Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Siemens Business Services

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Siemens Business Services"— Transcriere de prezentare:

1 Siemens Business Services
Robert Schuld Account Executive Manager Business Line Public Sector

2 Some overall thoughts to the Project.
What was the aim of this project ? Which greater problems have appeared during the Project ? Did Siemens Business Services delivered what the NEA has expected ? Which additional value was reached by the realization of this project for the NEA ?

3 Some overall thoughts to the Project.
What was the aim of this project ? An aim of the project was to create an IT-System for the organisation of the NEA to support the unemployed people of Romania in a better and effective way. It was another aim to make available control information for the TOP- management of the NEA. Which greater problems have appeared during the running time of the Projects ? The greatest problem was called: New law. If difficulties have appeared in the project, there was a direct connection with the implementation of the new law serves. However, it was clear for all of us that only this way can be the right one.

4 Some overall thoughts to the Project.
Did Siemens Business Services and the partners delivered what the NEA has expected ? Siemens Business Services and the partners have delivered an Integrated Information System to all locations of the NEA nationwide. Which value was reached by the realization of this project for the NEA ? Unemployed people and companies of Romania can be supported via an electronically System in a very effective and modern one-stop-shop philosophy. On time, the employees of the NEA got a tool to handle the difficult daily work easier. The Project was a great success.

5 The project in the international comparison.
Duration of single projects (as an example). Germany COSIMA Austria AMS Turkey IBK Romania NEA In Romania was the fastest project that together with the NEA, Siemens Business Services an the partners has planned, developed, delivered, trained and taken in production. The Project was a great success.

6 Siemens Business Services

7 Siemens Business Services
Radu Sima

8 Soluţia tehnică Arhitectură de tip client-server bazată pe “Sintec Framework” pentru cele 3 nivele SGBD folosit: IBM DB2 Baza de date este instalată la agenţiile judeţene şi la ANOFM cu conectarea la distanţă a agenţiilor locale Agenţia naţională Agenţie judeţeană DB2 SBS Framework Aplicatie Agenţie locală

9 Agenţiile locale În cadrul unei agenţii orăşeneşti, în reţeaua locală la serverul de comunicaţii sunt conectate staţiile de lucru Windows 98 Server de comunicaţii Linux AJOFM LAN WAN

10 Agenţiile judeţene Serverul de comunicaţii asigură pe de o parte conexiunea cu agenţiile orăşeneşti iar pe de altă parte, conexiunea cu Agenţia Naţională. Windows 98 Server de comunicaţii Linux LAN Server de aplicaţiii DB2 ALOFM ANOFM

11 Agenţia Naţională La Agenţia Naţională, prin serverul de comunicaţie datele din judeţe sunt replicate într-o bază comună. Reţeaua locală permite, prin module de aplicaţie specifice, accesul staţiilor la aceste date Windows 98 Windows 98 Windows 98 AJOFM LAN AJOFM Server de comunicaţii Linux Server de aplicaţiii AIX-RS 6000 DB2

12 Gradul de dificultate ridicat – factori de influenţă
Din punctul de vedere al soluţiei tehnice: Varietatea platformelor hardware şi software folosite, fiind scrise servicii specializate pentru fiecare platformă în parte: staţii de lucru Windows 98; Servere IBM X230 cu SO Linux pentru Agenţiile Locale şi Judeţene pe maşini Intel; Server IBM –RS6000 cu SO AIX pentru baza de date centrală de la ANOFM Reţele de comunicaţii diversificate LAN şi WAN: Există atât comunicaţie folosind modemuri comune de 33Kbps cât şi reţea radio (începând din trimestrul 4 al anului 2002) Arealul acoperit: întreg teritoriu al României Din punctul de vedere algoritmic: Timpul foarte scurt pentru punerea la punct a aplicaţiilor în contextul legislaţiei aflate într-o continuă mişcare

13 Cheia succesului Folosirea unei tehnologii software adecvate unui sistem atât de amplu: “Sintec Framework” pentru serviciile componentei server “Sintec Diagram” pentru descrierea organizaţională Colaborarea activă cu specialiştii ANOFM, IBM şi Forte pentru depăşirea tuturor dificultăţilor ivite pe parcursul desfăşurării proiectului: Prima implementare raportată a bazei de date DB2 pe maşini Linux Divizia de baze de baze date IBM Canada a realizat un fix-pack special pentru rezolvarea problemelor apărute în faza de programare a serviciilor pe LINUX Efortul deosebit depus de către specialiştii noştri software: S-au consumat peste 4600 de ore de proiectare Au fost scrise în jur de 1 milion de linii de cod pentru implementarea soluţiei Au fost scrise peste 850 de pagini de documentaţie

14 Siemens Business Services


Descărcați ppt "Siemens Business Services"

Prezentări similare


Publicitate de la Google