FUNCŢIILE TRIGONOMETRICE ŞI RELAŢIILE DINTRE ELE

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
ALFABETUL VESEL AL CLASEI PREGĂTITOARE
Advertisements

26 SEPTEMBRIE- ZIUA EUROPEANĂ A LIMBILOR
Vasile Alecsandri Boris Crăciun Călin Gruia
ŞCOALA 6 TRADIŢIE ŞI PERFORMANŢĂ
Bazele Tehnologiei Informaţiei Curs 7
Algoritmii Dijkstra si Bellman-Ford pentru determinarea costului minim
Clubul Prietenii Matematicii
aplicaţie Legile lui Kirchhoff
INFORMAŢII GENERALE Asociaţia ADIVEST este persoană juridică română de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, nonsindicală şi nonsectantă, constituită.
ÎMREI “ LUMTEH’’ asigură funcționarea stabilă a instalațiilor electrice de iluminat public din mun. Chișinău. Pentru serviciile de întreținere a sistemului.
CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ UNIVERSITARĂ
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” FR01-KA aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
CONSTRUCTUVISMUL.
GATEWAY ARCH de Valer Pop Bibliografie: Jurnalul casei mele
Regimul dinamic (continuare)
Abordarea cognitivă a personalităţii. George Kelly ( )
MODELAREA SEDIMENARII
Railway PRO Investment Summit , București 2016
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
FORMULE DE CALCUL PRESCURTAT
ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,SFÂNTUL ANDREI’’ BRĂILA
Școala Gimnazială ”Octavian Goga” – Rășinari
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
CRITERII DE REPARTITIE
“Cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii mei imi sunt energia mea .”
TRUNCHIURI DE PIRAMIDĂ
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!
CONFERINTA “ROMANIA IN TABLOUL DE BORD EUROPEAN” 13 MAI 2013
CRITERII DE REPARTITIE
O abordare „constructivistă” a Teoremei celor trei perpendiculare
1. Secțiuni în piramidă 2. Trunchiul de piramidă 3. Aplicație.
Modele continue și Matlab Curs: F. Iacob Laborator: F. Iacob
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii, pentru UNIVERSITATEA ROMÂNO-AMERICANĂ DIN BUCUREŞTI Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC.
Bazele Tehnologiei Informaţiei Curs 5
Gheorghe Zamfir - Folcloriana
Conf. univ. dr. Paul COCIOC
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto
Şcoala Generală “Enea Grapini”
Despre proiect și participanți. Cum am făcut? Ce am obținut?
Le traditions culinaires en france
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT ”REDUCEREA RISCULUI LA INUNDATII IN BH IALOMITA AVAL DE ACUMULAREA PUCIOASA – COMPONENTA I BH IALOMITA.
Au fost APLICATE ŞI centralizate răspunsurile din 1279 de CHESTIONARE completate de cetățeni
METODĂ MODERNĂ DE DIAGNOSTICARE GEOMETRICĂ A CĂII
Şcoala Generală “Enea Grapini”
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
Geometria şi algebra sunt două surori?
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
Universitatea POLITEHNICA din București - Curs de 16 ore – Curs 2
Săptămâna Europeană a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii
Rene Descartes şi contribuţia sa în matematică
Cursul 7: Memorarea şi managementul informațiilor economice
Mariana Marin prezintă.
Lectia “Binomul lui Newton” clasa a X-a
Cel mai important poet postbelic
EXCURSIE TEMATICĂ Târgu-Jiu /Cluj/Sibiu Școala Altfel –Martie 2017
Unitatea de învățare Biotopul, biocenoza, ecosistemul
OPTICA GEOMETRICĂ Lentile şi sisteme de lentile
Cum se face un Volkswagen
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Pregatirea IMM pentru integrarea europeana
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Geometrie clasa a VII-a
Kalokagathia 18 DECEMBRIE 2007
CONFERINŢA ECONOMICĂ NAŢIONALĂ
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Transcriere de prezentare:

FUNCŢIILE TRIGONOMETRICE ŞI RELAŢIILE DINTRE ELE prof. Stefanescu Marian Calin Liceul Tehnologic “Dorin Pavel” Alba Iulia

Triunghiul dreptunghic este acel triunghi care are un unghi drept (π/2 radiani sau 90°) . B C A IPOTENUZA – este latura care se opune unghiului drept (AB),fiind si latura cea mai mare a triunghiului dreptunghic, CATETELE - sunt acele laturi ale triunghiului care formeaza unghiul drept (AC, BC)

B C A SINUSUL ASOCIAT UNUI UNGHI: este definit ca fiind raportul dintre lungimea catetei opuse unghiului respectiv şi lungimea ipotenuzei dintr-un triunghi dreptunghic. B COSINUSUL ASOCIAT UNUI UNGHI: - este definit ca fiind raportul dintre lungimea catetei alăturate unghiului respectiv şi lungimea ipotenuzei dintr-un triunghi dreptunghic . C A

B C A TANGENTA ASOCIATA UNUI UNGHI: - este definita ca fiind raportul dintre lungimea catetei opuse unghiului respectiv şi lungimea catetei alăturate dintr-un triunghi dreptunghic. C A COTANGENTA ASOCIATA UNUI UNGHI: este definita ca fiind raportul dintre lungimea catetei alăturate unghiului respectiv şi lungimea catetei opuse dintr-un triunghi dreptunghic.

30 45 60 90 sinA 1/2 √2/2 √3/2 1 cosA tgA 1/ √3 √3 ∞ ctgA

Formula fundamentală a trigonometriei: