Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Profilul pieţei bancare din mediul urban românesc

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Profilul pieţei bancare din mediul urban românesc"— Transcriere de prezentare:

1 Profilul pieţei bancare din mediul urban românesc
Studiu de percepţie realizat pe segmentul persoanelor fizice Finanţatorului proiectului: ROMEXTERRA BANK

2 Metodologie Studiul de faţă a fost realizat de către INSOMAR în perioada februarie - 9 martie 2005. El s-a desfăşurat folosind metoda sondajului de opinie pe bază de chestionar administrat la domiciliul persoanelor intervievate. Volumul eşantionului în mediul urban a fost de 1632 de persoane, reprezentativ pentru populaţia urbană a României cu vârsta de peste 18 ani (cu excepţia Bucureştiului, care va a fost tratat separat). Volumul eşantionului în Capitală a fost de 1298 de persoane, reprezentativ pentru populaţia de peste 18 ani a Bucureştiului. Interviurile au fost realizate în 91 de localităţi urbane, respectiv în cele 6 sectoare ale Capitalei. Eroarea maximă admisă pentru rezultatele obţinute este de 2,4%, pentru mediul urban şi de 2,7% pentru Bucureşti, garantată la o probabilitate de 95%.

3 Incidenţa instrumentelor bancare
Procentele reprezintă ponderi ale persoanelor care au apelat la un instrument bancar în total persoane care sunt clienţii unei bănci.

4 Folosiţi în prezent următoarele servicii bancare?
Bucureşti

5 Folosiţi în prezent următoarele servicii bancare?
Urban

6 Criteriile importante pentru dvs. în alegerea unei bănci
O valoare apropiată de 5 înseamnă importanţă foarte mare, o valoare mai apropiată de trei înseamnă importanţă medie.

7 Ordinea importanţei criteriilor de selecţie
a unei bănci de la care să solicitaţi un credit ipotecar O valoare apropiată de 5 înseamnă importanţă foarte mare, o valoare mai apropiată de trei înseamnă importanţă medie.

8 Potenţialul instrumentelor bancare în următorul an
Procentele reprezintă ponderi ale persoanelor care doresc să apeleze la un instrument bancar în total persoane care doresc să apeleze la o bancă.

9 Pentru ce anume v-ar fi totuşi cel mai util
să solicitaţi un credit (maxim două răspunsuri)?

10 Cât de des vă informaţi în chestiuni
economico-financiare din următoarele surse? Urban

11 Cât de des vă informaţi în chestiuni
economico-financiare din următoarele surse? Bucureşti

12 Cât de des vă interesaţi de ofertele băncilor?
Bucureşti Urban

13 Atunci când doriţi să apelaţi la un produs/serviciu bancar cum căutaţi în primul rând informaţiile?
Bucureşti Urban

14 Cea mai bună metodă de economisire

15 Cea mai bună metodă de investire


Descărcați ppt "Profilul pieţei bancare din mediul urban românesc"

Prezentări similare


Publicitate de la Google