TIMPUL, FORȚA SUPREMĂ A EXISTENȚEI

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Proiectul vietii si asigurarile de viata
Advertisements

Noua Generație Când și cum se face predarea de stafeta?
LĂSAŢI COPILAŞII SĂ VINĂ LA MINE ACELOR CA EI VA FI ŢARA DE SUS LĂSAŢI COPILAŞII SĂ VINĂ LA MINE AŞA A ZIS ISUS.
Povestea lui Moș Crăciun
A fost odată o fetiţă căreia i se spunea Norişor pentru că privea mereu norii.
"De la joc ....la educaţie financiară".
Adunarea numerelor naturale
1. Când El va veni, Poate fi dimineaţă, Când zorii răsar Peste neguri şi ceaţă; Isus va veni, Limpezind toată zarea, Orice ochi va vedea Slava Sa!
Nicolae Labis.
REGULAMENTUL MICULUI ECOLOGIST
O, ce valuri, de-ndurare Când despre Tine eu aud,
Este Exact Ora 20:27.
Şomerul…..
Reconstituirea cadrului legal și ceremonial al relației dintre Yahweh și Israel Exod 34:10-40:33.
Spune Talmud-ul: “Un vis neinterpretat e ca o carte necitită.”
ABATIA SAINT MICHEL-MINUNEA DIN LARGUL OCEANULUI
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
Incluziune si valorizare sociala
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,SFÂNTUL ANDREI’’ BRĂILA
Ideile din această prezentare le-am primit prin
Ileana Vulpescu.
Transmiterea veştilor proaste
...într-un colțișor al Terrei...
“Cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii mei imi sunt energia mea .”
ÎMPREUNĂ PENTRU TOLERANŢĂ
Evanghelia după Marcu Cap. 1 Cap. 2 Cine este Isus ?
Un fragment dintr-un proces
Campania Globală pentru Educație
Neprihănire, credință și faptele Legii Galateni 2:15-21
Nu este o lecție de istorie
SĂPTĂMÂNA DE RUGĂCIUNE A TINERILOR MARTIE 2018
Într-o zi, profesorul ne-a cerut să aducem la şcoală nişte cartofi cruzi şi o pungă de plastic. Ne-a spus să punem în punga de plastic câte un cartof.
1. Mi-e așa de dor, De Tatăl meu Ce mult aș vrea, S-ajung in cer Mi-e așa de dor, să Îl privesc Și să Îi spun: Ce mult Îl iubesc.
Studiu de caz: Sarmizegetusa Prof. Tănase Cristina Elena
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Aquarelles de Marcel REYNAERT.
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
1. Doamne sunt Al tău elev Mă primește-n clasa ta N-am stilou, N-am nici caiet Dar scriu pe inima mea.
Cele 3 blonde si comisarul
Te I n t e r e s e a z ă Avansare Manuală !.
Gabriel Garcia Marquez
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
MAXIME.
Prof. Stănărîngă Carmen Scoala cu cls I-VIII Ghidici, jud. Dolj
Invatarea centrata pe elev
Câinele CREDINŢA.
Nu prin număr vom învinge Scopul nu ni-l vom atinge Dacă Domnul nu e cu noi! Biruinţa este dată Celor ce smeriţi îl caută Şi se-ncred în El la nevoi.
Armele Vietii tale . Din intelepciunea iudaica.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
INVIDIA DAN PURIC Azi e vineri, 11 octombrie 2019 Acum este ora 15:27.
Aşa – au trecut chiar mii de ani Şi noi vom trece toţi ca gândul,
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Credința în Isus IOAN 1-12.
Filozofia batranetii George Carlin
Zidiţi Casa! Eu Mă voi bucura de lucrul acesta şi voi fi proslăvit, zice Domnul Hagai 1:1-2:23.
Biruinţa prin Hristos.
1. Fericirea viitoare De ce-o cauți Pe pământ
Viața din belșug în Hristos
Se numea Fleming şi era un agricultor scoţian sărac.
Mediul antreprenorial in România
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Probabil ca nu vei crede in asta, dar sfatul este minunat!
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Perle de la Jocurile Olimpice
Transcriere de prezentare:

TIMPUL, FORȚA SUPREMĂ A EXISTENȚEI BĂISAN RĂZVAN IOAN CLASA a V -a A   Eu cred că timpul nu există, e doar distanța dintre noapte și zi. E viteza cu care ne măsurăm gândurile. Ne naștem întâmplător într-o zi, un anotimp, un an și primim un nume pentru a ne trăi timpul. Singura diferență e cum ni-l trăim. ReGala Ferdinand 2015

Amprenta trecutului asupra viitorului Ciulină Ramona- Maria clasa a VIII-a A Cu toții înaintăm în varstă, fie că ne dam seama sau nu. Privim în oglindă spunand-“Sunt atât de tânăr! Mereu voi fi! Am o viață întreagă înainte !”, însă nu realizăm că totul este trecător, în special tinerețea. Oare cine nu s-a întrebat măcar o dată, indiferent de varstă –“Eu de ce trebuie să învăț? De ce trebuie să mă port frumos cu cei din jur? De ce trebuie să îmi ascult parinții? Cu ce mă vor ajuta toate aceste lucruri?” ReGala Ferdinand 2015

Viitorul Gheorghiță Andreea Clasa a VI-a B Ca toţi copiii din lume, mai ales din ţară, îmi doresc acelaşi lucru, ca şcoala sa fie mai uşoară. Însa eu, consider că privesc dintr-o altă perspectivă lucrurile. M-am născut în Bucureşti iar la vârsta de cinci ani, am plecat în Belgia deoarece tatăl meu a primit un post la Uniunea Europeană. Timp de trei ani am învaţat acolo. Toată lumea ştie că, în străinătate programa este diferită şi totul se învaţă prin joacă, sau prin activitaţi educative. ReGala Ferdinand 2015

Amprenta trecutului asupra viitorului prin ochii mei Gălăţanu Mariela Rodica Clasa a V a B Când mă gândesc la trecut, mă gândesc, în primul rând, la cum îmi modelează acesta prezentul şi viitorul. Viaţa are, pentru mine, conotaţia unei case. Trecutul este începutul casei, însă pe măsură ce îmbătrânim, trecutul devine tot mai consistent. La această casă lucrăm permanent, ştiind de unde am început şi unde suntem, dar necunoscând momentul punerii acoperişului ReGala Ferdinand 2015

ReGala Ferdinand 2015

ReGala Ferdinand 2015

ReGala Ferdinand 2015