Povestea siglelor auto

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Advertisements

A fost odată o fetiţă căreia i se spunea Norişor pentru că privea mereu norii.
-Algebra Relațională II-
SUNĂ BIBLIA-N GLAS TARE, PE USCAT CA ŞI PE MARE; /:V-ADUNAŢI TOŢI, LAOLALTĂ, CERCETAŢI SCRIPTURA TOATĂ, VOI, VOI, VOI, FRAŢILOR!:/
Ce cred Adventiştii de Ziua a Şaptea
Simbolurile de Stat ale Republicii Moldova
STATELE ŞI GRUPĂRIELE REGIONALE DE STATE
10 cei mai faimosi copaci lume. 10 cei mai faimosi copaci lume.
BMW M6 TENSION.
:47:25 teste teste teste.
Spune Talmud-ul: “Un vis neinterpretat e ca o carte necitită.”
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
GATEWAY ARCH de Valer Pop Bibliografie: Jurnalul casei mele
Interpretarea onorată
Idei de afaceri si Modele de management:
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
Constantin Alexandru Sebastian
Ideile din această prezentare le-am primit prin
O PROPUNERE DE DEFINIŢII DE TERMENI DIN TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI
1 2 3 X O Tabela de scor Clic aici dacă X câştigă
LAS VEGAS HOTELURI Hotelurile-cazinouri din Las Vegas sunt tematice şi recrează ambianţa şi decoraţiunile originale..
Capitolul 32 Elihu se mânie de tăcerea prietenilor lui Iov.
SALATĂ DE FRUCTE LEGILE LUI MURPHY (1)
PORTMEIRION - LOCUL EXOTIC DIN TARA GALILOR
Cuibul randunicii Castel în stil neo-gotic. Construit în la ordinul baronului german Steinhel.
LIMBAJUL FLORILOR În secolul al XVII-lea, Regele Charles al II-lea al Suediei aducea din Persia în Europa arta limbajului florilor. Un buchet de flori.
Lucruri inedite.
Liceul Tehnologic”Ion Nistor” Chetroi Elena clasa a X-a A
Un vrăjmaș al credinciosului
Cum să transmitem valorile generației următoare
Nu este o lecție de istorie
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
Cromoterapie.
MAXIME.
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
UNITATEA ÎN FAMILIE Studiul 7 pentru 18 Mai 2019.
Câinele CREDINŢA.
MUSEUM CORPUS de Valer Pop Sursa:
Un taran îsi cumpara un Mercedes din noua clasa E, direct de la Daimler Benz AG. Dar se simte foarte deranjat de toate cheltuielile aditionale ale accesoriilor.
Vrei sa vezi de ce sunt capabil ?
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Sf. Petru si Pavel Ce spune numele despre tine Care sunt sarbatoritii
Albrecht Dürer Si patratul lui magic.
Înţelege diabetul, preia controlul!
Dinţi sănătoşi pentru un organism sănătos
Your Text Here STIATI CA un component esential
Ce cred Adventiştii de Ziua a Şaptea
CELE MAI SCUMPE OBIECTE DIN LUME de Valer Pop Bibliografie:
Dacă Tudor Gheorghe ar fi fost manelist şi l-ar fi cunoscut pe Remus Truică, probabil că în loc de „cântec oltenesc” ar fi existat „cântec şmecheresc”,
METODE INTERACTIVE DE GRUP
ARCUL DE TRIUMF de Valer Pop Bibliografie:
EVANGHELIA VEŞNICĂ Studiul 10 pentru 9 martie 2019.
Biruinţa prin Hristos.
Un cintec japonez faimos -Rimi Natsukawa –
Ziua Mondială a Diabetului 14 noiembrie
Cum se face un Volkswagen
NICOLAE NICOLAE IORGA IORGA.
prof. Valer Pop Şc.Gen.”Enea Grapini” Şanţ, Bistriţa-Năsăud
Geometrie clasa a VII-a
GRUPA MICĂ BINECUVÂNTAREA GRUPELOR PENTRU O COMUNITATE MICI MARE.
Cardul Anti-Radiatii, cel mai bun din lume!
Marile alianţe politico-militare din lume
CERCETASIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIATA!
Transcriere de prezentare:

Povestea siglelor auto Derulare automată sau click

Fiecare brand auto are istoria lui şi fiecare siglă îşi are originea ei. AutoMarket vă dezvăluie, în ordine alfabetică, cum a luat naştere fiecare siglă auto. Aşa cum e normal şi probabil vă închipuiaţi, toate mărcile de automobile au în spate o poveste; siglele poartă şi ele o adevărată istorie a simbolurilor..

Crucea roşie şi şarpele

Crucea roşie şi şarpele care decorează sigla Alfa Romeo reprezintă emblema oraşului de reşedinţa a mărcii – Milano. Crucea aminteşte de Cruciade, iar figurina care este mâncată de şarpe reprezintă un sarazin.

4 inele = 4 companii

Cele patru inele care alcătuiesc sigla Audi reprezintă cele patru companii din consorţiul Auto-Union din 1932. Acestea erau DKW, Horch, Wanderer şi Audi. După război, numele Audi (care în latină înseamnă „a auzi") a dispărut, însă în 1965 şi-a făcut din nou apariţia, folosind ca logo cele patru inele. Numele Audi este totodată varianta latinizată a lui Horch, care în germană înseamnă tot „a auzi".

elice de avion

Medalionul BMW reprezintă o elice de avion în mişcare, albastrul semnificând cerul. Aceasta deoarece BMW (Bayerische Motoren Werke – Uzinele de motoare din Bavaria) a construit motoare pentru avioanele militare germane în Al Doilea Război Mondial.

