Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

4. Evaluează, împărtășește succesul și reiterează

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "4. Evaluează, împărtășește succesul și reiterează"— Transcriere de prezentare:

1 4. Evaluează, împărtășește succesul și reiterează
Microsoft Office 365 1/27/2020 4. Evaluează, împărtășește succesul și reiterează fasttrack.office.com/drive-adoption Microsoft Corporation © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

2 Ghidul de evaluare și de împărtășire a succesului
Microsoft Office365 1/27/2020 Ghidul de evaluare și de împărtășire a succesului fasttrack.office.com/drive-adoption Drumul către adoptarea Office 365 © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

3 Microsoft Office365 1/27/2020 Definește o viziune și identifică scenariile de business Șablonul Identifică părțile interesate importante Șablonul Stabilește viziunea Șablonul Sponsorizare la nivel executiv Șablonul Identifică scenarii Stabilește priorități pentru soluții și creează un plan de adoptare Șablonul Definește și stabilește priorități pentru soluții Ghidul programului pentru promotori Ghidul planului de adoptare Alocă resurse și execută un plan de adoptare Ghidul campaniei privind gradul de înțelegere Șablonul Prânz educativ Centrul de instruire Office 365 Evaluează, împărtășește succesul și reiterează Ghidul de evaluare a succesului Exemple de sondaje privind satisfacția utilizatorului Resurse disponibile fasttrack.office.com/resources  EȘTI AICI © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

4 Despre ce este vorba în această etapă?
1/27/2020 Despre ce este vorba în această etapă? Pașii următori în procesul de lansare a Office 365 Ai monitorizat nivelul de utilizare al echipei și ai și colectat opiniile, ideile și victoriile de valoare. Pasul următor pe drumul către adoptare este consolidarea acestui feedback, evaluarea nivelurilor de succes și pregătirea pentru reiterarea abordării prin identificarea de noi scenarii de business, soluții și segmente de public. Partajarea faptelor și a cifrelor relevante Prezentarea schimbărilor pozitive aduse de lansarea Office 365 va încuraja adoptarea continuă și va satisface managementul și/sau proprietarii de afaceri relevanți prin prezentarea rezultatului investiţiei. Pe măsură ce parcurgi acest exercițiu, corelează-l cu criteriile de succes pe care le-ai stabilit în etapele anterioare ale adoptării. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

5 Ce trebuie să faci pentru a expune succesul?
1/27/2020 Ce trebuie să faci pentru a expune succesul? O combinație de rezultate calitative și cantitative Evaluează în ce punct te afli înainte de a începe. Stabilește-ți reperele și sondajele pentru utilizatori. Identifică indicatorii KPI de business care s-ar putea îmbunătăți în funcție de rezultatele dorite (satisfacție, timpul de procesare a unei comenzi etc.). Identifică povești de succes și adună oferte utilizând interviuri, întâlniri la masă rotundă, Grupuri Yammer etc. Evaluează progresul în comparație cu indicatorii KPI pentru a completa analiza calitativă cu date. Întreaga echipă de proiect inclusiv managerii de proiect, directorii și promotorii trebuie să fie implicați în această etapă. La evaluarea succesului, analiza ta ar trebui să fie atât cantitativă, cât și calitativă și ar trebui să se lege de viziunea, scenariile de business și soluțiile pe care le-ai dezvoltat în etapele anterioare ale procesului de adoptare. Evaluările cantitative ale succesului pot face referire la statisticile de utilizare a diverselor instrumente Office 365, în timp ce măsurile calitative reprezintă poveștile de succes care ilustrează valoarea de business pe care Office 365 le-a permis utilizatorilor să o realizeze. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

