Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor"— Transcriere de prezentare:

1 Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor

2 Piaţa cardurilor în România
Creştere mult mai rapidă decât în alte ţări cu pieţe mature Volumul tranzacţiilor pe carduri MasterCard şi Maestro a depăşit 5 miliarde USD Evoluţie firească de la carduri de debit la carduri de credit şi co-branded Cardurile co-branded prind extrem de bine şi au un nivel de utilizare crescut în rândul posesorilor Evoluţie rapidă a comerţului electronic în urma lansării 3D Secure – MasterCard SecureCode (cinci bănci majore au adoptat standardul 3D Secure)

3 Noile tendinţe pe piaţa cardurilor
Tehnologie Carduri cu hologramă pe banda magnetică Aplicaţii suplimentare ale cardurilor cu chip SEPA – avantaje pentru bănci şi utilizatori Plăţi fără contact – MasterCard PayPass Design Forme şi texturi noi Emitere imediată Personalizare Co-branding şi afinitate

4 Cardurile Holomag Cardurile cu holograma integrată pe banda magnetică de pe verso Alocă mai mult spaţiu pe faţa cardului pentru elementele de design şi de identificare a băncii Oferă un nivel sporit de securizare pentru cardurile cu bandă magnetică Noua bandă magnetică cu hologramă nu poate fi copiată

5 Cardurile cu chip Cardurile cu chip nu sunt o simplă evoluţie tehnologică a instrumentelor de plată electronică Avantaje concrete Mai bună siguranţă şi prevenirea fraudei Autorizare offline – economii semnificative băncilor la costurile cu telecomunicaţiile, în condiţiile menţinerii siguranţei plăţilor Optimizarea sistemelor de procesare Extinderea segmentelor de potenţiali clienţi (clienţi tineri, adolescenţi) Stocarea în siguranţă a informaţiilor confidenţiale Întreţinerea unei relaţii directe cu posesorul de card (programe de CRM)

6 SEPA Importantă pentru România din perspectiva apropiatei aderări la Uniunea Europeană Aduce avantaje concrete posesorilor de carduri atunci când acestea sunt folosite în zona Euro Menţinerea costurilor uniforme pentru tranzacţiile cross border în zona EURO Maestro – propunerea MasterCard pentru implementarea SEPA Oferă posesorilor de carduri Maestro aceeaşi experienţă de utilizare în toate ţările SEPA Acces şi tratament unitar pentru posesorii de carduri în toate pieţele, susţinând concurenţa corectă şi eficientă la nivel internaţional Infrastructura susţine evoluţia pieţei europene a plăţilor electronice către o mai bună competitivitate prin reducerea costurilor şi o productivitate mai ridicată

7 SEPA Maestro este principala marcă de debit din Europa – one stop shop pentru SEPA Confort şi flexibilitate în implementare Economii substanţiale date de volumul de tranzacţii şi acceptarea internaţională Abordare pragmatică a implementării 100% bazat pe PIN Produs capabil să susţină evoluţiile viitoare ale pieţei europene de plăţi electronice

8 MasterCard PayPass MasterCard PayPass este aplicaţia de plată contactless a MasterCard, care oferă posesorilor de carduri o metodă mai simplă şi mai rapidă de plată Tehnologia PayPass se bazează pe standardele tehnologice globale ISO/IEC 7816 şi ISO/IEC ale frecvenţelor radio MasterCard PayPass este ideală pentru locaţiile unde plăţile rapide sunt esenţiale: restaurante fast-food Benzinării cinematografe puncte de acces pe autorute

9 Unde este disponibilă MasterCard PayPass?
Tehnologia PayPass este disponibilă acum în Statele Unite, ca urmare a mai multor procese pilot realizate în 2003 şi 2004 Regal Entertainment Group, cel mai mare operator de cinematografe din lume Sheetz 7-Eleven, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de proximitate din Statele Unite MasterCard poartă discuţii cu băncile şi comercianţii şi din câteva ţări europene, inclusiv în Marea Britanie, Turcia, Germania şi Spania

10 Avantaje pentru posesorii de carduri
PayPass oferă: Un control mult mai mare decât în cazul numerarului O metodă mai rapidă şi o cale mai uşoară de plată Un sentiment de siguranţă, deoarece cumpărătorii nu dau cardul din mână nici o clipă, în decursul derulării tranzacţiei

11 Avantaje pentru emitenţi
PayPass ajută băncile emitente să: Crească volumul brut al tranzacţiilor, prin atragerea plăţilor către tranzacţiile cu cardul Deschidă noi oportunităţi de acceptare pentru locaţiile unde se cer plăţi rapide Sporească loialitatea posesorilor de cont faţă de programele lor de card

12 Servicii de Personalizare a Cardurilor
Cardurile devin un punct de diferenţiere pentru emitenţi Băncile îşi diversifică portofoliul de produse Creşte rata de cereri privind emiterea cardurilor şi numărul şi volumul cheltuielilor Cardurile se adresează unor segmente de consumatori foarte diverse Posesorii de carduri au la îndemână cele mai inovatoare servicii

13 Patru arii de interes… Emitere imediată Personalizareacardurilor
Rapiditate & Confort Personalizareacardurilor Fotografii & Culori Translucid Holografic Metalic Portret Tactil Diferite arome Efecte speciale mc/mc2™ SideCard™ cu bandă magnetică Stripe SideCard™ cu chip Forme & Formate

14 Tipuri de carduri Emotie
Umor Emotie Adolescenti Moda Aceste carduri cu design creativ sunt deja în circulaţie Prestigiu Tehnologie

15 Ce sunt programele de afinitate?
O modalitate de a atrage indivizi care aparţin unor comunităţi sau organizaţii distincte, care împărtăşesc interese comune, hobby-uri şi convingeri

16 Carduri de afinitate personalizate World Cup

17 Donaţie din partea băncii către partener
Cardurile de afinitate şi cele co-branded Afinitate Co-Branded Banca Banca CreAdit Card Donaţie din partea băncii către partener Credit Card Cardul de afinitate Cardul co-branded Partener Posesor Partener Posesor Partenerul = beneficiar principal Posesorul = Beneficiar principal

18 + = Ce sunt cardurile co-branded
Banca Partenerul + = Co-Branded Credit Card Oferă Experienţă pe piaţa cardurilor şi management al riscului Puncte de distribuţie (reţea) Credit Oferă O marcă puternică O bază de clienţi O reţea de distribuţie Un program de fidelizare Beneficii, reduceri Un produs mai puternic decât orice produs realizat separat de fiecare entitate

19 Factori care influenţează alegerea cardului
Design-ul cardurilor este, după consideraţiile de natură financiară, al doilea criteriu privind alegerea cardurilor de credit în Marea Britanie. Care caracteristică este cea mai importantă atunci când alegeţi un card de credit? Sursa: QuickWise (Marketing Week 10-Mar-05)

20 În viitor...... Carduri cu baterie încorporată, cu circuit sau carduri care produc anumite sunete sau afişează diverse informaţii Amprenta digitală facilitează tehnologia PayPass® Carduri multimedia care “se conectează” la diverse dispozitive pentru a oferi servicii adiţionale Enter Print

21


Descărcați ppt "Tendinţe în tehnologie şi design pe piaţa cardurilor"

Prezentări similare


Publicitate de la Google