Ideile din această prezentare le-am primit prin

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Duhul Sfânt și darurile Lui
Povestea lui Moș Crăciun
Împrumuturile. Neologismele – Recapitulare
CUM DUMNEZEULUI AM SUPRAVIETUIT COPILARIEI NOASTRE?
STATELE ŞI GRUPĂRIELE REGIONALE DE STATE
MARCO POLO.
Reducerea comportamentului violent ca predictor al unui comportament pro-social după executarea pedepsei privative de libertate Mihaela Săsărman Extras.
LA MULTI ANI.
In sfârşit o veste bună ...si prea târziu nu-i niciodată!
Să vorbim despre piața financiară ne-bancară
EVOLUŢII GEODEMOGRAFICE CONTEMPORANE. DIFERENŢIERI REGIONALE
Interpretarea onorată
Un program ASF dedicat copiilor.
Incluziune si valorizare sociala
SALVAREA NATURII Vasile Oana Teodora Clasa XII-a B
Investeşte în oameni ! Program cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –
„CE AU VĂZUT ÎN CASA TA?” Studiul 12, pentru 22 Iunie 2019.
Competența face diferența!
Transmiterea veştilor proaste
De ce sărbătorim Paştele
ÎMPREUNĂ PENTRU TOLERANŢĂ
SALATĂ DE FRUCTE LEGILE LUI MURPHY (1)
Un fragment dintr-un proces
Co-Creation of Value in IT Service Processes using Semantic MediaWiki
TIMPUL, FORȚA SUPREMĂ A EXISTENȚEI
Campania Globală pentru Educație
Cum să transmitem valorile generației următoare
SĂPTĂMÂNA DE RUGĂCIUNE A TINERILOR MARTIE 2018
Într-o zi, profesorul ne-a cerut să aducem la şcoală nişte cartofi cruzi şi o pungă de plastic. Ne-a spus să punem în punga de plastic câte un cartof.
1. În prezența Ta eu vin, Doamne ascult-al meu suspin
Conf. univ. dr. Paul COCIOC
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
Simulare de examen Psihologie medicală
Să știi mai multe, să fii mai bun
Gabriel Garcia Marquez
Reînvie Speranța 7 Iubire și protecție Finanțele Familiei SET SERIA
MAXIME.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
UNITATEA ÎN FAMILIE Studiul 7 pentru 18 Mai 2019.
Vrei sa vezi de ce sunt capabil ?
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
Înţelege diabetul, preia controlul!
Problemele reglementării asociațiilor de asigurări în Ungaria
Your Text Here STIATI CA un component esential
Florile Bune pentru dezvoltarea unei afaceri si pentru cresterea randamentului angajatilor.
B U G E T U L F A M I L I E I ȘCOALA GIMNAZIALĂ, NR.1, MOISEI
Aşa – au trecut chiar mii de ani Şi noi vom trece toţi ca gândul,
METODE INTERACTIVE DE GRUP
FEMEIA VERITABILĂ.
Filozofia batranetii George Carlin
CAMPANIE PENTRU EFICIENȚA ENERGETICĂ
Caracterizare economico-geografică
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Cum se face un Volkswagen
Mesaje de.
Zilei Mondiale de Luptă Împotriva Rabiei
Se numea Fleming şi era un agricultor scoţian sărac.
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Curs 4 Valoarea atribuită muncii. Comportamente contraproductive
Probabil ca nu vei crede in asta, dar sfatul este minunat!
Raportul Grupului de Lucru 3
Student Leadership Conference Budapesta, 2015
ﻙ Adevărul despre Ciocolată.
Transcriere de prezentare:

Ideile din această prezentare le-am primit prin e-mail Ideile din această prezentare le-am primit prin e-mail. Am făcut câteva adaptări, şi vi le trimit şi vouă, pentru a vă ajuta pe drumul către o viaţă împlinită... Cristian Carstoiu

Nevoile primare ale oamenilor se consideră a fi: Sănătatea Banii (prin intermediul cărora obţinem alimente, adapost, îmbrăcăminte şi distracţii) Dragostea

Unul din modurile de a atinge aceste obiective este să fii bogat şi prosper.

După cum există oameni bogaţi şi oameni săraci, tot aşa, există ţări bogate şi ţări sărace.

Diferenţa între ţările sărace şi ţările bogate nu constă în vechimea lor.

Aceast fapt poate fi dovedit dacă dăm ca exemplu ţări precum India sau Egiptul, care există de mii de ani, dar sunt sărace.