6 Definește-ți criteriile de succes
1/27/2020 Definește-ți criteriile de succes Pe măsură ce creezi criteriile de succes, utilizează schema mnemonică SMART care să te ghideze: Când dezvolți scenariile și soluțiile de business ideale, este foarte important să creezi un set formal de criterii de succes pentru a evalua impactul pe care îl are lansarea Office 365. Va trebui să determini ce trebuie evaluat și cum vei proceda în legătură cu colectarea atât a datelor cantitative, cât și a datelor calitative. Îți recomandăm să alegi criteriile care să prezinte conducerii succesul, cum ar fi: gradul de satisfacție al utilizatorului, gradul de implicare al angajatului, viteza de adoptare și cifrele legate de scenariile de business dorite. Specific: Clar și precis; răspunde la întrebările, „Care, de ce, cine și unde?” S Măsurabil: Concret; demonstrează clar progresul. M Realizabil: Realist; nu extrem. A Criteriile de succes trebuie să fie „SMART”. Pe măsură ce creezi criteriile de succes, utilizează schema mnemonică SMART care să te ghideze: S – Specific Clar și precis; răspunde la întrebările, „Care, de ce, cine și unde?” M – Măsurabil Concret; demonstrează clar progresul. A – Realizabil Realist; nu extrem. R – Relevant Contează pentru părțile interesate. T – Oportun Legat de o anumită dată țintă; răspunde la întrebarea „Când?” Relevant: Contează pentru părțile interesate. R Oportun: Legat de o anumită dată țintă; răspunde la întrebarea „Când?” T © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

7 Exemple de criterii de succes
1/27/2020 Exemple de criterii de succes Criterii de succes Metodă/sursă Parametri Exemplu de obiectiv Adoptare sporită Utilizarea sporită se corelează cu adoptarea de către utilizator a tehnologiei. Cantitativă Rapoarte Office 365 Utilizare a cutiei poștale Utilizare SharePoint Mesaje instant și conferințe Lync Minute de conținut audio Lync utilizat Comparația rapoartelor de utilizare pre-lansare și post-lansare va arăta o creștere a adoptării cu 10% pe lună. Eficiența instruirii Utilizarea sporită se corelează cu eficiența instruirii. Calitativă Sondaje pentru utilizatorul final Grupuri Yammer și feedback Minute de conținut audio Lync utilizat Satisfacția angajaților Comparația rapoartelor de utilizare pre-instruire și post-instruire va arăta o creștere a adoptării pe lună. Punctajul pentru satisfacția utilizatorilor este de peste 130 pe baza sondajului final privind instruirea. Costuri de operare reduse Gradul sporit de adoptare se corelează cu utilizarea redusă a conferințelor terță-parte, cu timpul de călătorie și cu alocarea resurselor. Raportarea Office 365 Rapoarte financiare/contabile Rapoarte pentru departamentul de asistență Rapoarte de cheltuieli cu călătoriile și telefonul Evaluări ale rezultatelor Facturarea și utilizarea conferințelor audio Cheltuielile cu călătoriile și telefonul Apeluri la departamentul de asistență Comparația rapoartelor pre-Office 365 și post-Office 365 va arăta economii financiare. Utilizarea în etapa post-lansare a conferințelor telefonice terță parte va arăta o utilizare redusă cu 10% pe lună. Productivitate sporită Gradul sporit de adoptare se corelează cu comunicări și luări de decizii mai rapide, cu timp mai scurt de finalizare a activităților. Timpul necesar pentru finalizarea proiectelor Timpul de finalizare a comenzilor clienților ar trebui să scadă cu 15% în decurs de 6 luni. Colaborare îmbunătățită Număr sporit de comunicări între echipe și între locații. Satisfacția angajaților Timp economisit Echipele care lucrează din mai multe locații vor raporta sentimente îmbunătățite privind conectarea cu colegii în decurs de 3 luni de la lansarea Lync. Satisfacția îmbunătățită a angajaților Opțiunile de lucru flexibile îmbunătățesc satisfacția angajaților prin implicare sporită, stres redus, echilibru între lucru și viața privată îmbunătățit. Satisfacția angajaților se îmbunătățește cu 15% în decurs de 6 luni. Iată exemple de obiective și indicatori pentru criteriile de succes. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

