Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Posibilități de angajare pe Social Media

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Posibilități de angajare pe Social Media"— Transcriere de prezentare:

1 Posibilități de angajare pe Social Media

2 Sumar: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă

3 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient

4 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
CURRICULUM VITAE: CE ESTE? Curriculum Vitae (CV) provine din latinescul „currere“, ceea ce înseamnă un curs sau o carieră, și „vitae“ înseamnă viață; astfel încât "Curriculum Vitae" înseamnă "cursul vieții“. CV-ul este propria "broșură" personală care vă oferă ocazia de a vă prezenta și de a vă exprima punctele forte pentru a găsi un nou loc de muncă. În acest sens, trebuie să fii concis, încrezător și corect și trebuie să spui adevărul evitând erorile gramaticale.

5 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
CUM SĂ-ŢI SCRII CV-UL: SUGESTII ŞI SFATURI În plus, ar trebui să apară pozitiv, să păstrați informațiile dvs. scurte și să vă asigurați că informațiile pe care le oferiți sunt relevante pentru poziția specifică pe care solicitați. Fiţi sincer și cinstit, pentru că minciunile vor fi demascate foarte rapid în timpul potenţialului interviu. CV-ul dvs. trebuie să arate profesional: ar trebui să aibă una sau două pagini în lungime cu impact vizual și să fie ușor de citit și de înțeles.

6 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
Este important să distribuiți informațiile dvs. în secțiuni clare și logice: Detalii personale Introduceți numele, adresa, adresa de (trebuie să fie adecvate și profesionale), telefon, număr mobil și naționalitate.

7 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
Educație și Calificări Începeți cu cea mai recentă formă de educație și continuați prin specificarea diplomei și gradului dvs. universitar, colegiul şi instituția de învățământ unde ați studiat. Adăugați toate celelalte calificări dobândite (chiar și în setări nonformale).

8 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
Experiența de muncă Recrutorii sunt interesați să citească despre experiența dvs. relevantă. Începeți cu cele mai recente și relevante, și includeți numele companiei, locația, data angajării, precum și o scurtă descriere a rolului dvs. Concentrați-vă pe sarcinile principale, în loc să descrieți sarcinile zilnice și să încercați să informați angajatorii despre abilitățile specifice pe care le-ați dobândit.

9 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
Interese și realizări Această secțiune este esențială nu numai pentru a arăta angajatorului ce tip de persoană sunteți, dar și pentru a evidenția aptitudinile și interesele relevante pentru această poziție pentru a demonstra că sunteți persoana potrivită pentru acel loc de muncă.

10 Unitatea 1: Cum să scrieți un Curriculum Vitae eficient
Informaţii suplimentare Includeți orice alte informații care vă pot ajuta să vă promovați pentru această funcție. Puteți scrie aceste informații într-o secțiune separată sau o puteți încorpora în altă parte. Elementele ar putea include: Realizări, cum ar fi burse, sponsorizări sau premii, responsabilități sau proiecte Limbile straine: indicați nivelul de competență Permis de conducere

11 Unitatea 1: Cum să scrieţi un Curriculum Vitae eficient
Reduceti golurile din CV-ul dumneavoastră Dacă nu aţi fost angajat pentru mai mult de trei luni, atunci explicate cum aţi folosit acest timp. Nu fiţi timid în a vă arata esecurile, ceea ce contează cu adevarat este să evidenţiati lecţia învăţată si felul în care astfel de experienţe proaste au îmbunătăţit atitudinile şi capacitatile dvs. Fiţi pozitiv, nu uitaţi să spuneti ce aţi învăţat din experienţele anterioare.

12 Unitatea 1: Cum să scrieţi un Curriculum Vitae eficient
Sfaturi rapide pentru atunci cand vă gânditi să scrieţi Curriculum Vitae Trimiteți-vă CV-ul în contul dvs. de , astfel încât să îl puteți accesa oriunde v-ați afla. Cercetați compania la care aplicați pentru a vă adapta CV-ul la aceasta. Corelați-vă aptitudinile și experiențele cu valorile mărcii.

13 Unitatea 1: Cum să scrieţi un Curriculum Vitae eficient
Citiți descrierea postului. Asigurați-vă că știți pentru ce aplicați și că vă referiți la descrierea postului din CV-ul dvs. Utilizați adjective similare la descrierea postului. Nu le copiați doar din descrierea acestuia. Piperați CV-ul dvs. cu o anumită terminologie tehnică - dar nu prea mult - astfel încât angajatorul să știe că înțelegeți industria. Dacă nu aplicați pentru un anumit post, revizuiți descrierile similare ale posturilor online și adaptați-vă CV-ul la acestea.

14 Unitatea 1: Cum să scrieţi un Curriculum Vitae eficient
Utilizați un cont de care are un ton mai profesionist. Scopul CV-ului este de a obţine un interviu, nu de a obține un loc de muncă. Faceți-l atrăgător, concis, interesant. Faceţi angajatorul să vrea să afle mai multe despre dvs.