“dinţii” de pe roţi

Simbolul ales de Andre Citroen pentru automobilele sale provine de la activitatea de început a acestuia în industria auto. Citroen a început prin a construi roţi de transmisie, cele două V-uri răsturnate reprezentând "dinţii" de pe roţile respective.

Căluţul cabrat = emblema

Căluţul cabrat purtat astăzi de maşinile Ferrari a fost la început emblema unui faimos pilot italian de avioane din Primul Război Mondial, Francesco Baracca, decedat în misiune. Părinţii acestuia l-au convins pe Enzo Ferrari să adopte pe maşinile sale de curse simbolul fiului lor.

Harold Wills, mâna dreaptă a lui Henry Ford, câştigase bani în tinereţe tipărind cărţi de vizită, iar când Henry se afla în căutarea unui logo pentru marca lui de automobile în 1903, Wills s-a pus pe treabă. Tipul de literă de pe sigla Ford este acelaşi folosit de Wills pe cărţile de vizită. Ovalul a apărut în 1912, iar fondul albastru în 1927, odată cu lansarea noului Model A.

Logo-ul Lamborghini este simplu de descifrat: este vorba de un taur dezlănţuit fiindca Ferruccio Lamborghini iubea coridele. Acest lucru reiese nu numai din logo, ci şi din numele purtate de automobilele Lamborghini de-a lungul timpului. Aproape toate au purtat numele unor tauri celebri sau ale unor rase nobile de tauri.

Literele îngemănate din partea de sus a siglei sunt iniţialele fondatorului Lotus, Anthony Colin Bruce Chapman. Nu se ştie de ce a ales numele Lotus pentru compania sa. Fondul verde este celebra nuanţă British Racing Green, purtată de maşinile de curse britanice, iar fondul galben simbolizează zilele însorite pe care Chapman le dorea pentru compania sa.

La fel ca în cazul Alfa Romeo, sigla Maserati reprezintă oraşul de reşedinţă al mărcii. Tridentul este simbolul tradiţional al oraşului Bologna, locul unde se construiau înainte automobilele Maserati.

Logo-ul Mazda a fost realizat de Rei Yoshimara, un renumit creator de imagine pentru corporaţii, V-ul reprezentând o pereche de aripi întinse. Pentru Mazda, acestea simbolizează "creativitatea, simţul misiunii, delicateţea şi flexibilitatea caracteristice mărcii".

Steaua în trei colţuri reprezintă dominaţia Mercedes-Benz asupra uscatului, mării şi aerului. A apărut pentru prima dată în 1909 pe un Daimler, în 1926 fiind adăugată cununa de lauri pentru a marca unirea cu Benz. Sigla actuală, steaua într-un cerc, a fost folosită prima dată în 1937.

Cele trei diamante (sau trei romburi) ale siglei Mitsubishi reprezintă elicea unui vapor, amintind de activitatea de început a constructorului nipon.

Leul de pe sigla Peugeot provine de la emblema oraşului Belfort, loc unde a fost construit unul dintre primele modele Peugeot. Autorul emblemei oraşului, Bartholdi, este unul şi acelaşi cu sculptorul care a realizat Statuia Libertăţii din New York.

Emblema Porsche este în mare parte identică cu cea a oraşului Stuttgart, construit pe locul unei ferme de armăsari – de unde şi calul de pe siglă. Coarnele de cerb şi dungile roşii-negre provin de la steagul Regatului Wurtemberg (actualmente landul Baden-Wurtemberg).

Rombul Renault a fost la început doar o emblemă amplasată pe capotă. În spatele ei se află claxonul, iar din 1922 centrul siglei a fost tăiat, pentru a permite sunetului să pătrundă. A început cu o formă circulară şi a devenit romb în 1924.

Subaru a fost prima marcă japoneză care a folosit un nume derivat din limba japoneză. Se referă la un grup de şase stele din constelaţia Taurus, cunoscute în japoneză şi sub numele de "mutsuraboshi". Este vorba de Pleiade.

Sigla Toyota conţine trei elipse care reprezintă inima clientului, inima produsului şi progresul tehnologic şi oportunităţile nelimitate ale viitorului. În japoneză, „Toyo” semnifică abundenţă, iar "ta" înseamnă orez. În unele culturi asiatice, cei binecuvântaţi cu o abundenţă de orez sunt binecuvântaţi cu multă bogăţie.

Povestea siglei Volkswagen este simplă Povestea siglei Volkswagen este simplă. Aceasta conţine literele V şi W: „volks" înseamnă "a poporului", iar "wagen" – "maşina".

Volvo înseamnă "eu merg" în latină, iar cercul mărginit de o săgeată este semnul convenţional pentru fier – bogăţia cea mai cunoscută a Suediei. Cercul şi săgeata reprezintă scutul şi săgeata lui Marte, la rândul lor simboluri pentru fier.

DĂ UN CLICK ŞI VIZITEAZĂ ACUM! http://geocities.com/ihapca2002 SFÂRŞIT SFÂRŞIT