8 Bază de măsurători Zone de beneficii Zone de capacități
1/27/2020 Bază de măsurători Scenarii Zone de beneficii Agilitate Calitatea serviciului În funcție de scenariu, este important să identifici un reper pentru utilizarea scenariului. Prin identificarea obiectivelor de stimulare a adoptării, poți identifica obiectivele de îmbunătățire (Bine, Mai bine, Cel mai bine) și le poți evalua corespunzător. Pe măsură ce treci de la Bine la Mai bine, se pot crea noi planuri pentru a contribui la stimularea adoptării în zona respectivă și pentru a crește nivelul de maturitate. Zonele de capacități includ tehnologii care fac parte din scenariu. Fiecare scenariu include mai multe tehnologii când se axează pe activități bazate pe scenarii; prin urmare, identificarea acestora poate fi critică pentru identificarea parametrilor asupra cărora trebuie să te axezi. Zonele de beneficii sunt apoi cuantificate pe baza parametrilor sau obiectivelor pe care le ai. Acestea pot fi echivalate cu o anumită zonă de beneficii și pot fi evaluate în timp pentru a crește valoarea pentru organizație. Domeniul financiar Administrare, risc și conformitate Zone de capacități (Exchange) Comunicări în timp real (Lync) Colaborare (SharePoint) Socializare la nivel de întreprindere (Yammer) Maturitate a evaluării Metode curente Bine Mai bine Cel mai bine © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

9 Exemplu de tablou de bord cu indicatori KPI care să susțină capacitățile
Aceste grafice reprezintă unele dintre rapoartele disponibile în Portalul de administrare online Office 365 care se pot corela cu parametrii necesari pentru a reprezenta îmbunătățirile legate de consum sau de gradul de adoptare. Tablou de bord pentru activități Exchange Skype SharePoint și OneDrive pentru business Yammer În portalul de administrare Office 365, vei găsi indicatori KPI pentru a indica nivelul de implicare.

10 Evaluează satisfacția utilizatorului prin intermediul sondajelor
1/27/2020 În orice moment pe parcursul lansării, ești încurajat să distribui sondaje privind satisfacția pentru a aduna date despre cunoștințele și sentimentele utilizatorilor față de noile fluxuri de lucru Office 365. Rezultatele te vor ajuta să determini ce succes a avut lansarea și să începi să te gândești cum poți introduce acest feedback în etapele următoare. Iată câteva sugestii pentru efectuarea de sondaje în rândul utilizatorilor finali în timpul lansării: Lansare-pilot Lansare completă Pune în circulație un sondaj reper cu puțin timp înainte ca promotorii ce participă la lansarea-pilot să primească dispozitivele și conturile activate, pentru a colecta date privind cunoștințele lor despre Office 365. Efectuează un sondaj la jumătatea lansării-pilot pentru a colecta informații despre experiențele promotorilor cu Office 365 și folosește rezultatele pentru a face ajustări înaintea lansării generale. Utilizează un sondaj final imediat după perioada de lansare-pilot pentru promotori, cu scopul de a determina dacă este nevoie de ajustări suplimentare ale materialelor generale de instruire și pentru gradul de înțelegere. Pune în circulație un sondaj reper cu puțin timp înainte ca utilizatorii să primească dispozitivele și conturile activate, pentru a colecta date privind cunoștințele lor despre Office 365. Efectuează un sondaj la jumătatea lansării pentru a colecta informații despre experiențele utilizatorilor cu Office 365 și folosește rezultatele pentru a face ajustările necesare. După lansarea în întreaga organizație, folosește un sondaj final pentru a evalua satisfacția utilizatorilor privind procesul de lansare. Acest sondaj poate fi efectuat la 90 de zile de la lansare, apoi trimestrial, pentru a contribui la evaluarea gradului de adoptare atât din punct de vedere al satisfacției, cât și al productivității. Folosește sondaje pentru a evalua satisfacția utilizatorilor. Datele conduc la decizii. Vei putea primi feedback legat de adoptare în etapele următoare. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

