Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA"— Transcriere de prezentare:

1 INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA
Anul scolar: Clasa: a X-a Ruta: directa Profil: Servicii Domeniul: turism si alimentatie Calificarea profesionala: tehnician in turism Perioada de desfasurare/ nr. ore: 3 saptamani/ 90 ore

2 UC6 : LUCRUL IN ECHIPA C 1: Îşi precizează poziţia într-o echipă de lucru pe baza activităţilor desfăşurate C 2: Îşi asumă rolurile care revin în echipă C 3: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor

3 UC9 : TRANZITIA DE LA SCOALA LA LOCUL DE MUNCA C 1: Îşi evaluează nivelul de pregătire în raport cu cerinţele unui loc de muncă C 2: Îşi asumă responsabilitatea faţă de sarcina primită C 3: Se instruieşte continuu în vederea îmbunătăţirii propriei performanţe C 4: Manifestă mobilitate ocupaţională faţă de schimbările de pe piaţa muncii

4 Societatea Cooperativă de Consum
Vălenii de Munte, b-dul Nicolae Iorga, nr. 75 Telefon: 0244/280915 Fax: 0244/280915 Site:

5

6 Posibilitati de acces:
Cu autoturismul: DN 1A de la Ploieşti- Cheia - Braşov  Cu trenul: gara Vălenii de Munte de pe linia ferata Ploieşti - Măneciu-Ungureni 

7 Obiectul de activitate prevăzut în statutul unităţii este de alimentaţie publică, activitate hotelieră şi turism intern, pachetul de servicii turistice oferit clienţilor fiind alcătuit din: - cazare în cadrul hotelului, clasificat la categoria 1 stea; - alimentaţie (mic dejun, dejun şi cină) în cadrul restaurantului, clasificat la 2 stele.

8 Capacitatea hotelului este de 99 locuri de cazare situate în următoarele categorii de spaţii de cazare: - 4 camere cu un pat, camere cu 2 paturi, camere cu 3 paturi, camere cu 4 paturi apartamente.

9 Camerele sunt dotate cu TV color prin cablu, centrale termice proprii amplasate pe fiecare nivel, asigurând in permanenta apa calda precum si căldura in sezonul rece. Hotelul dispune de internet.

10 Capacitatea restaurantului este de 234 locuri dispuse astfel: 146 in saloane 88 in terasa acoperita Pot fi organizate oricand mese festive (nunti, botezuri, zile onomastice) cu rezervare prealabila

11 Nr ore de pregătire practică
FIȘA DE PREZENȚĂ S1/Data Intervalul orar Nr ore de pregătire practică Semnătura elevului Semnătura tutorelui Activitatea Luni  13°°-19°° 6  Lupu Eliza  Manole Constantin  Categorii de personal hotelier si calitatile acestora Marţi 13°°-19°° Lupu Eliza Manole Constantin Reguli generale de comportament profesional Miecuri Atributiile personalului de hol/etaj si relatiile stabilite intre acestia Joi Categorii de activitati care presupun lucrul in echipa Vineri Accesare platforma Test de evaluare

12 NORME specifice DE SECURITATE ȘI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ
Normele metodologice de aplicare a Legii securităţii şi sănătăţii în muncă sunt aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1452/2006, acestea stabilind modul de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006.

13 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr
Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/14 iunie 2006 are ca scop instituirea de măsuri privind promovarea îmbunătăţirii securităţii şi sănătăţii în muncă a lucrătorilor.

14 : Cele mai importante reguli de respectat în desfăşurarea activităţii într-o unitate hotelieră vizează: Protecţia împotriva incendiilor şi exploziilor Folosirea echipamentelor tehnice (maşini, unelte, instalaţii, aparatură, dispozitive necesare în procesul muncii)

15 STAGII DE PREGĂTIRE PRACTICĂ
Modulul INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA Unități de competente UC6 LUCRUL IN ECHIPA Competente specifice C 2 Îşi asumă rolurile care revin în echipă

16 Locul de muncă repartizat
Săptămâna Ziua Data Nr. ore 25-29 aprilie miercuri 6 Locul de muncă repartizat   Departamentul de cazare Serviciul de etaj Spatiul de cazare – apartament

17 Descrierea activităților desfășurate
 Efectuarea curateniei in spatiile de cazare ocupate: Operatii prelimimare: - ordonarea materialelor, echipamentelor si a ustensilelor necesare pentru curatenie asigurarea cheilor pentru camerele repartizate bataia in usa verificarea listei cu situatia reala a camerelor

18 Descrierea activităților desfășurate
 1Se intra in camera, se aprind toate luminile si se verifica daca functioneaza. Se blocheaza usa in pozitia deschisa. Se aeriseste. Se verifica functionarea instalatiilor sanitare, de incalzire. Se debaraseaza resturile menajere. Se desfaţă patul (daca este cazul).

19 Descrierea activităților desfășurate
 1 Se efectueaza curatenia in balcon. Se aspira tavanul, peretii, perdelele, draperiile, mobilierul, mocheta si se scot eventualele pete. Se înfaţă patul (sau doar se aranjeaja). Se sterge praful. Se aranjeaza lucrurile clientului.

20 Descrierea activităților desfășurate
 1. In baie se spala si se usuca/lustruiesc: faianta, cada, chiuveta, robinetii, oglinda, paharele Se curata WC-ul. Se pun prosoape curate si consumabile (hartie igienica, sapun, sampon). Se verifica aspectul general al camerei, se inchide geamul, se pulverizeaza dezodorizant si se inhide usa. Se spala si se usuca pardoseala. Se aspira camera. Se aranjeaza obiectele de inventar. Se bifeaza pe lista primita efectuarea curateniei

21 Echipamente tehnice utilizate:
 echipamente electrice de curatenie: aspiratoare ustensile pentru curatenie: lavete de panza maturi si perii burete mopuri galeata din plastic faras din plastic recipient pentru colectarea gunoiului materiale folosite la efectuarea curateniei: detergenti acizi de curatare substante abrazive solventi organici dezinfectanti dezodorizante

22 Observații Elevul practicant trebuie sa respecte normele prevazute in R.O.F., R.O.I, precum si normele specifice de S.S.M. Elevul practicant trebuie sa respecte ordinea operatiilor necesare efectuarii curateniei in spatiul de cazare, pentru a-si indeplini sarcinile atribuite. Elevul practicant trebuie sa respecte timpul alocat desfasurarii activitatii (timpul pentru aranjarea unei camere ocupate este de minute) Elevul practicant trebuie sa colaboreze cu personalul unitatii pentru indeplinirea sarcinilor, sub indrumarea maistrului instructor si a tutorelui.

23 Dificultăți întâlnite
posibila intrerupere a curentului electric (cazul verificarii instalatiilor de iluminat, functionarea aspiratorului) depistarea unor defectiuni (prize electrice, aspirtoare cu defectiuni de functionare a motorului sau cordonului de alimentare) Rezultatul / produsul activităților desfășurate Prestarea serviciilor de curatenie in spatiile de cazare Gradul de participare/implicare în lucru Doar am asistat Am colaborat Am desfăşurat activităţi în mod autonom Verificat Semnătura tutorelui Semnătura coordonatorului de practică  MANOLE CONSTANTIN MORARU CRISTINA 

24 Profesor coordonator, Ec. Cristina Moraru
Grup Scolar Agromontan “Romeo Constantinescu” Valenii de Munte


Descărcați ppt "INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA"

Prezentări similare


Publicitate de la Google