15 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă

16 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
CE ESTE SOCIAL MEDIA? Social Media este setul de canale de comunicații online (cum ar fi site-uri web pentru rețele sociale și micro-blogging) unde utilizatorii pot crea și distribui: Informaţii Idei Mesaje personale Alt tip de conţinut (adică imagini, videoclipuri, linkuri la site-uri web și știri etc.) Social Media aduce oameni împreună cu un interes comun prin utilizarea internetului.

17 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
RETELELE SOCIALE ŞI SOCIA MEDIA Social media este instrumentul care permite comunicarea cu alte persoane (audiență). Rețeaua socială se referă la relațiile în cadrul unui grup de oameni.

18 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Rețeaua socială este o platformă web pe care utilizatorii pot accesa prin înscriere, ceea ce înseamnă că utilizatorii trebuie să construiască un profil personal și să furnizeze informații personale. Rețelele sociale permit oamenilor să gestioneze o listă de contacte, să publice și să împărtășească informații, idei și alte conținuturi. Mult mai ușor, le putem defini ca un loc virtual unde utilizatorii pot discuta, împărtăși și schimba informaţii.

19 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Datorită rețelelor sociale, utilizatorii au șansa de a construi o rețea compusă din prieteni, rude, cunoscuți de afaceri sau colegi. Networking-ul este un proces care promovează schimbul de informații și idei între indivizi sau grupuri de interes comun, și poate îndeplini un scop social sau de afaceri. Într-adevăr, în zilele noastre, networking-ul este una dintre metodele cele mai eficiente de a găsi un loc de muncă.

20 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
PRINCIPALELE REŢELE SOCIAL MEDIA LinkedIn Este mass-media socială pentru comunitatea de afaceri şi este folosită în principal pentru crearea de rețele profesionale Angajatorii postează oferte de locuri de muncă, în timp ce solicitanții posteaza CV-urile lor LinkedIn permite utilizatorilor să introducă experiențele și interesele lor de lucru, și permite acestora să-și actualizeze abilitățile Aceasta reprezintă o oportunitate excelentă pentru solicitanții de locuri de muncă de a se conecta cu angajatorii

21 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Twitter: Este un serviciu gratuit de microblogging pentru rețele sociale, care permite utilizatorilor săi să trimită și să citească mesaje bazate pe text de până la 280 de caractere. Aceste mesaje sunt cunoscute sub numele de "tweets" Oamenii folosesc în principal Twitter pentru a-și împărtăși ideile pe o gamă largă de subiecte (politică, economie, modă etc.) și pentru a împărtăși articole și știri

22 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Facebook: Este o reţea populară socială gratuită în care utilizatorii pot crea un profil personal, pot încărca fotografii și video, pot trimite mesaje și pot păstra legătura cu prietenii, familia şi colegii. Este folosit în principal pentru a păstra legătura cu persoane și pentru a împărtăși știri și idei

23 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Facebook include funcții publice cum ar fi : Marketplace: permite membrilor să posteze, să citească și să răspundă la anunțurile clasificate Grupuri: permite membrilor care au interese comune să se găsească reciproc și să interacționeze Evenimente: permite membrilor să publice un eveniment, să invite oaspeții și să urmărească cine intenționează să participe Pagini: permite membrilor să creeze și să promoveze o pagină publică construită în jurul unui anumit subiect, companie, produs sau VIP

24 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Un număr tot mai mare de angajatori și solicitanți de locuri de muncă utilizează Social Media pentru a corespunde locurile de muncă persoanelor care caută unul. Angajatorii doresc să afle mai multe despre dvs., aşa că folosesc tot mai mult reţelele sociale pentru a interacționa cu potențialii candidați. Acesta este motivul pentru care reţelele de Social Media sunt utile pentru a-ți construi reputația, pentru a crea o prezență online profesională, pentru a extinde conversațiile, a crește și a gestiona contactele în rețea și a atrage noi oportunități de carieră.

25 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
CREAREA UNUI CONT DE FACEBOOK Mai întâi, scrieţi "Facebook" în bara de căutare sau tastați în caseta de adrese de internet.

26 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă

27 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Completați informațiile următoare: Prenume Numele de familie Adresa de dacă nu aveți una, vi se cere să o creați Parolă nouă Adăugaţi data naşterii (optional) Selectati genul dvs. Apoi faceţi click pe Înscrie-te

28 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Facebook va trimite un la adresa specificată, deschideți-l și urmați instrucțiunile pentru a confirma contul dvs. După ce v-ați conectat pe Facebook, va trebui să vă configurați setările de cont și de confidențialitate. Apoi, puteți începe să vă creați rețeaua prin găsirea și conectarea cu prietenii. Pentru detalii suplimentare, vizionați videoclipul: or

29 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
CREAREA UNUI PROFIL LINKEDIN Scrieti în caseta de adrese a browserului.