11 Obține succese calitative
1/27/2020 Obține succese calitative Un angajat din schimbul de noapte semnalează o problemă neobișnuită Charleston Dallas Alte magazine din țară confirmă problema Salt Lake City Poveștile de succes sunt adesea la fel de valoroase ca și măsurătorile cantitative pentru demonstrarea succesului Office Pe durata lansării, permite-le membrilor din echipa de proiect și promotorilor să identifice exemple ce demonstrează colaborarea și munca în echipă interfuncțională. Pot face acest lucru prin sondarea utilizatorilor finali în legătură cu valoarea personală pe care o realizează și a modului în care Office 365 îi ajută să-și îndeplinească obiectivele. Utilizând Yammer, poți eticheta cu ușurință conversații cu un subiect (cum ar fi #O365win) pentru a le urmări evoluția. La efectuarea unei analize a lansării, caută subiectul pentru a descoperi rapid conversațiile ce demonstrează valoarea de business. Phoenix Un director confirmă problema Chicago Poveștile de succes pot fi la fel de valoroase ca și măsurătorile cantitative pentru demonstrarea succesului Office 365. Fă un sondaj în rândul utilizatorilor finali în legătură cu valoarea pe care au realizat-o și cu modul în care Office 365 îi ajută să-și îndeplinească obiectivele. Problema este rezolvată © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

12 Distribuie povești Obținerea și distribuirea poveștilor
1/27/2020 Distribuie povești Obținerea și distribuirea poveștilor despre succesele Office 365 este una dintre cele mai bune modalități de a demonstra valoarea de business. La partajarea unei povești despre experiența cu Office 365, include aceste detalii: Timpul. Povestea ar trebui să înceapă cu un marcator de timp, astfel încât publicul să știe când a avut loc. Personajele. Povestea trebuie să includă nume, astfel încât publicul să știe cine a fost implicat. Evenimentele. Povestea ar trebui să reamintească evenimentele care au avut loc. Materialele vizuale. Publicul ar trebui să își poată imagina ce s-a întâmplat. Poveștile despre valoarea de business pot fi distribuite cu ușurință pe plan intern prin intermediul unui grup Povești de succes Office 365 din rețeaua Yammer. De asemenea, poți distribui povești de succes pe plan extern cu o comunitate Office 365 mai mare prin intermediul rețelei Office 365 și le poți utiliza pentru a face instruirea mai relevantă. Instructorii ar trebui să utilizeze aceste povești de succes și pentru a face sesiunile de instruire relevante pentru utilizatorii finali. Asigură-te că obții și distribui poveștile de succes. Poveștile pot fi distribuite cu ușurință. Acestea stimulează entuziasmul și îi ajută pe ceilalți să vadă ce este posibil. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

13 1/27/2020 Reiterează Drumul către adoptare nu se termină după ziua lansării, nici după evaluarea impactului avut de lansare. Stimularea adoptării este un ciclu continuu și ar trebui să cauți noi modalități prin care Office 365 să poată adăuga valoare de business organizației tale pentru a ține pasul cu nevoile din ce în ce mai mari ale utilizatorilor. Utilizează detaliile din procesul de evaluare pentru a începe instruirile suplimentare în vederea educării utilizatorilor în legătură cu cele mai bune practici și cu soluțiile Office 365 cu impact mare. Organizează scenarii de business suplimentare și sesiuni de dezvoltare de soluții cu mai multe departamente din organizație. Apoi, organizează instruiri departamentale în care să explici cum poate Office 365 să stimuleze succesul pentru fiecare linie de business. Stimularea adoptării este un ciclu continuu. Caută noi modalități prin care Office 365 poate adăuga valoare de business organizației pentru a ține pasul cu nevoile din ce în ce mai mari ale ei și cu nevoile în continuă schimbare ale utilizatorilor. Găzduiește periodic evenimente interactive suplimentare, cum ar fi întâlniri informale sau de tip „Prânz educativ” pentru a stimula implicarea în rețea. Revino la scenariul Lansează o campanie privind gradul de înțelegere pentru a te ajuta să faci schimb de idei legate de evenimente. Încurajează-ți utilizatorii și promotorii să dezvolte idei legate de modul în care Office 365 poate să îmbunătățească practicile de business și să le împărtășească cu ceilalți utilizatori prin intermediul grupului Yammer. Folosește aceste idei pentru a genera soluții suplimentare și pentru a începe instruiri suplimentare. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