Spre deosebire de acestea, sunt ţări ca Australia sau Noua Zeelandă, care până în urmă cu mai puţin de 150 de ani erau necunoscute, iar astăzi sunt ţări dezvoltate şi bogate.

Diferenţa între ţările bogate şi cele sărace nu este legată de resursele naturale pe care acestea le posedă.

De exemplu, Japonia, care are un teritoriu mic şi muntos, care nu este deloc potrivit nici agriculturii şi nici creşterii vitelor, şi nici nu are petrol sau minereuri, dar este a doua putere economică mondială.

Teritoriul său este ca o mare fabrică plutitoare care importă materie primă din toată lumea, o prelucrează, iar produsul rezultat este exportat apoi în toată lumea, şi uite aşa, se acumulează bogăţia…

Mai avem şi exemplul Elveţiei, tară fără acces la mare, dar care deţine una din cele mai mari flote maritime din lume. Care nu are cacao, dar are ciocolata cea mai bună din lume. Care în puţinii ei kilometri pătraţi creşte vite şi permite cultura doar 4 luni pe an, deoarece în restul timpului este foarte frig. Care are cele mai bune produse lactate din Europa. Si care, ca şi Japonia, nu are materii prime, dar exportă produse de o calitate greu de întrecut. O ţară pe care siguranţa, ordinea şi munca au transformat-o în “casa de bani” a lumii…

…şi nu este nici inteligenţa oamenilor cea care face diferenţa între bogăţie şi sărăcie…

Aceast fapt este demonstrat de studenţii din ţările sărace care studiază în ţările bogate şi obţin rezultate excelente în educaţia lor.

Un alt exemplu poate fi văzut la managerii din ţările occidentale care ne vizitează ţara. Vorbind cu ei ne putem da seama că nu există nici o diferenţă intelectuală notabilă.

În sfârşit, putem spune că nici rasa nu face diferenţa între bogaţi şi săraci...

În ţările Europei Occidentale putem vedea cum “leneşii” (hispanici sau africani) demonstrează că ei sunt forţa productivă în aceste ţări.

Şi atunci? Ce face diferenţa?

oamenilor face diferenţa. ATITUDINEA oamenilor face diferenţa.

Studiind comportamentul persoanelor din ţările bogate, descoperim că marea parte a populaţiei respectă următoarele reguli (ordinea nu este importantă):

1. Etica 2. Ordinea şi curăţenia 3. Integritatea şi cinstea 4. Punctualitatea 5. Resposabilitatea

10. Efortul pentru a face economii şi cheltuiala cu chibzuinţă 6. Dorinţa de perfecţionare 7. Respectul pentru legi şi regulamente 8. Respectul pentru drepturile celorlalţi 9. Dragostea pentru muncă 10. Efortul pentru a face economii şi cheltuiala cu chibzuinţă

Are România nevoie de alte legi? Nu ar fi oare de ajuns să respectăm cu toţii aceste 10 reguli simple?

În ţările sărace, numai o mică parte (nesemnificativă) din populaţie se conduce după regulile acestea în viaţa de zi cu zi.

Suntem săraci pur şi simplu din cauza atitudinii noastre. Nu suntem săraci din cauză că ţara noastră n-are resurse naturale sau fiindcă natura este crudă cu noi… Suntem săraci pur şi simplu din cauza atitudinii noastre.

Ne lipseşte caracterul pentru a ne comporta după aceste principii de bază ale funcţionării societăţii.

Dacă vom aştepta ca Guvernul să ne rezolve problemele noastre, vom aştepta toată viaţa.

O atenţie deosebită acordată faptelor noastre, împreună cu schimbarea de atitudine pot semnifica intrarea ţării nostre pe drumul progresului şi bunăstării.

Împreună vom putea modela o ţară mai bună. Valorile acestea vor anima fiecare proces de schimbare pe care îl impulsionăm, fiecare obiectiv care-l vom atinge, şi în principal stilul de viaţă care-l vom avea. Împreună vom putea modela o ţară mai bună.

să hoinărească prin Internet, Daca vei returna sau vei şterge acest e-mail, nu îţi va muri câinele sau pisica, nu te vor da afară de la serviciu şi nici măcar nu vei avea 7 ani îngrozitori. Dar dacă îţi doreşti un alt viitor, mai bun, pentru tine şi copiii tăi, lasă fişierul acesta să hoinărească prin Internet, astfel încât mai mulţi oameni să se poată gândi în mod serios la aceste idei.