30 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Furnizaţi urmatoarele informaţii: Prenume Nume de familie Adresa de dacă nu aveți una, vi se cere să o creați Parola Faceți clic pe "Alăturați-vă" și LinkedIn vă va trimite un pentru a vă confirma contul.

31 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Înainte de a începe să utilizați LinkedIn, puteți să adăugați o fotografie cu dvs. și să selectați canalele pe care doriţi să le urmati, care vor determina tipul de informații pe care le vedeți pe pagina principală LinkedIn. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă editați calificările. Trebuie să adăugați locurile de muncă curente și trecute, precum și educația dvs. și puteți include o scurtă descriere a locurilor de muncă și a calificărilor din trecut. LinkedIn este un fel de CV online, păstrați-l actualizat pentru a permite angajatorilor să vă cunoască experiențele și calificările recente.

32 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
În plus, este posibil să inserați un rezumat pentru a oferi oamenilor mai multe informații despre dvs. și puteți adăuga abilitățile specifice. Mai multe informații sunt disponibile la:

33 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
LinkedIn este cea mai mare și cea mai utilă rețea socială din lume pentru profesioniștii care fac afaceri și care au o rețea de peste 380 de milioane de membri. Calitatea de membru de bază în LinkedIn sunt gratuite și pentru majoritatea solicitanților de locuri de muncă, opțiunea gratuită este suficientă, dar dacă aveți nevoie de funcționalitatea plătită, puteți oricând să vă faceți upgrade la cont mai târziu.

34 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Succesul pe LinkedIn depinde de câțiva factori: Optimizarea profilului dvs. Înțelegerea dinamicii rețelei Poziţionarea dvs. Crearea unui sistem eficient de conducere pe LinkedIn: o activitate de marketing destinată publicității disponibilității dvs. prin atragerea și convertirea terților și a perspectivelor în cineva interesat de abilitățile și competențele dvs.

35 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Pentru a vă optimiza prezența pe LinkedIn, trebuie să completați profilul dvs., evidențiind toate talentele, experiența, pasiunea, interesele și domeniile de expertiză. În plus, dacă vă completaţi profilul, veţi apărea mai competent în rețeaua dvs.

36 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Pentru a deveni mai competenți și pentru a vă optimiza profilul, trebuie să urmaţi câţiva pași principali: Încărcați o imagine profesională: fiti selectiv in privinta fotografiilor pe care le utilizați, alegeți una mai profesionistă Creați un titlu atractiv: titlurile sunt esențiale pentru a face legături și a apela la oportunități cu recrutorii. Trebuie să vă descrieți pe scurt încercarea de a fi interesant pentru rețeaua dvs. Afișați poziția curentă și cel puțin două poziții trecute (dacă există)

37 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Completați secțiunea "Rezumat": aveți de caractere disponibile și posibilitatea de a arăta cine sunteți ca si profesionist și ce vă face interesant. Structura "Cine / Ce / Obiective" este una dintre cele mai eficiente modalități de a va spune povestea. Începeți cu cine sunteți, ce aveți de oferit și ce obiective ați stabilit pentru cariera dvs. Completați secțiunea "Aptitudini" din profilul dvs.

38 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Dacă ați finalizat complet profilul dvs., veți avea șansa de a ajunge la status-ul "Toate stelele" (All stars) și, conform LinkedIn, veți avea de 40 de ori mai multe șanse de a primi oportunități. Aveţi status-ul "Toate stelele" dacă: Adăugați poziția curentă plus două poziții anterioare Descrieți diferitele poziții Adăugați abilitățile și expertizele Adăugați educația Încărcați o fotografie de profil Faceți cel puțin 50 de conexiuni

39 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
PRINCIPALELE RECOMANDĂRI PENTRU UTILIZAREA SOCIAL MEDIA Facebook nu este un site profesional media social, ci ar putea fi un instrument vital în stabilirea legăturilor cu angajatorii locali care caută un angajat. Cele mai multe companii au o pagină Facebook și pot publica oferte de muncă pe acea pagină. Dimpotrivă, cu LinkedIn aveți posibilitatea să utilizați secțiunea de căutare de locuri de muncă pentru a găsi lista de locuri de muncă.

40 Unitatea 2: Social Media pentru vânătoarea de locuri de muncă
Rețeaua socială vă poate ajuta să găsiți un nou loc de muncă și să vă conectați cu persoane cu interese comune, dar dacă este utilizat în mod greșit, acesta poate compromite obiectivul final. Din aceste motive, este foarte important să țineți cont de ceea ce ar trebui sau nu să faceți, atunci când utilizați medii sociale pentru a obține un loc de muncă.


Descărcați ppt "Posibilități de angajare pe Social Media"

Prezentări similare


Publicitate de la Google