Descarcă prezentarea
Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați
1
Profilul pieţei bancare din mediul urban românesc
Studiu de percepţie realizat pe segmentul persoanelor fizice Finanţatorului proiectului: ROMEXTERRA BANK
2
Metodologie Studiul de faţă a fost realizat de către INSOMAR în perioada februarie - 9 martie 2005. El s-a desfăşurat folosind metoda sondajului de opinie pe bază de chestionar administrat la domiciliul persoanelor intervievate. Volumul eşantionului în mediul urban a fost de 1632 de persoane, reprezentativ pentru populaţia urbană a României cu vârsta de peste 18 ani (cu excepţia Bucureştiului, care va a fost tratat separat). Volumul eşantionului în Capitală a fost de 1298 de persoane, reprezentativ pentru populaţia de peste 18 ani a Bucureştiului. Interviurile au fost realizate în 91 de localităţi urbane, respectiv în cele 6 sectoare ale Capitalei. Eroarea maximă admisă pentru rezultatele obţinute este de 2,4%, pentru mediul urban şi de 2,7% pentru Bucureşti, garantată la o probabilitate de 95%.
3
Incidenţa instrumentelor bancare
Procentele reprezintă ponderi ale persoanelor care au apelat la un instrument bancar în total persoane care sunt clienţii unei bănci.
4
Folosiţi în prezent următoarele servicii bancare?
Bucureşti
5
Folosiţi în prezent următoarele servicii bancare?
Urban
6
Criteriile importante pentru dvs. în alegerea unei bănci
O valoare apropiată de 5 înseamnă importanţă foarte mare, o valoare mai apropiată de trei înseamnă importanţă medie.
7
Ordinea importanţei criteriilor de selecţie
a unei bănci de la care să solicitaţi un credit ipotecar O valoare apropiată de 5 înseamnă importanţă foarte mare, o valoare mai apropiată de trei înseamnă importanţă medie.
8
Potenţialul instrumentelor bancare în următorul an
Procentele reprezintă ponderi ale persoanelor care doresc să apeleze la un instrument bancar în total persoane care doresc să apeleze la o bancă.
9
Pentru ce anume v-ar fi totuşi cel mai util
să solicitaţi un credit (maxim două răspunsuri)?
10
Cât de des vă informaţi în chestiuni
economico-financiare din următoarele surse? Urban
11
Cât de des vă informaţi în chestiuni
economico-financiare din următoarele surse? Bucureşti
12
Cât de des vă interesaţi de ofertele băncilor?
Bucureşti Urban
13
Atunci când doriţi să apelaţi la un produs/serviciu bancar cum căutaţi în primul rând informaţiile?
Bucureşti Urban
14
Cea mai bună metodă de economisire
15
Cea mai bună metodă de investire
Prezentări similare
© 2023 SlidePlayer.ro Inc.
All rights reserved.