14 Cum să stimulezi adoptarea Office 365?
1/27/2020 Cum să stimulezi adoptarea Office 365? O abordare treptată care să stimuleze gestionarea schimbărilor și să gestioneze actualizările serviciului. Evaluează rezultatele, adaptează și reiterează. Definește o viziune și identifică scenariile de business Stabilește priorități pentru soluții și creează un plan de adoptare Alocă resurse și execută un plan de adoptare Evaluează, împărtășește succesul și reiterează Etapă de înscriere Stare de desfășurare O lansare Office 365 de succes pune accentul pe stimularea adoptării și pe ajutorul oferit pentru înțelegerea avantajelor acestui nou mod de lucru. Abordarea noastră în patru pași te ajută să stimulezi cu succes adoptarea Office 365. Lansare Evidențiere a scenariilor (de ex.: OneDrive pentru business) Evidențiere a scenariilor Decembrie Ianuarie Februarie Martie Aprilie Mai Iunie Iulie Ziua lansării Ziua interesului Ziua interesului Ziua interesului Ziua interesului Ziua interesului Ziua interesului fasttrack.office.com/drive-adoption © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

15 Microsoft FastTrack Scenarii Metodologie Resurse
1/27/2020 Microsoft FastTrack Scenariile inspiră utilizatorii să lucreze în moduri noi folosind Office 365, împreună cu kiturile de comunicare aferente, care susțin adoptarea. Scenarii Află cum poți profita la maximum de Office 365, cum poți trece rapid la noua soluție și cum poți stimula adoptarea. fasttrack.office.com  O abordare în patru pași pentru a stimula adoptarea, susținută de șabloane și cele mai bune practici ce se pot descărca. Metodologie Bun venit la Microsoft FastTrack! Suntem aici pentru a te ajuta. Răsfoiește scenariile noastre, metodologia de adoptare și alte resurse, pentru a afla cum poți profita la maximum de Office 365, cum poți trece rapid la noua soluție și cum poți stimula adoptarea. Scenariile te vor ajuta să identifici modalitățile de utilizare a tuturor capacităților Office 365. O lansare Office 365 de succes pune accentul pe stimularea adoptării și pe ajutorul oferit pentru înțelegerea avantajelor acestui nou mod de lucru. De aceea, am creat o abordare în patru pași pentru a te ajuta să stimulezi cu succes adoptarea Office 365. Conectează-te cu colegii sau găsește experți acolo unde poți afla mai multe prin intermediul comunităților. Am dezvoltat o mulțime de resurse utile care să te ajute să faci primii pași. Resurse utile pentru a afla poveștile altor clienți și oferte speciale pentru a facilita primii pași. Resurse © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.

16 1/27/2020 © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE. © 2016 Microsoft Corporation. Toate drepturile rezervate. Microsoft, Windows și alte nume de produse sunt sau pot fi mărci comerciale înregistrate și/sau mărci comerciale în Statele Unite ale Americii și/sau în alte țări. Informațiile din acest document au rol pur informativ și reprezintă viziunea curentă a companiei Microsoft Corporation la data acestei prezentări. Deoarece Microsoft trebuie să răspundă condițiilor de piață în continuă schimbare, acest document nu trebuie interpretat ca un angajament din partea Microsoft, iar Microsoft nu poate garanta exactitatea informațiilor furnizate după data acestei prezentări. MICROSOFT NU OFERĂ NICIO GARANȚIE, EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU STATUTARĂ, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE INFORMAȚIILE DIN ACEASTĂ PREZENTARE.


Descărcați ppt "4. Evaluează, împărtășește succesul și reiterează"

Prezentări similare


Publicitate de la Google