant BT – Pharmafarm Cluj -plasare comenzi pe o aplicatie interna la comerciant -debitarea cardului pe o procedura de tip MO/TO (cu acceptul debitarii la emiterea cardului) Go Live – martie 2006

Nou! Proiect conectare POS-uri Mobishop la host BT: -peste 3000 POS-uri instalate la comercianti pentru reincarcare electronica a SIM-urilor pentru telefonie mobila -Mobishop – proiect de conectare a POS-urilor la hostul BT Pilot – februarie – martie 2006 Go Live – aprilie 2006

Intrebari?

Multumesc